Moda 28 maja 2024

Pierścionki – jak je dobrać do stylizacji

Wybór pierścionka, który będzie pasował do danej stylizacji nie powinien być kwestią przypadku. W grę wchodzi szereg czynników, które należy wziąć pod uwagę. Ten element biżuterii może skutecznie podkreślić Twój styl, jak również stać się motywem przewodnim. Warto więc dokładnie przemyśleć kwestię jego zestawienia z ubraniami, aby stworzyć look, który będzie ze sobą korespondował. Sprawdź więc, jak to zrobić.

Pierścionki na co dzień – jak je dobrać do stylizacji?

Pierścionki to znakomity sposób na uzupełnienie codziennej stylizacji, albo też nadanie jej charakteru. W wydaniu casualowym znakomicie sprawdzają się między innymi modele, które ozdobione są różnej maści kamieniami, w tym m.in. cyrkoniami, ale także diamentami – idealnie komponującymi się nawet z jeansami i bawełnianą koszulką. Animuszu codziennemu lookowi dodają także pierścionki wielobarwne. Przyciągają spojrzenia i z powodzeniem mogą stać się głównym motywem. A może modele z wystającymi elementami? To także znakomity wybór. Możesz śmiało zestawiać je z szortami, topami czy też lekkimi sukienkami.

Jeśli Twój wybór padł na marynarkę w zestawieniu z luźnymi spodniami, to sięgnij np. po model z niewielkimi oczkami. Doda stylizacji szyku i elegancji, a przy tym będzie komponował się z całością. Postaw na oczka, które nie wystają za bardzo poza linię dłoni.

Kiedy wolisz look w którym stawiasz na wygodę, czyli szalenie modne w ciągu ostatnich lat dresy, także z powodzeniem możesz sięgnąć po wsparcie pierścionków, w tym m.in. z nieoczywistymi wzorami. Wśród nich np. takimi jak żłobiony sznur. Jest to znakomity sposób na podkręcenie stylizacji, jak również sprawienie, że mimo sportowego sznytu, będzie prezentowała się bardzo kobieco.

Modne pierścionki do pracy i na biznesowe spotkania

Zarówno stylizacja do pracy, jak i na spotkanie biznesowe jest zobowiązująca. W grę wchodzi schludny look, ale również stawiający Cię w roli profesjonalisty – zwłaszcza, kiedy na tapet bierzemy bezpośredni kontakt z klientem. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze i stawia na szali dobre imię firmy. Pamiętaj, że zawsze jesteś jej wizytówką. Nie możesz więc pozwolić sobie na przypadkowe stylizacje, ani podkreślające ją elementy biżuterii – zwłaszcza, kiedy w Twojej firmie obowiązuje dress code.

Przede wszystkim stawiaj na umiar, ten zawsze się sprawdzi. Do stonowanego i eleganckiego stroju idealnie pasują między innymi pierścionki, które przyciągają spojrzenia, ale w bardzo subtelny sposób. W grę wchodzą raczej cienkie z delikatnymi zdobieniami, bądź też zupełnie klasyczne. Znakomicie w roli dodatku, który dodaje szyku i jednocześnie przepięknie podkreśla elegancki look, odnajdzie się złoty pierścionek. Ten kruszec jest przecież synonimem luksusu. Podkręcenie nim służbowej stylizacji jest strzałem w dziesiątkę.

Pierścionki na wielkie wyjścia

Biżuteria na wielkie wyjście zobowiązuje. Tutaj w grę wchodzi dopełnienie stylizacji i podkreślenie nią powagi chwili. Świetnie w tym wydaniu spiszą się m.in. modele w stylu glamour. Bogate zdobienia są jak najbardziej wskazane. Błysk to idealny kompan zarówno małej czarnej, jak i stylowego garnituru czy też garsonki. Możesz śmiało go zestawić zarówno z klasycznymi stylizacjami, jak również tymi, które są bogato zdobione.

Czy barwa pierścionka i stylizacji musi współgrać? Niekoniecznie. Jeśli wybierasz model z kamieniem, wówczas pamiętaj jedynie o tym, aby nie tworzyć zbyt dużego kontrastu kolorystycznego między jego barwą, a kolorem np. sukni czy też innego elementu stroju.

