Nie musisz być policjantką w związku, czas na partnerstwo


– czujesz się osamotniona w związku, w codziennych życiowych zmaganiach,
– czujesz, że Twoje potrzeby znajdują się gdzieś na końcu za wszystkimi innymi,
– chcesz przestać wydawać polecenia, ale boisz się, że wtedy nic nie będzie zrobione w domu,
– chcesz partnerstwa, stabilności zaufania i szacunku,

Podczas tego warsztatu przekonasz się, że:

– To możliwe abyś miała w pełni partnerski związek oparty na współodpowiedzialności
– Możesz mieć odpowiednią równowagę między miłością, szczęściem i odpowiedzialnością za codzienne prozaiczne czynności
– Jesteś w stanie stworzyć taki związek negocjując i w odpowiedni sposób stawiając warunki

Z tego warsztatu wyniesiesz:

– pewność, że dasz radę stworzyć taki związek jakiego pragniesz i masz do tego prawo
– dowiesz się jakie są etapy tego procesu i będziesz dokładnie wiedziała na jakim etapie jesteś
– będziesz wiedziała jaki  potrzebujesz zrobić pierwszy krok aby zacząć zmianę.

Warsztat poprowadzi Joanna Baranowska, coach, psycholog, od 2006 roku pracuje z klientami budując pozytywne zmiany w ich życiu. Ukończyła szkolenie w Erickson College, w jednym z cieszących się największą popularnością i najszybciej rozwijających się programów coachingowych na świecie, posiadającym akredytację ICF. Od 9 lat w szczęśliwym partnerskim związku, mama 3 letniego Antosia i rocznej Zuzi.

Stworzyła i realizuje programy 

NIE BĘDĘ POLICJANTEM W ZWIĄZKU, CZAS NA PARTNERSTWO! kierowany do kobiet, które czują się osamotnione w związku, w codziennych życiowych zmaganiach, są zmęczone i potrzebują poczuć, że ich potrzeby są równie ważne. Pomaga im stworzyć życiowy związek na partnerskich zasadach, w którym znajdzie się przestrzeń na miłość, szczęście i realizację osobistych celów obojga partnerów.

oraz

O MAMO! WYJDŹ Z PIELESZY! I… DZIAŁAJ! kierowany do  mam,  które frustrują się ciagłym byciem na końcu listy potrzeb domowych, tym, że po zrobieniu tego co pilne, brakuje im czasu na to co ważne.  Pomaga im bezkompromisowo realizować ich własne marzenie o życiu w którym jest miejsce na rodzinę, pracę i pasję.

KIEDY: 26 września 2013 r. o 18:00-20:00

GDZIE: Kredkafe, Aleja Wyzwolenia 14, w centrum Warszawy

ZAPISY: wyślij maila na adres j.baranowska@jestemzawszesoba.pl wpisując tytuł i datę warsztatu w którym chcesz wziąć udział.

ZA ILE: bezpłatnie! Dlaczego prowadzę zajęcia są bezpłatnie?  Żeby zachęcić Cię do skorzystania z mojej wiedzy i doświadczenia bez żadnego ryzyka i żebyś wyniosła z niego to, co jest Ci potrzebne aby zacząć.

DOŁĄCZ: do wydarzenia https://www.facebook.com/events/222889371203082/

logoNIEBEDEPOLIkredkaBW

Partnerzy projektu:
BRZUCHATKI
WAMUSIE

Kredkafe

Poniższy tekst jest informacją prasową przesłana nam przez zaprzyjaźnione serwisy. Żadna z naszych redaktorek nie jest autorką poniższego tesktu i nie odpowiadamy za zamieszczone treści. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby przedstawione informacje były zgodne z polityką oraz tematyką naszego serwisu.

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
Informacje prasowe

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Mało? To może sprawdź kolejny tekst :)

Metalowe bajeczki w Famidze


Na bajkową wyprawę w świat teatru, w którym gwiazdami sceny będą przedmioty codziennego użytku, zapraszamy dzieci i rodziców w najbliższą niedzielę (godz. 11-13) do Famigi przy ul. Starowiślnej 55/4. Dzieci stworzą niezwykły bilet do teatru oraz mini scenę dla kukiełek i pacynek.

