Lifestyle 18 czerwca 2024

Czy wypożyczanie stanie się drugą naturą Polaków – analiza OLX

Kupić, czy wypożyczyć? To dylemat, przed którym staje coraz więcej konsumentów. W ostatecznym wyborze decydujących jest kilka czynników – ekonomia i racjonalna ocena potrzeb, wpływ podjętej decyzji na środowisko czy osobiste przekonania. Ostatecznie coraz więcej osób decyduje się na wypożyczanie. A jak pokazuje analiza OLX – będzie ich jeszcze więcej.

Kto napędza wypożyczenia

Jak wynika z raportu IQS, opracowanego na zlecenie OLX, około 40% dorosłych Polaków wypożyczało jakiś sprzęt w ciągu ostatniego roku. W grupie tej najwięcej jest osób młodszych (do 44 r.ż.), mieszkańców większych miast [1]. Świadczy to o zmianie pokoleniowej w podejściu do posiadania. Młodzi dostrzegają w nim obciążenia związane z kosztem zakupu. Potwierdzają to wyniki badania IQS. Prawie 50% badanych, decydujących się na wypożyczanie sprzętu, maszyn, czy urządzeń, wskazało, że skłoniły ich do tego zbyt duże koszty zakupu. Ale o zwrocie ku zrównoważonej konsumpcji świadczą też inne argumenty wypożyczających. Okazuje się, że poza szerokim wachlarzem oferty, wypożyczanie doskonale sprawdza się w pilnych przypadkach (21%) oraz wówczas, gdy chcemy przetestować sprzęt przed jego zakupem (19%).

Popularne, ale ciągle jeszcze nowe

Główną obawą konsumentów zainteresowanych wypożyczeniem jest zbyt mała wiedza na temat sprzętu oraz potencjalne ryzyko związane z bezpieczeństwem transakcji. Dlatego też, szukając wypożyczalni, skłaniają się przede wszystkim w stronę firm. W ich opinii  podmioty takie oferują bezpieczny, posiadający atesty i serwisowany sprzęt, a usługa reguluje umowa.

„Wypożyczając sprzęt, zwłaszcza taki, którego sprawność może decydować o naszym zdrowiu czy życiu, należy zachować szczególną ostrożność. Przede wszystkim należy uzyskać informację, czy może on być stosowany w planowanym przez nas zakresie, a następnie trzeba sprawdzić jego stan. Wypożyczenie powinno być też regulowane umową. Zatem kiedy już zdecydujemy się na konkretny przedmiot, poprośmy o nią. Nie traktujmy też umowy jako formalności. Warto zapoznać się z jej zapisami, ponieważ może to uchronić nas przed potencjalnymi problemami” – komentuje Paulina Musielak-Rezmer, PR Lead OLX.

Co wypożyczamy

Liczba kategorii, które budzą rosnące zainteresowanie wypożyczających, poszerza się. Jeszcze w zeszłym roku ankietowani na pytanie o to, co kojarzy im się z wypożyczaniem, wskazywali: auta dostawcze, busy, kampery, maszyny i sprzęt budowlany oraz przedmioty do organizacji imprez. Z najnowszego badania IQS wynika, że wśród najpopularniejszych kategorii znalazły się: sprzęt sportowy, rehabilitacyjny oraz ogrodniczy. W tej ostatniej kategorii, jak podaje OLX, rekordy popularności w maju biły: koparki, glebogryzarki i rębaki. W maju widoczny był również znaczący wzrost zainteresowania jachtami, łodziami oraz innymi sprzętami do sportów wodnych. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba odpowiedzi na ogłoszenia w tej kategorii wzrosła o 77%. Równie spektakularny wzrost odnotowała kategoria sprzęt medyczny i rehabilitacyjny (+43% rdr). Trzecia co do popularności fraza wpisywana przez użytkowników OLX w maju brzmiała „kamper wynajem” (w ujęciu dwuletnim kategoria ta odnotowała 50-procentowy wzrost odpowiedzi).