Elegancja lubi się z klasyką, ale absolutnie nie musisz się na nią zamykać. Śmiało możesz jednak otworzyć się na nonszalancję i nowoczesność. W końcu moda ma to do siebie, że lubi często nawet zaskakujące zestawienia. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, abyś przełamywała konwencję i sięgała po zestawienia, które wyróżnią Cię np. na sali weselnej czy eleganckim przyjęciu firmowym. Pamiętaj jednak o zachowaniu umiaru, ten jest bardzo wskazany, w myśl zasady – co za dużo, to niezdrowo.

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Zdrowie 28 maja 2024

Dla kogo pobiegniesz w tym roku? Startują zapisy na 17. Onkobieg – Razem po zdrowie!

Nieprzerwanie od 2008 roku Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma zaprasza na 17. Onkobieg – Razem po zdrowie! a zapraszając – jednocześnie zadaje pytanie – dla kogo pobiegniesz w tym roku?

„Od lat ogromną motywacją do tworzenia Onkobiegu są historie ludzi, których spotykamy na oddziałach onkologicznych, ale też na trasie biegu. Naszą motywacją jest Ich motywacja do życia. Często jest to wzajemne, tak działamy od lat” – mówi Kamil Dolecki, organizator, prezes Stowarzyszenia Sarcoma.

17. Onkobieg – Razem po zdrowie! odbędzie się 8 września 2024 r. Główny bieg niezmiennie będzie miał miejsce przy Narodowym Instytucie Onkologii w Warszawie, gdzie wszystko się zaczęło. Tam również stanie studio, z którego relacjonowane będą na żywo emocje uczestników, rozmowy z lekarzami, specjalistami i pacjentami. Wszystko po to, aby uświadamiać i angażować społeczeństwo do aktywności fizycznej i edukacji w zakresie profilaktyki.

„Onkobieg nie jest zwykłą imprezą biegową: to manifest zdrowia, wsparcia i wspólnoty, zainspirowany nie tylko dążeniem do dobrego samopoczucia, ale również głęboką empatią i solidarnością” – tak, o projekcie mówi Szymon Bubiłek, organizator, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Sarcoma.

Onkobieg startuje 8 września 2024 r. przy Narodowym Instytucie Onkologii w Warszawie. Po raz kolejny organizowane są także biegi towarzyszące – odpowiednio w Starachowicach, gdzie gospodarzem będzie Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej i Szczodrem, we współpracy z Dolnośląskim Centrum Onkologii. Osoby, które nie mają możliwości wzięcia udziału w biegu głównym w Warszawie lub w biegach towarzyszących, mogą pobiec w dowolnie wybranym przez siebie miejscu na ziemi – w ramach tzw. biegu wirtualnego. Ważne, aby zadeklarowany podczas godzinnej aktywności dystans zamknąć między 7:00 – 12:00.

„Wszyscy o godzinie 11:00 pobiegniemy w myśl hasła „Razem po zdrowie!” przypominając, iż nawet w najtrudniejszych chwilach nie jesteśmy sami. To hasło to także obietnica, że wspólnie, ramię w ramię, możemy stawić czoła wyzwaniom jakie niesie ze sobą choroba onkologiczna” – zaznacza Szymon Bubiłek – organizator, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Sarcoma.

Rejestracja na bieg odbywa się wyłącznie poprzez stronę www.onkobieg.pl i potrwa od 28 maja do 5 sierpnia lub do wyczerpania pakietów.

Hasło tegorocznej edycji Onkobiegu – „Biegnę dla Ciebie” może być interpretowane na różne sposoby. Każdego roku biorą w nim udział pacjenci onkologiczni, ich rodziny, przyjaciele, ale też osoby, którym nowotwór zabrał kogoś bliskiego. Na starcie nie brakuje również lekarzy i osób, które chcą połączyć przyjemne z pożytecznym. Pokonując kolejne kilometry, troszczą się o zdrowie swoje i innych. Zebrane środki pozwalają na bezpośrednie wsparcie podopiecznych Stowarzyszenia Sarcoma, m.in. przez finansowanie protez kończyn utraconych w wyniku nowotworu, kosztów dojazdów pacjentów do szpitali oraz zapewnienie im wsparcia psychoonkologicznego, ale nie tylko. Stowarzyszenie ma dzięki nim możliwość wpływu na polepszenie jakości opieki zdrowotnej, np. poprzez wyposażanie szpitali w niezbędny sprzęt medyczny i finansowanie szkoleń dla przyszłych onkologów. Zebrane środki przeznaczane są także na kampanie edukacyjne dotyczące profilaktyki nowotworowej.

