O czym marzą polskie Mamy? O szczęściu, o zdrowiu dla całej rodziny? A o czym marzą dla siebie samych?
Serwis Mamo Pracuj wraz z firmą badawczą Streetcom zaprasza do udziału w ogólnopolskim badaniu marzeń polskich matek. Badanie ankietowe pod hasłem „O czym marzy Mama?” rozpocznie się 15 października i potrwa do 22 października.br..
O czym marzy matka dla samej siebie? Wbrew pozorom niewiele osób do tej pory zadawało sobie to pytanie. Każda mama ma wiele marzeń związanych z dziećmi, z rodziną. W naszym badaniu chcemy jednak zapytać polskie matki, o czym marzą dla samych siebie. „O jakim marzeniu dla samej siebie pomyślałabyś patrząc na spadającą gwiazdę?”.
W tym badaniu nie ma dobrych i złych odpowiedzi.
Pytamy o marzenia matek ogólnie, ale także bardziej szczegółowo, w takich obszarach jak czas wolny, życie towarzyskie, rodzinne, aktywność zawodowa ale też o podróże czy wymarzone prezenty.
Badanie zostanie podsumowane w formie raportu, a jego wyniki zaprezentowane zostaną na początku listopada br.
Badanie jest anonimowe. Formularz ankiety dostępny jest on-line.
Informacja o serwisie Mamo Pracuj
Mamo Pracuj to ogólnopolski serwis dla matek, które chcą wrócić do aktywności zawodowej. Publikujemy ogłoszenia o pracę wybrane pod kątem mam, artykuły i inspirujące historie matek, które zdecydowały się na aktywność zawodową i czerpią z tego wielką radość. Prowadzimy warsztaty, akcje społeczne i badania. Więcej o serwisie w zakładce www.mamopracuj.pl
Informacja o firmie Streetcom
Streetcom Polska Sp. z o.o. jest pierwszą w Europie i największą w Polsce agencją prowadzącą działania promocyjne i badania oparte na marketingu rekomendacji konsumenckich. Od 2004 r. Streetcom przeprowadził kilkaset kampanii, m.in. kosmetyków, zabawek, produktów spożywczych, sprzętu elektronicznego i in. Społeczność Ekspertów Streetcom liczy ponad 230 tysięcy osób. W 2012 r. agencja wprowadziła do oferty program badawczy Streetcom Talk Track. Badania konsumenckie Streetcom mają cenioną przez marketerów, unikatową formę. Narzędzie łączy cechy badania ilościowego i jakościowego, prowadzonego na dużej próbie. Więcej na www.streetcom.pl
Poniższy tekst jest informacją prasową przesłana nam przez zaprzyjaźnione serwisy. Żadna z naszych redaktorek nie jest autorką poniższego tesktu i nie odpowiadamy za zamieszczone treści. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby przedstawione informacje były zgodne z polityką oraz tematyką naszego serwisu.
zaraz wypełnię:)
O tej butelce jeszcze nie słyszałam, bo dotychczas używałam wyłącznie od marki Nuk. Odnosząc się do artykułu – rzeczywiście każdy szczegół ma znaczenie, dlatego nie tak łatwo jest znaleźć właściwą butelkę. Ile się naszukałam aż trafiłam na tą właściwą firmę ?