A ile płacimy za wypożyczenie

Wynajęcie kampera to koszt około 400 złotych za dobę. W tej samej cenie wypożyczymy skuter wodny. Z wyższym kosztem, bo zaczynającym się od około 600 złotych za dobę, muszą liczyć się ci, którzy chcą wyczarterować jacht. Jeśli zaś ktoś chce wypożyczyć dmuchańca, to znajdzie oferty już od 150 złotych za godzinę. A ile wydajemy na jednorazowe wypożyczenie? Najwięcej wydają osoby wypożyczające sprzęt wodny oraz sprzęt na imprezy. Jak wynika z badania IQS, to wydatki powyżej 2 tys. Prawie 30% osób wypożyczających urządzenia, maszyny i sprzęt wydało na tę usługę od 150 do 400 złotych. Sporo przeznaczamy również na sprzęt rehabilitacyjny – co czwarta osoba uczestnicząca w badaniu zadeklarowała, że wydała na ten cel od 800 do 2000 złotych.

A co z podażą

Rosnącą popularność idei wypożyczania znajduje odzwierciedlenie w liczbie podmiotów specjalizujących się w tego typu usługach. Jak wynika z danych OLX, liczba ogłoszeń w kategorii wypożyczalnia wzrosła o 30%. Największe wzrosty odnotowały podkategorie: imprezy i wydarzenia (+46% rdr) oraz narzędzia, maszyny i urządzenia (+25% rdr).

Dokąd zmierzamy

Wszystko wskazuje na to, że wraz z wymianą pokoleniową na rynku pracy rosła będzie popularność wypożyczania. Sukcesywnie będzie też powiększała się lista dóbr, które znajdą się w centrum naszego zainteresowania. Sprzyjały temu będą zarówno działania firm oferujących tego typu możliwość, jak i regulacje prawne, których celem jest ochrona zasobów naturalnych.

[1] IQS, raport z badania ilościowo-jakościowego, zrealizowanego dla OLX. Grudzień 2023 r.

 

Źródło informacji: OLX

Obraz TheArkow z Pixabay

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Dom 17 czerwca 2024

EcoFlow przedstawia rozwiązania energetyczne Home Energy Ecosystem i PowerOcean Plus podczas targów Intersolar, ogłaszając strategiczne partnerstwo z firmą Tibber

EcoFlow, wiodąca firma zajmująca się przenośnymi rozwiązaniami w zakresie zasilania i energii odnawialnej, przedstawia EcoFlow Home Energy Ecosystem umożliwiający właścicielom domów zarządzanie wieloma aplikacjami w celu łatwego dostosowania rozwiązań energetycznych do własnych preferencji przy jednoczesnej maksymalizacji oszczędności w ramach pojedynczego systemu.

Ponadto EcoFlow udostępnia nowy produkt energetyczny PowerOcean Plus w ramach EcoFlow Home Energy Ecosystem, umożliwiając użytkownikom jednoczesne zasilanie całych budynków, maksymalizując w ten sposób wykorzystanie energii słonecznej.

Dzięki integracji algorytmów dynamicznego ustalania cen i optymalizacji energii firmy Tibber, EcoFlow Home Energy Ecosystem umożliwia osiąganie maksymalnych oszczędności poprzez inteligentne wykorzystanie zmiennych cen energii.

DÜSSELDORF, Niemcy, 19 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ — Firma EcoFlow, światowy lider w dziedzinie urządzeń przenośnych i ekologicznych rozwiązań energetycznych, zaprezentowała dziś podczas targów Intersolar domowy ekosystem energetyczny – EcoFlow Home Energy Ecosystem. Kompleksowy ekosystem oferuje szeroką gamę produktów energetycznych dla gospodarstw domowych, w tym najnowszy produkt z serii PowerOcean – PowerOcean Plus, pozwalający użytkownikom dostosowywać własne domowe rozwiązania energetyczne. Dzięki integracji z rozwiązaniami firmy Tibber, EcoFlow PowerOcean obsługuje dynamiczne taryfy w celu maksymalizacji oszczędności.

Domowy ekosystem energetyczny EcoFlow: kompleksowe rozwiązanie na rzecz niezależności energetycznej

Na rynku pełnym niespójnych ofert pochodzących od różnych marek, użytkownicy są często zmuszeni zarządzać kilkoma aplikacjami i interfejsami, co utrudnia skuteczny nadzór i efektywność energetyczną. Aby wyeliminować to wyzwanie firma EcoFlow stworzyła EcoFlow Home Energy Ecosystem. Ten kompleksowy pakiet obejmuje flagowe systemy baterii słonecznych PowerOcean, domowe rozwiązania grzewcze PowerHeat i PowerGlow, ładowarkę do pojazdów elektrycznych PowerPulse oraz szereg inteligentnych urządzeń, takich jak inteligentne termostaty i wtyczki. Dzięki wszechstronnej gamie produktów EcoFlow Home Energy Ecosystem pozwala sprostać zróżnicowanym wymaganiom właścicieli domów, umożliwiając łatwe dostosowywanie rozwiązań energetycznych do indywidualnych preferencji przy jednoczesnej maksymalizacji oszczędności w ramach ujednoliconego systemu.