Szczegółowe informacje dotyczące zapisów na 17. Onkobieg dostępne są na stronie www.onkobieg.pl.

17. Onkobieg – Razem po zdrowie! wsparli:

Patronat Honorowy:

Ministerstwo Zdrowia, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Rzecznik Praw Pacjenta, Burmistrz Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy

Partnerzy Misyjni:

Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie, Instytut Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie, Instytut Matki i Dziecka w Warszawie, Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Kolegium Lekarzy Rodzinnych w Polsce, Polskie Towarzystwo Chirurgii Onkologicznej, Polskie Towarzystwo Onkologii Klinicznej, Polskie Towarzystwo Ortopedii Onkologicznej, Polskie Towarzystwo Pielęgniarskie, Polskie Towarzystwo Psychoonkologiczne, Młodzi Lekarze Rodzinni, Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, All.Can Polska, Polska Koalicja Pacjentów Onkologicznych, Stowarzyszenie Pomocy Chorym na GIST, Sarcoma Patients Advocacy Global Network, Polska Unia Onkologii, Akademia Czerniaka, Fundacja ANIKAR, Stowarzyszenie „AMAZONKI” Warszawa – Centrum, Fundacja Carita im. Wiesławy Adamiec, Fundacja DKMS

Partnerzy:

Ministerstwo Sportu i Turystyki, Eko Cykl Organizacja Odzysku Opakowań S.A., Bristol-Myers Squibb, Garden – Space Sp. z o.o., Pierre Fabre Polska, Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, M&M Consulting, Roche Diagnostics Sp. z o.o., Roche Polska Sp. z o.o., DPD Polska Sp. z o.o., MSD Polska Sp. z o.o., Sanofi – Aventis Sp. z o.o., Bohema House Teatr Ekologiczny, Bohema Dance Ekologiczna Szkoła Tańca, Project Zero Waste Sp. z o.o., Sidnet Solutions Sp. z o. o., Only Only, Medicart healthcare Sp. z o.o., EMS – Euromed Medical Solution Sp. z o.o., SAMSUNG, LOOS Centrum Sp. z o.o., Pfizer Polska Sp. z o.o., Medison Pharma Sp. z o.o., LiveU, Future Gate Sp. z o.o., Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o.o.

Patronat Medialny:

Radio ESKA, ESKA ROCK, ESKA2, TVP3, Głos Pacjenta Onkologicznego, portal onkologiczny zwrotnikraka.pl, portal CowZdrowiu.pl, portal MedExpress.pl, haloursynow.pl, Wydawnictwo Termedia, czasopismo „Służba Zdrowia“

Wszelkie pytania dotyczące Onkobiegu można kierować do organizatorów:

Szymon Bubiłek
e-mail: szymon.bubilek@sarcoma.pl
tel. 508 147 186

Ewa Styś
e-mail: ewa.stys@sarcoma.pl
tel. 607 820 766

 

Źródło informacji: Onkobieg.pl

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Zdrowie 27 maja 2024

„MAMY czas na zdrowie” na Dzień Matki

Pracujące mamy łącząc obowiązki domowe i służbowe, zmagają się na co dzień z wieloma wyzwaniami. Wyniki badań społecznych pokazują, że 60% z nich kontynuuje wykonywanie obowiązków domowych mimo przeziębienia lub grypy. Potrzebne są realne zmiany, aby pracujące mamy mogły dać sobie czas na odpoczynek w trakcie choroby. Organizatorzy kampanii „MAMY czas na zdrowie” – Haleon, producent leku Theraflu, oraz fundacja Share The Care – dostrzegają te potrzeby. Z okazji Dnia Matki rozdanych zostanie 1000 kodów ułatwiających zamówienie zbilansowanego cateringu na platformie Jemmy. Kody są ważne do końca roku, specjalnie po to, by wykorzystać je w czasie grypy i przeziębienia, a zaoszczędzony czas przeznaczyć na odpoczynek i powrót do zdrowia.

