Dom 6 czerwca 2024

Międzynarodowe Targi Elektroniki Użytkowej – Dreame jako partner strategiczny

Już 21 czerwca 2024 odbędą się Międzynarodowe Targi Elektroniki Użytkowej. To właśnie na nich będzie można zapoznać się z marką Dreame, która jest partnerem strategicznym wydarzenia.

Czym jednak są targi? To wydarzenie branżowe, mające na celu zgromadzenie czołowych firm, ekspertów technicznych oraz praktyków związanych z sektorem elektroniki użytkowej w Polsce i całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki nim zyskasz doskonałą okazję do nawiązania relacji biznesowych, prezentacji innowacyjnych technologii oraz wymiany wiedzy i doświadczenia. To również doskonała okazja, aby lepiej poznać markę Dreame i jej najnowsze urządzenia.

Dreame zostało partnerem strategicznym Międzynarodowych Targów Elektroniki Użytkowej, ponieważ rynek Polski jest dla Dreame bardzo ważny i traktowany jest priorytetowo w zakresie strategii rozwoju marki. Produkty Dreame oparte są na najnowszej technologii, która ma ułatwiać codzienne obowiązki. Na wydarzeniu znajdziesz Dreame na stoisku D2.02, na którym to będziesz mieć okazję przetestować najnowsze urządzenia oraz wziąć udział w atrakcyjnych konkursach.

Co będzie można zobaczyć na stanowisku Dreame? Zaprezentowany zostanie między innymi innowacyjny robot sprzątający Dreame X40 Ultra, który wyróżnia się imponującą mocą ssania, sięgającą 12 000 Pa oraz wysuwaną szczotką boczną i obrotowymi, wysuwanymi padami mopującymi. Dzięki temu poradzi sobie niemal z każdym zabrudzeniem, o czym będziesz mógł się przekonać na strefie testów. A to nie wszystko. Dreame X40 Ultra działa niemal całkowicie automatycznie – nie musisz kontrolować jego pracy. Co więcej, dla zapewnienia higienicznego cyklu sprzątania, ma możliwości czyszczenia padów mopujących w wodzie o temperaturze 70° oraz ich suszenia gorącym powietrzem.

To jednak nie koniec. Odwiedzający będą mieli możliwość przetestowania także najnowszej suszarki – Dreame Glory Pocket. Daje ona możliwość szybkiego wysuszenia włosów, ponieważ wykorzystuje silnik pracujący z prędkością 110 00 RPM. Wyposażona jest również w technologię jonizacji, a co za tym idzie, sprawi, że każda fryzura zawsze będzie w zadowalającej kondycji. Ponadto nie generuje uciążliwego hałasu – o czym będziesz mógł przekonać się sam, odwiedzając Dream na Międzynarodowych Targach Electronic Show w PTAK Warsaw Expo.

Na wydarzeniu będzie można również przetestować Dreame AirStyle, czyli urządzenie, które pełni aż 5 funkcji na raz. Za jego pomocą wysuszysz włosy, stworzysz loki lub fale, wygładzisz niesforne pasma lub zwiększysz objętość fryzury oraz ujarzmisz pojedyncze, wystające kosmyki.

To wszystko i wiele więcej czeka na Ciebie już od 21 do 23 czerwca 2024 roku na stoisku Dreame, czyli partnera strategicznego Międzynarodowych Targów Elektroniki Użytkowej.

 

 

Źródło informacji: Dreame

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Kultura 5 czerwca 2024

Alior Bank SA zaprasza do Strefy Chill podczas „WODECKI TWIST Festiwal 2024” w Krakowie

Podczas tegorocznej siódmej edycji „WODECKI TWIST Festiwal 2024” Alior Bank, partner strategiczny i mecenas festiwalu, zaprasza do Strefy Chill. „Cieszymy się bardzo, że Alior Bank włączył się do tegorocznego festiwalu, bo dzięki temu mamy partnera, z którym się świetnie współpracuje muzycznie i artystycznie” – podkreśla Kasia Wodecka-Stubbs, prezeska Fundacji im. Zbigniewa Wodeckiego.

„WODECKI TWIST Festiwal” to kilka dni muzyki w różnych miejscach Krakowa, podczas których celebrowana jest twórczość nieżyjącego już Zbigniewa Wodeckiego, piosenkarza, kompozytora, multiinstrumentalisty, osoby niezwykle popularnej i lubianej przez publiczność i przedstawicieli środowiska artystycznego. Poprzez połączenie klasyki z nowoczesnością, festiwal stworzył przestrzeń dla działań artystów z różnych pokoleń, łączących tradycję z innowacją.

„Zdecydowaliśmy zaangażować się we wsparcie projektu >>WODECKI TWIST<<, ponieważ Alior Bank, podobnie jak sam festiwal, ma łączyć to co najlepsze w tradycji oraz to, co oferuje współczesność, czyli rozwój technologiczny, ekonomiczny i społeczny. Kiedy otrzymaliśmy zaproszenie do objęcia mecenatem wydarzenia, od razu powiązaliśmy ideę przyświecającą festiwalowi z naszym podejściem. Uznaliśmy też, że będzie to naturalna kontynuacja projektu >>Wróć<<” – komentuje Magdalena Lewicka, dyrektor departamentu Marketingu, PR i Relacji z klientem w Alior Banku.

W 2023 roku, w ramach kampanii promującej usługę Alior Pay, powstał utwór „Wróć”, w którym wykorzystano fragmenty utworu Zbigniewa Wodeckiego „Lubię wracać tam, gdzie byłem”.