Dzięki przyjaznej w obsłudze aplikacji EcoFlow użytkownicy mogą płynnie integrować i zarządzać wszystkimi komponentami EcoFlow Home Energy Ecosystem za pośrednictwem pojedynczego interfejsu. Aplikacja obejmuje zestaw nowych funkcji, w tym Solar Energy Predictor – do prognozowania zużycia energii słonecznej w czasie rzeczywistym, Energy Command – do automatyzacji konfiguracji systemu PowerOcean w oparciu o warunki energetyczne oraz Dynamic Tariff Dashboard – do podejmowania wydajnych pod względem kosztów decyzji dotyczących zakupu energii za pomocą platform takich jak Tibber. Dodatkowo EcoFlow rozszerza swoje wsparcie o PowerInsight Home Energy Monitor i EcoFlow Web Portal, stworzone z myślą o usprawnionym nadzorze i kontroli zużycia energii w domu. Te zaawansowane narzędzia zapewniają ogromne możliwości w zakresie zarządzania energią, umożliwiając właścicielom domów śledzenie zużycia, optymalizację wydajności systemu i podejmowanie świadomych decyzji w celu zwiększenia wydajności i obniżenia kosztów.

Strategiczne partnerstwo z firmą Tibber: zwiększenie spersonalizowanej niezależności energetycznej

W oparciu o wspólną wizję technologii dostosowanej do potrzeb użytkowników firmy EcoFlow i Tibber podejmują współpracę, aby przyspieszyć spersonalizowaną niezależność energetyczną i zoptymalizować rachunki za energię opłacane przez właścicieli domów. Dzięki płynnej integracji systemu PowerOcean z algorytmami dynamicznego ustalania cen i optymalizacji energii firmy Tibber, EcoFlow umożliwia użytkownikom inteligentne wykorzystanie wahań cen energii i maksymalizację oszczędności.

Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do dynamicznego pakietu taryfowego (Dynamic Tariff Dashboard) za pośrednictwem aplikacji EcoFlow, która pobiera dane cenowe w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie to umożliwia użytkownikom strategiczne ustawienie optymalnych czasów zakupu energii z sieci w oparciu o najkorzystniejsze stawki. Aplikacja Tibber już wkrótce będzie oferować dodatkowe funkcje i głębszą integrację z systemem PowerOcean. Godne uwagi funkcje obejmują inteligentny plan wykorzystania baterii, dynamicznie dostosowywany każdego dnia w oparciu o prognozowane ceny energii i produkcję energii słonecznej, w celu optymalizacji oszczędności lub zysków. Dzięki trybom pracy baterii, takim jak „Samozużycie” i „Zarobki”, użytkownicy mogą dostosować preferencje w zakresie zarządzania energią do własnych potrzeb. Ponadto aplikacja oferuje całodobowe monitorowanie i zapis danych, zapewniając alerty w czasie rzeczywistym i ciągłe aktualizacje statusu energetycznego użytkowników, dzięki czemu są oni informowani na bieżąco i mogą dostosować własne zużycie energii.

„Ponieważ świat coraz bardziej dąży do zmniejszania stopnia uzależnienia od sieci, współpraca między EcoFlow i Tibber stanowi przełomowy krok w kierunku inteligentnego zarządzania energią domową – powiedział Ryan Xing, dyrektor EcoFlow na region europejski. – To partnerstwo łączy najnowocześniejszą technologię baterii EcoFlow z dynamicznymi cenami energii i możliwościami zarządzania energią firmy Tibber, dostarczając rewolucyjne rozwiązanie, które umożliwia użytkownikom optymalizację zużycia energii z niespotykaną dotąd precyzją i łatwością”.