Według badań przeprowadzonych w ramach kampanii „MAMY czas na zdrowie”, organizowanej przez Haleon, producenta leku Theraflu oraz Fundację Share the Care, 3 na 5 pracujących matek w Polsce kontynuuje wykonywanie obowiązków domowych, nawet kiedy chorują. W ich przekonaniu choroba nie zwalnia z codziennych obowiązków, więc mimo złego samopoczucia zajmują się pracą, opiekują dziećmi, gotują oraz dbają o dom. Dodatkowo badania wskazują, że od jednej trzeciej pracujących matek, pomimo przeziębienia lub grypy, rodzina niezmiennie oczekuje wykonywania obowiązków domowych. Oznacza to, że 30% kobiet nie może liczyć na wsparcie najbliższych w czasie choroby, co dodatkowo pogłębia ich stres i obciążenie psychiczne.

„Z badania Polskiego Instytutu Ekonomicznego wynika, że w rodzinach z dziećmi do 9. roku życia, nawet gdy oboje rodziców pracuje na cały etat, to w 68% przypadków głównie kobieta jest odpowiedzialna za opiekę nad dziećmi. Jako społeczeństwo musimy zrozumieć, że zdrowie pracujących matek jest kluczowe nie tylko dla ich własnego dobrostanu, ale również dla dobrostanu ich rodzin i efektywności zawodowej. Wspieranie matek w momentach choroby, rozumienie ich potrzeb oraz odciążanie ich z obowiązków domowych może przynieść korzyści dla wszystkich” – mówi Karolina Andrian, prezeska i współzałożycielka Fundacji Share the Care, której celem jest doprowadzenie do równego podziału praw i obowiązków rodzicielskich w polskim społeczeństwie.

Kampania „MAMY czas na zdrowie” zwiększa świadomość wyzwań, przed którymi stoją pracujące mamy i proponuje konkretne rozwiązania. Z okazji Dnia Matki w ramach kampanii rusza akcja realnie wspierająca pracujące mamy, które potrzebują czasu na odpoczynek z powodu przeziębienia lub grypy. We współpracy z platformą Jemmy firma Haleon przygotowała 1000 kodów uprawniających do zniżki na zbilansowany catering. W ten sposób zaoszczędzony czas matka będzie mogła przeznaczyć na odpoczynek i regenerację organizmu.

„W ramach kampanii >>MAMY czas na zdrowie<< edukujemy i inspirujemy by pomóc pracującym matkom zrozumieć rolę odpoczynku w chorobie i nauczyć je jak przeznaczać na niego czas, gdy są przeziębione lub mają grypę. Odpuszczanie to jedna z kluczowych umiejętności, niezbędna by uruchomić ten impuls zmian. Dzięki akcji z okazji Dnia Matki mamy wyjątkową szansę, by wprowadzić w praktykę teorię, o której mówiliśmy przez ostatnie miesiące ambasadorkom kampanii w ramach Ogólnopolskiego Programu Siostrzanego Wsparcia. Voucher rabatowy na posiłki dla dziecka to doskonała szansa, by przy najbliższej chorobie, jeden z obowiązków, które wyznaczają sobie mamy – gotowanie dla dzieci – zwyczajnie oddać w inne ręce. A zyskany dzięki temu czas przeznaczyć na regenerację sił i powrót do zdrowia” – mówi Anna Bachulska-Kossek, marketing manager, Haleon.

Aby wziąć udział w akcji i otrzymać kod promocyjny należy wejść na stronę www.mamyczasnazdrowie.pl i podpisać Kodeks „MAMY czas na zdrowie”. To zbiór zasad, które odpowiadają na kluczowe wyzwania utrudniające pracującym matkom danie sobie czasu na odpoczynek w trakcie choroby. Jest on skierowany zarówno do pracujących mam, jak i do ich partnerów, bliskich, współpracowników i pracodawców. Po podpisaniu Kodeksu i zaznaczeniu informacji o sobie „pracująca mama”, na podany adres mailowy zostanie wysłany unikalny kod promocyjny uprawniający do jednorazowej, 50% zniżki o maksymalnej wartości 40 zł na zakupy w aplikacji Jemmy. Kod ważny będzie do 30 grudnia 2024 roku. Akcja trwa od 24 maja do 31 maja 2024 roku. Liczba kodów jest ograniczona.