Wspólnie z prowadzącą warsztaty Alicją Karczmarską-Strzebońską maluchy wystawią własne przedstawienie z udziałem metalowych, gałgankowych i papierowych przedmiotów, jakie są w każdym domu. Na własne oczy przekonają się, jak niezwykła może być bajka o Czerwonym Kapturku, albo o Jasiu i Małgosi.

„Metalowe bajeczki” to już trzecie warsztaty towarzyszące naszej akcji „Miejsce przyjazne maluchom”, podczas której szukamy w Krakowie i Małopolsce miejsc przyjaznych dzieciom i rodzicom. Na zgłoszenia firm i instytucji czekamy do 22 września włącznie – wystarczy wysłać wypełniony formularz na adres maluchy@krakow.agora.pl. Następne warsztaty dla dzieci za tydzień 29.09 w Rodzinka Cafe.

Akcja „Miejsce przyjazne maluchom” organizowana jest przez Agencję PR Inspiration i Gazetę Wyborczą od 2006 r. W zeszłym roku partnerem akcji został portal Wrota Małopolski. W ramach akcji szukamy miejsc przyjaznych rodzicom i dzieciom w całej Małopolsce, organizujemy spotkania i warsztaty. Więcej szczegółów na www.miejsceprzyjaznemaluchom, www.krakow.gazeta.pl, www.wrotamalopolski.pl.

Patronat honorowy:

Prezydent Krakowa – prof. Jacek Majchrowski,

Marszałek Województwa Małopolskiego – Marek Sowa.

Patroni medialni: Lovekrakow – www.lovekrakow.pl, Radio Eska Kraków – www.eska.pl, Kids in Kraków – www.facebook.com/KidsInKrakow, www.karnet.krakow.pl, Miasto Dzieci – www.krakow.miastodzieci.pl.

Poniższy tekst jest informacją prasową przesłana nam przez zaprzyjaźnione serwisy. Żadna z naszych redaktorek nie jest autorką poniższego tesktu i nie odpowiadamy za zamieszczone treści. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby przedstawione informacje były zgodne z polityką oraz tematyką naszego serwisu.

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
Informacje prasowe

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

To co? Jeszcze jeden artykuł?

Aby nauka stała się przyjemnością – Niezbędnik każdego rodzica


Propozycje psychologów na wsparcie dzieci w okresie edukacji szkolnej. Metody i techniki uczenia się, które przyniosą najlepsze efekty i zredukują stres. Wskazówki dotyczące sposobów komunikowania się z dziećmi tak, by wzmacniać ich potencjał, samodzielność i kreatywność.

Gdy dziecko rozpoczyna naukę w szkole podstawowej, rodzic pragnie zapewnić mu jak najlepsze warunki. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że te pierwsze doświadczenia są bardzo ważne. Od nich będzie zależeć późniejszy stosunek dziecka do nauki,  postrzeganie własnej osoby i wiara we własne siły. Wybieramy więc odpowiednią placówkę, sprawdzamy kompetencje nauczycieli, a także szukamy pomysłów, by wypełnić dzieciom wolny czas i rozwijać ich talenty. Jak to wszystko zorganizować? Jak sprawić, by dziecko miało motywację do nauki? Co zrobić, gdy pojawiają się kłopoty w szkole? Między innymi na te pytanie Natalia i Krzysztof Minge odpowiadają w swojej najnowszej książce „Jak wspierać rozwój dziecka w wieku 6-13 lat?”