„Nasz nowy krajobraz energetyczny, w którym odnawialne źródła energii mają coraz większy udział, funkcjonuje zupełnie inaczej niż w przeszłości, kiedy świat polegał na paliwach kopalnych. Coraz ważniejsze staje się kupowanie energii elektrycznej, która jest ekologiczna i przystępna cenowo. Wspólnie z EcoFlow opracowaliśmy przyszłościowe rozwiązanie, aby zaspokoić potrzeby w tym zakresie” – powiedział Merlin Lauenburg, dyrektor zarządzający niemieckim oddziałem firmy Tibber.

PowerOcean Plus: odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane rozwiązania energetyczne

Według IHS, na rynku energii dla gospodarstw domowych odnotowano znaczący wzrost o 43% rok do roku w zakresie zastosowania falowników hybrydowych o mocy 15-30 kW w latach 2022-2023, co odzwierciedla rosnące zapotrzebowanie właścicieli domów na rozwiązania energetyczne, które mogą skutecznie zasilać wszystkie urządzenia gospodarstwa domowego, w tym ładowarki pojazdów elektrycznych i pompy ciepła. Jednocześnie rośnie zapotrzebowanie na systemy, które mogą dostosować się do złożonych konstrukcji dachowych i skutecznie wykorzystywać energię słoneczną przy zapewnieniu optymalnej wydajności. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie, firma EcoFlow wprowadziła na rynek system PowerOcean Plus jako kluczowy element Ekosystemu Energii Domowej.

Dzięki stabilnym możliwościom dostarczania maksymalnej mocy wyjściowej na poziomie 29,9 kW AC, PowerOcean Plus umożliwia właścicielom domów jednoczesne zasilanie całych budynków, maksymalizując w ten sposób wykorzystanie energii słonecznej. Obsługując do czterech łańcuchów fotowoltaicznych i oferując maksymalną moc wejściową o wartości 40 kW, system PowerOcean Plus został zaprojektowany z myślą o złożonych układach dachowych i zapewnieniu optymalnego wykorzystania dostępnej przestrzeni przy jednoczesnym wychwyceniu każdego promienia słońca. Co ważne, unikalna konstrukcja inwertera posiada wbudowany licznik energii elektrycznej, eliminując potrzebę instalowania oddzielnych inteligentnych liczników przez elektryków i skracając czas instalacji nawet o 40%. Pojedynczy falownik hybrydowy może obsługiwać baterię o pojemności do 60 kWh. Bezpieczeństwo było kluczowym aspektem przy projektowaniu systemu PowerOcean Plus, a każdy zestaw baterii posiada moduł przeciwpożarowy, aluminiową obudowę z certyfikatem IP65 oraz zaawansowany system zarządzania baterią (BMS), który gwarantuje optymalny poziom bezpieczeństwa, ochronę przeciwpożarową i odporność na uderzenia mechaniczne, ustanawiając najwyższy w branży standard bezpieczeństwa. PowerOcean Plus obsługuje również dynamiczne taryfy, aby pomóc użytkownikom zmaksymalizować oszczędności, jednocześnie płynnie integrując się z ekosystemem EcoFlow Home Energy Ecosystem w celu optymalnego wykorzystania energii w domu.

Dostępność i korzyści dla instalatorów

Firma EcoFlow dokłada wszelkich starań, aby zapewnić kompleksowe wsparcie dla instalatorów, oferując 15-letnią oficjalną gwarancję na baterie PowerOcean LFP, a także intuicyjną aplikację EcoFlow Pro, która usprawnia procesy rozruchu i zwiększa możliwości diagnostyczne. Ponadto wsparcie posprzedażowe EcoFlow dla instalatorów obejmuje dedykowaną, czynną przez 12 godzin na dobę infolinię, spersonalizowaną pomoc poprzez chat internetowy oraz ulgi serwisowe. EcoFlow Home Energy Ecosystem oraz seria PowerOcean są już dostępne, a zamówienia na PowerOcean Plus będzie można składać od października 2024 r. Zainteresowanych dystrybutorów i instalatorów firma zaprasza na stronę internetową EcoFlow w celu uzyskania szczegółowych informacji o ofertach i możliwościach współpracy.