Regulamin akcji znajduje się pod adresem LINK

#mamyczasnazdrowie

O kampanii „MAMY czas na zdrowie”

Kampania „MAMY czas na zdrowie” została zainicjowana przez firmę Haleon, producenta leku Theraflu oraz Fundację Share the Care w celu wsparcia pracujących matek w Polsce. Kampania zwraca uwagę na wyzwania, z jakimi mierzą się matki podczas przeziębienia lub grypy. Jednym z kluczowych celów kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej na temat konieczności odpoczynku podczas choroby oraz zachęcanie do wsparcia ze strony partnerów, rodziny i pracodawców.

W ramach kampanii powstał przewodnik z praktycznymi wskazówkami, ćwiczeniami oraz poradami, które mają na celu ułatwić powrót do zdrowia. Na stronie www.mamyczasnazdrowie.pl dostępne są filmy edukacyjne oraz inne materiały, które mają pomóc matkom zrozumieć znaczenie odpoczynku podczas choroby i nauczyć się, jak prosić o pomoc w codziennych obowiązkach.

HALEON

Haleon globalnie

Haleon (LSE / NYSE: HLN) to światowy lider w dziedzinie ogólnodostępnych produktów leczniczych skoncentrowany na codziennej trosce o zdrowie. Portfolio produktów firmy Haleon obejmuje pięć głównych kategorii: zdrowie jamy ustnej, uśmierzanie bólu, leki na przeziębienie i grypę, zdrowie układu pokarmowego, a także witaminy, minerały i suplementy. Znane od lat marki, takie jak: Theraflu, Sensodyne, Panadol, Voltaren, Otrivin, Corega, Parodontax i Centrum, powstały w oparciu o sprawdzone dane naukowe, innowacyjność i głębokie zrozumienie natury człowieka.

Haleon w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

W Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) Haleon jest wiodącą firmą specjalizującą się w lekach OTC i jedną z najszybciej rosnących spółek Haleon w regionie EMEA/LatAm. Największym rynkiem Haleon w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jest Polska – tu znajdują się główna siedziba CEE oraz Haleon Hub. W portfolio Haleon w CEE znajduje się 9 międzynarodowych, strategicznych marek, w tym kategoria produktów na przeziębienie i grypę, takich jak: Theraflu czy Otrivin oraz marki lokalne np. Rutinoscorbin w Polsce.

Fundacja Share the Care

Fundacja Share the Care promuje partnerski model rodziny, który pozwala rodzicom realizować się we wszystkich sferach życia, a dzieciom daje szansę na zbudowanie bliskich więzi z obojgiem rodziców. Fundacja zabiegała o wdrożenie w Polsce unijnej dyrektywy work-life balance, która weszła w życie w kwietniu 2023 roku i nadała rodzicom indywidualne prawo do urlopu rodzicielskiego oraz 9 tygodni nietransferowalnego urlopu dla każdego z nich. Od wdrożenia dyrektywy liczba ojców korzystających z urlopu rodzicielskiego wzrosła 5-krotnie.Fundacja w swoich działaniach skupia się na 3 filarach działania: wsparcie pracodawców w budowaniu kultury organizacyjnej sprzyjającej równości płci i równości rodzicielskiej; kampanie społeczne budujące świadomość prawną oraz prezentujące korzyści z partnerstwa oraz działania rzecznicze angażujące rząd, samorządy oraz instytucje pozarządowe. Partnerstwo przynosi korzyści całej rodzinie, dlatego poprzez swoje inicjatywy Fundacja chce zachęcać rodziców, pracodawców i rząd do tego, aby uwzględniali ten nowy paradygmat społeczny w swoich działaniach. Więcej o Fundacji www.sharethecare.pl.

 

 

Źródło informacji: Haleon

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close