Wskazówki i porady zawarte w tej książce pomogą pomyślnie przetrwać pierwsze lata edukacji dzieci poprzez stworzenie im odpowiednich warunków do efektywnej nauki, a także wypracowanie (wspólnie z dzieckiem) dobrych nawyków związanych ze szkołą, zabawą i odpoczynkiem. Autorzy podpowiadają, w jaki sposób pomóc dzieciom w radzeniu sobie z problemami, a także proponują ćwiczenia, które pomogą pokonać stres oraz takie, które pozytywnie wpływają na koncentrację. Do tematu podchodzą bardzo kompleksowo. Jednym z poruszanych przez nich jest codzienna dieta dzieci. Wskazują, że nadmierne ilości cukru w posiłkach mogą mieć wpływ na kłopoty z koncentracją, które u jednych przejawią się brakiem energii, a u innych wręcz przeciwnie.

Samodzielność – najlepszy przyjaciel naszego dziecka

Jednym z najważniejszych zagadnień poruszanych przez autorów jest kontrola i pomoc rodzicielska. Które z decyzji możemy pozostawić dziecku? Które z naszych zachowań wspierają dzieci w samodzielnej pracy? Czy kary i nagrody są skuteczne? Natalia i Krzysztof Minge, podążając z nurtem teorii rodzicielstwa bliskości, proponują rodzicom jasne i precyzyjne, oparte na wzajemnym szacunku sposoby motywowania dzieci do samodzielnej nauki, a także organizacji czasu odpoczynku i czasu zabawy. Sugerowane rozwiązania zapewniają dobre sampoczucie zarówno rodzicom, jak i dzieciom, a kwestie związane z nauką nie staną się próbą sił, w której zawsze jedna strona jest słabsza, a druga wygrywa.

Zajęcia dodatkowe – realne potrzeby a wyścig szczurów

Autorzy poradnika uważnie omawiają temat zajęć dodatkowych i organizacji czasu wolnego. Podpowiadają, że nawet chwile, spędzone przy grach komputerowych i telewizji, nie muszą być uznane za stracone! Każdy powinien mieć prawo do takiego odpoczynku, na jaki ma ochotę. Szanując gust naszego dziecka, zyskujemy jego zaufanie. Możemy jednak zaproponować mu alternatywne formy relaksu. Mogą to być ćwiczenia omówione przez autorów książki, które pełnią nie tylko funkcję rozrywkową, ale i edukacyjną.  Wybierając zajęcia dodatkowe, powinniśmy przede wszystkim kierować się zainteresowaniami i predyspozycjami naszego dziecka.

Dodatkowe zajęcia są dobre i potrzebne. Poszerzają horyzonty, dostarczają rozrywki, pomagają dziecku poznać siebie. Ale są ta­kie tylko wtedy, gdy dziecko samo je wybiera i uczęszcza na nie z własnej woli, a nie dlatego, że powinno, by sprawić rodzicom przyjemność lub uspokoić ich lęki – twierdzą autorzy książki. Przy okazji dodając następującą wskazówkę: Jeżeli zależy ci na dobrych wynikach dziecka w szkole, często ła­twiejszym i tańszym rozwiązaniem niż korepetycje będzie zapew­nienie mu dodatkowej godziny snu.

„Jak wspierać rozwój dziecka w wieku 6-13 lat?” warto przeczytać, by w pełni zrozumieć, jakim wyzwaniem są dla dziecka pierwsze lata w szkole i jak możemy je wspierać, aby uczyły się samodzielnie, chętnie i osiągały coraz lepsze wyniki w nauce.

O autorach:

Natalia i Krzysztof Minge – psycholodzy z wieloletnim doświadczeniem. Zainteresowani rodzicielstwem bliskości oraz wspomaganiem rozwoju dzieci. Autorzy m.in. bestsellerowego poradnika „Jak kreatywnie wspierać rozwój dziecka?” oraz książki „Rodzicielstwo bliskości”.

Dane wydawnicze:

Wydawca: Edgard/Samo Sedno, ISBN 978-83-7788-301-3, liczba stron: 224

Jak wsierac

Poniższy tekst jest informacją prasową przesłana nam przez zaprzyjaźnione serwisy. Żadna z naszych redaktorek nie jest autorką poniższego tesktu i nie odpowiadamy za zamieszczone treści. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby przedstawione informacje były zgodne z polityką oraz tematyką naszego serwisu.

