Uroda 8 września 2024

Nowy zapach TUMI EXPERIENCE COLLECTOR

Pierwsza kolekcja perfum dla kobiet marki TUMI to prawdziwa esencja pasji podróżowania.

TUMI, czołowa międzynarodowa marka podróżniczo-lifestyle’owa, wprowadza swoją pierwszą kolekcję luksusowych perfum dla kobiet, TUMI EXPERIENCE COLLECTOR, która dołącza do dostępnej wcześniej oferty dla mężczyzn. Złożona z czterech unikalnych zapachów, którym nie można się oprzeć, inspirowanych czterema charakterystycznymi miejscami na świecie, kolekcja zawiera w sobie prawdziwą esencję pasji podróżowania. Chociaż każdy z zapachów ma nam do opowiedzenia zupełnie inną historię, każdy z nich ośmieli noszącą go kobietę do cieszenia się chwilą i korzystania z okazji do odbywania wspaniałych podróży. Projekt flakonu stawia na kobiecość i uzupełniony jest o delikatny metalowy korek magnetyczny, a jednocześnie stanowi doskonały przykład wyrafinowanego stylu TUMI.

„Z radością prezentujemy naszą pierwszą kolekcję zapachów dla kobiet TUMI, która jest niezwykle ekscytującym przełomem na naszej drodze rozwoju – powiedział Victor Sanz, dyrektor kreatywny TUMI. – Ta premiera świadczy o naszym nieprzerwanym zaangażowaniu w powiększanie naszej oferty lifestyle’owej i daje naszym klientom nowy sposób zanurzenia się w esencji TUMI”.

TUMI SIGNATURE EXPERIENCE COLLECTOR został zainspirowany przez absolutnie wyjątkowy puls i energię Nowego Jorku. Esencja świeżego kwiatu jabłoni odzwierciedla nieograniczone możliwości tego miasta, a musujący granat podkreśla jego dynamicznego ducha.

Nuty zapachowe TUMI SIGNATURE

Głowa: bergamotka, mandarynka, kwiat jabłoni

Serce: jaśmin gwiazdkowy, granat, kosaciec

Baza: drzewo bursztynowe, cedr, piżmo jeżynowe

TUMI WHISPER EXPERIENCE COLLECTOR to kwiatowy, drzewny zapach oddający pełną spokoju naturę japońskiego miasta Kyoto. To zupełnie nowa wersją klasycznego zapachu róży wyrosła z inspiracji współczesną kobietą.

Nuty zapachowe TUMI WHISPER

Głowa: olejek eteryczny z róży, geranium egipt, czerwone liczi

Serce: Kosaciec, absolut jaśminowy, bursztynowy dym

Baza: absolut z otrębów, drewno agarowe, Iso E Super

Następny zapach to TUMI UTOPIA EXPERIENCE COLLECTOR, który przenosi nas do zielonych krajobrazów i spokojnego nadmorskiego życia w Toamasina na Madagaskarze. Ten wyjątkowy zapach wyróżnia się wieloma naturalnymi składnikami pochodzącymi z Madagaskaru, które łączą w sobie zniewalającą egzotykę i znane kobiece akcenty.

Nuty zapachowe TUMI UTOPIA

Głowa: liść różowego pieprzu, jabłoń z Madagaskaru

Serce: piwonia, jaśmin, solona tonka

Baza: drzewo sandałowe, wanilia bourbon z Madagaskaru, olejek z wetywerii z Madagaskaru

Ostatnim zapachem jest TUMI RENAISSANCE EXPERIENCE COLLECTOR inspirowany krętymi uliczkami i wspaniałą historią włoskiej Florencji. Ten kwiatowy, piżmowy zapach w pełen artyzmu sposób ukazuje bogatą kulturę miasta i jego współczesną, tętniącą życiem energię.

Nuty zapachowe TUMI RENAISSANCE

Głowa: różowy pieprz, mandarynka, czarna porzeczka

Serce: jaśmin Coeur de Saison, absolut narcyza fioletowego

Baza: Eco-Musk®, paczuli, wanilia

Cena jednego flakonika 100 ml TUMI EXPERIENCE COLLECTOR to 135$. Kolekcja zapachów od razu trafi do sprzedaży na stronie TUMI.com, do sklepów TUMI w USA, Nordstrom i innych wybranych sieci detalicznych. W późniejszych miesiącach kolekcja trafi do sklepów TUMI na całym świecie. Odwiedź stronę TUMI.com i obserwuj @TUMITravel na Instagramie, aby uzyskać więcej informacji.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com oraz obserwując profile w serwisach Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.

Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Fragrance Group

Fragrance Group zrzesza globalnych twórców, dystrybutorów i licencjobiorców luksusowych i ekskluzywnych perfum. Ich reputacja i tradycje dobrej współpracy doprowadziły do nawiązania ścisłych relacji partnerskich z szeroką gamą klientów z wykorzystaniem modelu biznesowego, który uwzględnia wszystkie aspekty świata handlu detalicznego. Oferuje dostosowany marketing, opracowywanie produktów i strategie dystrybucyjne na niezrównanym poziomie personalizacji na każdym etapie procesu twórczego. Stara się wykorzystywać wszystkie dostępne kanały branżowe, by prezentować wyjątkowe luksusowe marki zapachów coraz bardziej wymagającym klientom. Zobacz, z kim współpracuje na stronie e-commerce: so-avant-garde.com i odwiedź @fragrancegroup na Instagramie, Facebooku i Twitterze.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2487033/TUMI_fragrances.jpgLogo – https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg

Źródło: Tumi, Inc.

KONTAKT:

The Fragrance Group

Dorian Braxton

dyrektor ds. PR

The Fragrance Group

tel: 646-320-6604

e-mail: dorian.braxton@thefragrancegroup.net

Molli Lott

starszy dyrektor PR ds. komunikacji z klientami

The Fragrance Group

tel: 601-540-2855

e-mail: molli.lott@thefragrancegroup.net

TUMI

Alexandra Gillis

kierownik ds. PR i mediów społecznościowych

TUMI

e-mail: alexandra.gillis@tumi.com

 

 

Źródło informacji: PR Newswire

Obraz Karolina Grabowska z Pixabay

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Lifestyle 7 września 2024

Targi Educat – Kierunek: Studia za granicą 

To wyjątkowe wydarzenie, które łączy polskich uczniów z przedstawicielami ponad 25 renomowanych uniwersytetów z całej Europy. Podczas targów uczniowie i rodzice mają unikalną okazję poznać bogatą ofertę studiów licencjackich i magisterskich za granicą, dowiedzieć się więcej o programach nauczania, warunkach rekrutacji oraz możliwościach stypendialnych.

Myślisz o studiach za granicą? Nie wiesz, jak zaplanować swoją edukację za granicą, jak uzyskać stypendium, przejść przez procedury i jaką uczelnię wybrać?
Odpowiedzi znajdziesz podczas Targów EduCat:
17 września w godz. 13:00-18:00 – Kraków, Holiday Inn – Sala RENOIR (parter), ul. Wielopole 4
18 września w godz. 13:00-18:00 – Warszawa, Hotel Gromada (sala na parterze) plac Powstańców Warszawy 2
Wstęp na targi jest całkowicie bezpłatny, organizatorzy proszą jednak o wcześniejszą rejestrację tutaj.
Studia za granicą są dostępne dla wszystkich. Przykładowo, w krajach skandynawskich studiujemy za darmo, w Holandii mamy bardzo przystępne czesne i ponad 2500 kierunków po angielsku. Podobnie sytuacja wygląda w Irlandii czy Niemczech. Najlepsze uczelnie na świecie, czyli te w Wielkiej Brytanii, oferują coraz nowsze formy finansowania studiów i programy stypendialne. Od kierunków artystycznych przez inżynierię czy prawo albo stosunki międzynarodowe i zarządzanie – każdy znajdzie coś dla siebie. Oferta zagranicznych uczelni jest niebywale bogata, a nauka polega przede wszystkim na łączeniu teorii z praktyką. Jako absolwent jednej z holenderskich uczelni, polecam taką przygodę każdemu, Targi EduCat to świetna okazja, by zrobić ten pierwszy krok” – mówi Adam Dziedzic, mentor oraz Event Director w EduCat.
Dlaczego warto przyjść?
Bezpośredni kontakt z uczelniami: masz możliwość bezpośredniej rozmowy z przedstawicielami uniwersytetów, co pozwala na uzyskanie dokładnych i rzetelnych informacji.
Prezentacje i warsztaty: uczestnicząc w prezentacjach, dowiesz się więcej o systemach edukacyjnych w różnych krajach, a także o procesie aplikacyjnym i życiu studenckim.
Porady i inspiracje: zdobędziesz praktyczne porady dotyczące przygotowania się do studiów za granicą, które pomogą Ci podjąć świadomą decyzję.
Indywidualne konsultacje: skorzystaj z możliwości indywidualnych rozmów z absolwentami i doświadczonymi doradcami edukacyjnymi, aby uzyskać odpowiedzi na konkretne pytania dotyczące Twoich zainteresowań i planów.
Bezpłatny wstęp: udział w wydarzeniu jest całkowicie darmowy, wymaga jedynie wcześniejszej rejestracji.
Do kogo są skierowane targi?
Targi Educat – Kierunek: Studia za granicą są skierowane do:
Uczniów szkół średnich oraz studentów: szczególnie tych, którzy rozważają podjęcie studiów za granicą i chcą dowiedzieć się więcej o dostępnych możliwościach.
Rodziców: którzy pragną wspierać swoje dzieci w procesie wyboru ścieżki edukacyjnej i chcą zrozumieć korzyści płynące ze studiowania za granicą.
Nauczycieli i doradców zawodowych: którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat międzynarodowej edukacji i lepiej wspierać swoich uczniów.
Każdego, kto jest zainteresowany studiami za granicą: bez względu na wiek czy etap edukacji, jeśli masz pytania dotyczące studiowania poza Polską, te targi są dla Ciebie!
A kogo i skąd będzie można spotkać na targach? Lista uczelni jest długa, ale m.in. będzie to IE University (Hiszpania), Universitat Autonoma de Barcelona (Hiszpania), Aalto University (Finlandia), Griffith College (Irlandia), Eindhoven University of Technology (Holandia), University of Padua (Włochy), Coventry University Wrocław (UK), Jonkoping University (Szwecja), Aarhus University (Dania).
Przyjdź na targi i porozmawiaj z przedstawicielami i absolwentami uczelni.
Rejestracja na targi tutaj.
Organizatorem targów jest EduCat, czyli firma która już od ponad 7 lat pomaga uczniom w aplikacji na studia za granicą i pomogła już ponad 1000 osób zdobyć wymarzone oferty z uczelni z całego świata, w tym z najlepszych na świecie jak Oxford czy Cambridge, jak i mniej popularnych, a równie ekscytujących destynacji jak Szanghaj czy Kalifornia.
Źródło informacji: EduCat
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Kultura 6 września 2024