Miejscem szczególnym podczas tegorocznego festiwalu będzie Strefa Chill Alior Banku, udostępniana publiczności w niedzielę 9 czerwca od godz. 12.00. To 1500 m.kw. w prestiżowym miejscu Krakowa, bo pod Wawelem, gdzie goście będą mieli zapewnione niezapomniane wrażenia i dobrą zabawę w muzycznym klimacie lat 70.

„Cieszę się, że festiwalowi zaczyna towarzyszyć atmosfera lilfestyle, czyli dobrego życia w atmosferze dobrej muzyki” – podkreśla Kasia Wodecka-Stubbs, córka artysty i prezeska Fundacji im. Zbigniewa Wodeckiego.

W Strefie Chill m.in. będzie można kupić T-Shirty zaprojektowane specjalnie na tegoroczny festiwal przez wybitnego grafika Andrzeja Pągowskiego, a wyprodukowane przez markę QΠШ.

„T-Shirt jest pewnego rodzaju wizytówką. Zbigniew Wodecki jest mi bardzo bliską postacią. Myślę, że wiele osób nosząc taką koszulkę, będzie pokazywać właśnie to, że kochamy tę muzykę, lubimy te przeboje. Kupisz, nie kupisz, ponosić warto” – żartował podczas wtorkowej prezentacji festiwalowych koszulek Andrzej Pągowski.

„WODECKI TWIST Festiwal 2024” odbędzie się od 7 do 9 czerwca. Na scenach pojawią się m.in. Natalia Kukulska, Anna Maria Jopek, Ania Rusowicz, Danuta Błażejczyk, Kathia, Fismoll, Igo, polsko-francuski duet BeMy, Orkiestra Tomasza Szymusia. Na finał – 9 czerwca – koncerty plenerowe zapowiedział m.in. projekt Pospieszalski/Mucha/Janicki. Podczas wydarzenia wręczona zostanie nagroda „W”, która przyznawana jest najwybitniejszym polskim muzykom za wszechstronność, wybitność, wytrwałość.

 

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Lifestyle 4 czerwca 2024

Ciesz się wyjątkowymi wrażeniami z oglądania meczów piłki nożnej dzięki Hisense U7N Mini LED ULED, oficjalnemu telewizorowi UEFA EURO 2024™

QINGDAO, Chiny, 29 maja 2024 r. /PRNewswire/ — Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, zajmuje drugą pozycję na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest oficjalnym partnerem mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024™. Korporacja ta, nieustannie wprowadzając innowacje w produktach przeznaczonych na rynek premium, może poszczycić się wyjątkowymi wynikami w zakresie dużych telewizorów, zajmując pierwszą pozycję na świecie w segmencie telewizorów 100” w 2023 roku i w pierwszym kwartale 2024 r. W tym roku Hisense zapewni kibicom gotowość na doświadczenia płynące z oglądania meczów dzięki U7N Mini LED ULED, oficjalnemu telewizorowi UEFA EURO 2024 i bohaterowi kampanii Hisense „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024™.

Jako oficjalny partner UEFA EURO 2024™, Hisense przenosi oglądanie rozgrywek piłki nożnej na nowy wyższy poziom, dostarczając telewizor, który zaprojektowano z myślą o graczach i kibicach sportowych. Dla zapierających dech w piersiach doświadczeń Mini LED zapewnia elegancję prawdziwej głębokiej czerni i wyśmienity poziom jasności z szerokim spektrum barw, intensyfikującym każdy odcień.

Funkcja Quantum Dot Colour tworzy jeszcze bardziej realistyczny obraz z ponad miliardem kolorów, dodających mu intensywności i głębi. Wielostrefowe podświetlenie z lokalnym wygaszaniem (Full Array Local Dimming) i maksymalna jasność obrazu niezmiennie zapewniają widzom najlepszy obraz, od najciemniejszych czerni do najjaśniejszych odcieni bieli.

Zyskaj przewagę jako fan sportu i gier. Zapewnij sobie wygraną dzięki trybowi gamingowemu 144 Hz Game Mode PRO. Tryb Auto Low Latency Mode (ALLM) i zmienna częstotliwość odświeżania 144 Hz dotrzymają kroku nawet najbardziej dynamicznym akcjom. Opóźnienia sygnału wejściowego lub rozrywanie obrazu (frame tearing) nie staną ci już na przeszkodzie.

Jeżeli chodzi o innego rodzaju akcje, telewizor U7N wyposażony jest w technologię prosto z kina. Technologie IMAX Enhanced, Dolby Vision i tryb filmowy Filmmaker Mode współpracują ze sobą, aby zapewnić niesamowity obraz w jakości 4K. Ciesz się z oglądania swoich ulubionych filmów i programów w jakości, którą wymarzyli sobie ich twórcy.

Telewizor U7N Mini LED ULED jest gotowy na doświadczenie z tobą każdej pamiętnej akcji mistrzostw UEFA EURO 2024™. Marka Hisense jest niezawodna w dostarczaniu doskonałych doświadczeń płynących z oglądania meczów dzięki swoim innowacyjnym telewizorom.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100” zarówno w 2023 r., jak i w pierwszym kwartale 2024 r. W ostatnim czasie firma Hisense odnotowuje dynamiczny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2424233/2048_1152.jpg

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2424232/U7_Lifestyle_Night_16x9.jpg

Źródło: Hisense

 

Źródło informacji: PR Newswire

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close