EcoFlow

EcoFlow jest producentem ekologicznych rozwiązań energetycznych, któremu przyświeca wizja zapewnienia zasilania nowemu światu. Od czasu założenia firmy w 2017 r. EcoFlow jest niezawodnym i zaufanym partnerem energetycznym dla klientów i ich rodzin z całego świata, zapewniając dostępne i odnawialne rozwiązania energetyczne do użytku w domu, na zewnątrz i w ruchu. Obecnie Ecoflow posiada centrale operacyjne w USA, Niemczech i Japonii, dostarczając produkty dla przeszło 3 mln użytkowników na ponad 100 rynkach całego świata.

Tibber

Firma Tibber, założona w 2016 r. przez Norwega Edgeira Aksnesa i Szweda Daniela Lindéna, to dostawca inteligentnych rozwiązań z zakresu energii cyfrowej. Aplikacja Tibber zastępuje tradycyjne media cyfrowe pakietem energetycznym i technologią zapewniającą inteligentniejsze zużycie energii. Wizją Tibber jest uczynienie zrównoważonego zużycia energii prostym i przystępnym cenowo dla wszystkich gospodarstw domowych. Jest to możliwe dzięki oferowanej przez firmę aplikacji i inteligentnej technologii, która zapewnia konsumentom analizę zużycia energii w czasie rzeczywistym i która może być sparowana z szeroką gamą inteligentnych urządzeń domowych w celu zmniejszenia zużycia energii www.tribber.com.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2439853/image_5016319_8311064.jpg

Źródło: EcoFlow Technology Inc.

 

 

Źródło informacji: PR Newswire

Obraz Muntzir Mehdi z Pixabay

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Kultura 16 czerwca 2024

Wielka Aukcja Charytatywna Top Charity 2024 numerem 1 w Europie. Omenaa Mensah i Rafał Brzoska zebrali rekordowe 46 mln zł na cele charytatywne

Inicjatorzy Omenaa Mensah i Rafał Brzoska wraz z Corporate Connections Polska i przedstawicielami biznesu zebrali 45 917 000 zł, co czyni wydarzenie numerem jeden w Europie. Podwojona kwota uzyskana z licytacji, czyli 22 miliony złotych od Rafała Brzoski, to prawdopodobnie największa jednorazowa, prywatna donacja na cel charytatywny w historii nowożytnej Polski.

Trzecia edycja Wielkiej Aukcji Charytatywnej TOP CHARITY zgromadziła niemal 500 gości. Na czerwonym dywanie, na dziedzińcu Pałacu Króla Jana III Sobieskiego w Wilanowie, oprócz inicjatorów wydarzenia Omeny Mensah i Rafała Brzoski, pojawili się przedstawiciele największych biz­nesów z Polski, Czech, Włoch, Niemiec, Francji, Bułgarii, Chorwacji; ambasadorzy, kolekcjonerzy sztuki, znakomici artyści oraz wybrane osobowości polskie­go show-biznesu. Podczas aukcji sztuki licytowano 15 dzieł sztuki oraz 10 atrakcji z kategorii Wielkie Emocje. Nad doborem prac czuwała Rada Artystyczna w składzie: Iwona Büchner-Grzesiak, Rafał Kamecki, Boris Kudlička, Kama Zboralska i Omenaa Mensah. Dzieła, które ostatecznie trafiły na aukcję, były wybierane podczas całorocznych rozmów, debat i współpracy między wielbicielami i znawcami sztuki.

Po raz pierwszy w historii wydarzenia niezależnym audytorem Wielkiej Aukcji Charytatywnej TOP CHARITY 2024 została firma EY Polska. O profesjonalny przebieg licytacji zadbali partnerzy gali: Jacek Piotrowski z Domu Aukcyjnego Polswiss Art i Artinfo.pl – największy niezależny portal rynku sztuki. Tylko z licytacji dzieł sztuki polskich i zagranicznych artystów uzyskano 22 630 000 zł, które, zgodnie z niepisaną tradycją, Rafał Brzoska podwoił z prywatnej donacji, co dało kwotę 45 260 000 zł. Na ostateczny wynik Aukcji, czyli 45 917 000, złożyły się dodatkowo darowizny od gości w kwocie 657 000 zł.