Dzień Zakładek do Książek – nowa inicjatywa księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl

Księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl ogłasza nową inicjatywę – Dzień Zakładek do Książek, który będzie obchodzony 11 października.

Dzień Zakładek do Książek – święto miłośników literatury

To wyjątkowe święto, stworzone z myślą o miłośnikach literatury, ma na celu docenienie zakładek do książek – tych małych, ale jakże ważnych elementów, które towarzyszą każdej czytelniczej przygodzie.

Zakładki to nie tylko praktyczne narzędzie, które pozwala wrócić do przerwanego fragmentu książki. Często stanowią małe dzieła sztuki, dodając charakteru każdej lekturze. Z okazji Dnia Zakładek do Książek TaniaKsiazka.pl organizuje szereg atrakcji, w tym specjalny konkurs, który pozwoli czytelnikom wyrazić swoją kreatywność i miłość do książek.

„Zakładki to dla nas nie tylko dodatek do zamówienia, ale także sposób na wyrażenie naszej pasji do książek. Każdego roku nasi pracownicy z wielkim zaangażowaniem projektują kilkanaście nowych wzorów, które dodajemy do zamówień. Chcemy, by każda z tych zakładek była wyjątkowa, tak jak wyjątkowe są książki, które dostarczamy naszym klientom. Dzień Zakładek do Książek to doskonała okazja, by wspólnie celebrować naszą pasję do literatury i dzielić się nią z naszymi klientami” – mówi współwłaściciel księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl Łukasz Kierus.

Konkurs na zakładkę z okazji 18. urodzin TaniaKsiazka.pl

Data obchodów Dnia Zakładek do Książek nie jest przypadkowa. W październiku TaniaKsiazka.pl świętuje urodziny. W tym roku z okazji pełnoletności zaprasza wszystkich miłośników literatury do udziału w wyjątkowym konkursie. Zadanie polega na zaprojektowaniu jednej strony zakładki do książek, która będzie nawiązywać do 18. urodzin księgarni, czyli “18-TKi”.

“Nasi klienci wielokrotnie chwalili nasze projekty zakładek, żartobliwe grafiki, zabawy słowem w hasłach. Wiemy, że niektórzy je kolekcjonują, wymieniają się nimi z innymi czytelnikami. Chcemy więc, aby stali się częścią naszej historii w specjalny sposób. Zapraszamy do udziału w konkursie, który pozwoli wyrazić ich kreatywność i miłość do książek. Nie ograniczamy wieku, zakładkę może zaprojektować każdy. Mamy nagrody za trzy pierwsze miejsca w trzech kategoriach, ale przygotowaliśmy też nagrodę specjalną. To wydruk zaprojektowanej na konkurs zakładki z imieniem i nazwiskiem autora, która trafi do tysięcy naszych klientów” – dodaje Łukasz Kierus.

Zasady konkursu “Zakładka na 18-TKę”

Projekt zakładki przygotowany dowolną metodą powinien zawierać część graficzną i hasło. Konkurs podzielony jest na trzy kategorie wiekowe: dzieci (do 12 roku życia), młodzież (13-18 lat) i dorośli (powyżej 18 roku życia). Nagrodami w konkursie są bony na zakupy w TaniaKsiazka.pl (200, 100 i 50 zł) i zestawy urodzinowych gadżetów od TaniaKsiazka.pl. Zgłoszenia należy wysłać do 23 września do godz. 23:00 przez formularz na stronie www.dzienzakladek.pl

Dzień Zakładek do Książek oraz konkurs to doskonała okazja, aby wyrazić swoją pasję do literatury i stać się częścią historii TaniaKsiazka.pl. Zachęcamy wszystkich miłośników książek do udziału i wspólnego świętowania tego wyjątkowego dnia. Szczegóły konkursu i więcej informacji na temat Dnia Zakładek są na stronie www.dzienzakladek.pl.

 

Źródło wpisu: informacja prasowa

 

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close