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
Informacje prasowe

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Sprawdź nasz kolejny artykuł

Serduszko puka… (cz. 2)


Nasze Serduszko chyba całkiem już zapomniało o badaniu, a już niebawem czekało nas kolejne. Jednak – jak się okazało później – szczęśliwie dostaliśmy telefon w związku z przełożeniem wizyty na wcześniejszy termin. Niestety nie byliśmy w stanie stawić się w proponowanym czasie, a najbliższa możliwa wizyta miałaby być znacznie później niż pierwotnie ustalony termin.

Postanowiłam poszukać innego kardiologa dziecięcego. Przypadkiem dowiedziałam się o nowej przychodni do której przyjeżdża inny specjalista z Wrocławia. Termin wizyty był szybki więc bez wahania nas umówiłam. Doktor okazał się bardzo miły, a że nasza córka gustuje w mężczyznach, znacznie u niej zapunktował. Co prawda była pod wpływem środka wyciszającego, jednak powoli przestawał już działać. Odważnie powiedziała, że będzie miała badanie, niestety w chwili użycia stetoskopu przez lekarza zaczął się płacz. Nie taki histeryczny i zarazem błagalny jak podczas pierwszej wizyty. Nie łatwiej było ją rozebrać do pasa i położyć na kozetce, ale w chwili gdy usłyszała zabawne gwizdanie Doktora zupełnie zmieniła postawę. Lekarz próbował nawiązać z nią kontakt, rozpoczął rozmowę o pieskach i innych interesujących dziecko tematach. Zakończył badanie i powiedział, że teraz dokładnie nam wszystko wytłumaczy, ponieważ jest zdania że rodzic ma być półspecjalistą w sprawie swojego dziecka.

Nastawiliśmy się na potwierdzenie poprzedniej diagnozy, jednak zostaliśmy mile zaskoczeni! Nasze dziecko ma szmery niewinne lub też przygodne. „U dzieci, w przeciwieństwie do dorosłych, występowanie szmerów jest związane z fizjologicznymi zmianami zachodzącymi w rosnącym sercu, mają one przeważnie charakter niewinny. U dorosłych zaś większość szmerów serca wiąże się z nieprawidłową budową naczyń lub serca. Szmery serca u dzieci są zjawiskiem bardzo częstym, występują u 8-15% niemowląt, u 25-95% dzieci między 3. a 12. rokiem życia i u około 73% dzieci w okresie dojrzewania.

Szmery przygodne są szmerami krótkimi, nie mają związku z tonami serca, słyszalne są głównie w środku skurczu (wyjątek to buczenie żylne), słyszalne nad niewielkim obszarem. (…) Jeżeli lekarz potwierdzi rozpoznanie szmeru niewinnego, nie jest konieczne żadne leczenie, ponieważ mają one tendencję do samoistnego ustępowania z wiekiem” *

Kiedy powiedział, że nasza córka jest zupełnie zdrowym dzieckiem, a szmery nie są żadną wadą poczułam tak ogromną ulgę, że z wrażenia chyba zapomniałam jak się nazywam! Czułam jak stres, który towarzyszył nam przez ostatnie miesiące puszcza, a razem z nim łzy spływały mi po policzkach. Nasza przygoda niestety jeszcze się nie kończy, Tola wciąż pozostaje pod opieką kardiologa, ale wizyty mają mieć charakter profilaktyczny i z czasem ich częstotliwość ma się zmniejszyć. O tym jakie mamy zalecone ćwiczenia służące oswojeniu dziecka z badaniem USG podzielę się wkrótce.

Mam nadzieję, że nigdy więcej nie spotkamy na swojej drodze takich „specjalistów” jak poprzednia pani kardiolog, która skutecznie nas do siebie zniechęciła i nastraszyła nas operacją. Czy ktoś z Was był kiedyś w rękach tak nieodpowiedzialnych lekarzy? Życzę Wam i sobie, by takie rzeczy nie miały miejsca.

 

* kardiolo.pl

Informacje zawarte w artykule mają jedynie charakter informacyjny.

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
(nie)Magda(lena)

1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close