Najwyżej wylicytowanym dziełem była rzeźba pt. „Torso alato”, 1985 Igora Mitoraja, za którą nabywcy zapłacili 6 800 000 zł. Z kolei najwyżej wylicytowaną Wielką Emocją był Tydzień Metamorfozy z Ewą Chodakowską w Mövenpick Resort Kuredhivaru Maldives – zbiorowa emocja, za którą goście zapłacili 5 100 000 zł! Ogromnym powodzeniem cieszyła się też licytacja jedynej w swoim rodzaju suknii z ikonicznej kolekcji Dolce&Gabbana Alta Moda. Zwycięzca wylicytował ją za 500 000 zł! Z kolei modowe dzieło sztuki, czyli limitowana torebka Artycapucines Louis Vuitton x Ewa Juszkiewicz zostało nabyte za 400 000 zł.

Tego wieczoru, za inspirujące postawy i osobiste zaangażowanie w pomaganie, nagrodzono przedsiębiorców rzeźbami Top Charity, wykonanymi przez Nikolę Vudraga. Laureatami TOP Charity 2024 zostali: Beata Drzazga, Sylwia i Robert Dobrzyccy, prof. Adam Maciejewski i Arkadiusz Sadowski.

W tym roku, z okazji 10-lecia istnienia Omenaa Foundation, Wielkiej Aukcji Charytatywnej TOP CHARITY towarzyszyły dodatkowe wydarzenia. Pałac w Wilanowie zmienił się w centrum wymiany doświadczeń, myśli i inspiracji na przyszłość. W Konferencji Biznesowej ChangeMakers 2024 omawiano najistotniejsze wyzwania bezpieczeństwa narodowego w erze cyfrowej, współpracę biznesu i samorządów w budowaniu stabilności geopolitycznej, rolę liderek w zmianie kultury korporacyjnej, a także amerykański i polski model filantropii. Wśród panelistów pojawili się m.in. Sekretarz Stanu, Szef BBN, Jacek Siewiera, Ambasador USA w Polsce Mark Brzezinski i czołowi przedstawiciele biznesu z Polski i USA. Ogromnym zainteresowaniem cieszyło się spotkanie z Phyllis Newhouse – założycielką i CEO ShoulderUp Technology Acquisition Corp, Xtreme Solutions, Inc., oraz organizacji non-profit ShoulderUp. Jej inspirujące wystąpienie skierowane do polskich przedsiębiorców podkreślało, jak ważne jest wykorzystywanie swoich zasobów i relacji do zmieniania świata na lepsze.

Największe święto filantropii w Polsce zakończył piknik Lazy Sunday, podczas którego goście mogli obejrzeć Fiata 126p Bis, czyli kultowego Malucha – dar od Rafała Sonika. Auto ozdobione przez jednego z najbardziej rozchwytywanych współczesnych artystów sztuki street artowej Mariusza Warasa, również trafi na licytację. Pieniądze z tej zbiórki zostaną przekazane na wsparcie dzieci i młodzieży poszkodowanych w wypadkach drogowych oraz zapewnienie im dostępu do terapii i powrotu do zdrowia. Tego popołudnia przygotowano moc atrakcji, w których brały udział dzieci z domu dziecka, dzieci darczyńców oraz pracowników fundacji. Młodzi ludzie przez zabawę i wspólne inicjatywy uczyły się filantropii.

Organizatorzy gali Omenaa Mensah i Rafał Brzoska podkreślają, że cała społeczność biznesowa tworzy coraz bogatszy obraz filantropii w Polsce i współtworzy wspaniałe wydarzenie.

„Każdy gość gali przyczynia się do istotnych zmian społecznych, nie tylko ożywiając gospodarkę, tworząc miejsca pracy, ale także odpowiedzialnie dzieląc się swoim majątkiem” – podsumowuje Omenaa Mensah, prezeska Omenaa Foundation.

Organizatorami wydarzenia były: Omenaa Foundation, OmenaArt Foundation, Rafał Brzoska Foundation, Corporate Connections i Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.

Partonat medialny nad aukcją objęli: AD, Forbes, Artinfo.pl, Elle Decoration, a patronat strategiczny i artystyczny – Dom Aukcyjny Polswiss Art i EY Polska.

Partnerzy wydarzenia: BMW, Bang& Olufsen, Royal Watch, Velaa Private Island Maldives, Moët Hennesy, Dolce&Gabbana Alta Moda, Sunreef Yachts Eco, Bebio.pl, Fundacja Santander, Siepomaga.pl, InPost, Mövenpick Resort Kuredhivaru Maldives, Go Elite, LuginsLand of Art., Antonius Caviar, Galeria Heban.

 

Źródło informacji: OMI Image

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close