Lifestyle 24 października 2024

Kostiumy dla amazonek będą zawsze dostępne w Belibe Sport

Rozmowa z Beatą Lićką-Beinkofer, właścicielką polskiej firmy Belibe Sport, przeprowadzona przez Agnieszkę Dokowicz. Rozmawiamy w październiku, różowym miesiącu świadomości raka piersi.

Jest pani producentką kostiumów kąpielowych, między innymi dla amazonek. Skąd pomysł? 

Zaczęło się wiele lat temu, banalnie i w zasadzie przez przypadek. Do naszej firmy trafiła po prostu amazonka, która miała problem ze znalezieniem dla siebie stroju kąpielowego. Podjęliśmy wyzwanie, został przygotowany prototyp, po przymiarkach odszyliśmy kostium, a następnie, po przeprowadzeniu przez tą panią testów, wprowadziliśmy go do produkcji, a następnie do sprzedaży. Na początku mieliśmy w katalogu tylko jeden model i jeden wzór, który na przestrzeni czasu był dopracowywany. Dziś kostiumy dostępne są w rozmiarach od S do 4XL, chociaż zdarza nam się, że na specjalne zamówienia produkujemy również większe. Generalnie, jeśli chodzi o rozmiarówkę, ponieważ nie są to brafiterskie rozmiary, łatwiej jest klientkom dopasować strój do swojej figury, czyli zarówno do wzrostu, jak i do obwodów. Warto również wspomnieć o podążaniu za trendami w kolorystyce i nadrukach na naszych strojach.

Jak starają się Państwo sprostać oczekiwaniom tak szczególnej grupy klientek? 

Aby nasze produkty spełniały oczekiwania klientek, zakupiliśmy protezy w różnych rozmiarach, robimy przymiarki, aby jak najlepiej dopasować kostium do użytkowniczki. Ale jeszcze ważniejsze są organizowane wspólnie ze stowarzyszeniami amazonek spotkania. Tam właśnie zbieramy opinie kobiet. Oglądają nasze kostiumy, przymierzają, wymieniają się uwagami. Niejednokrotnie to jest nieocenione źródło naszych inspiracji, a jednocześnie kopalnia wiedzy i doświadczeń, z której czerpiemy zachłannie, bo chcemy, aby nasze produkty były nie tylko jak najlepsze, ale żeby dziewczyny, które je kupują, były z nich zadowolone, żeby naprawdę je lubiły.

Jakie jest zainteresowanie takimi kostiumami? 

Całkiem spore, a w ostatnim czasie coraz większe. Coraz więcej dziewczyn uczęszcza na basen nie tylko rekreacyjnie. Pływanie jest przede wszystkim zalecaną formą rehabilitacji w wodzie, co w konsekwencji wymusza zapotrzebowanie na kostiumy. Wiele amazonek oprócz ćwiczeń zalecanych przez lekarzy czy rehabilitantów traktuje basen jako formę spędzania wolnego czasu.

Czy to są tylko stroje jednoczęściowe?

Od takich zaczynaliśmy. Ale ponieważ na oddziały onkologiczne trafia niestety coraz więcej młodych dziewczyn, wzrasta zapotrzebowanie na stroje dwuczęściowe, które także znajdują swoje nabywczynie. Modele jednoczęściowe przez wiele lat rozszerzaliśmy o kolejne wersje kolorystyczne, wymienialiśmy miseczki, poszerzaliśmy gumę pod biustem. Chcieliśmy stworzyć produkty, które spełniałyby oczekiwania amazonek, a jednocześnie dawały możliwość swobodnego poruszania się w środowisku wodnym. Dziś mamy w naszej ofercie stroje klasyczne, stroje z nogawką, które są bardzo wygodne do uprawiania aquaerobiku i rehabilitacji w wodzie. Z kolei kostium dwuczęściowy, nasz najnowszy produkt, wyróżnia top, w którym swobodnie możemy regulować obwód dzięki szerokiej taśmie, umożliwiającej taką regulację, jednocześnie taśma stabilnie przytrzymuje top pod biustem. Jego specyfika (podobnie jak w jednoczęściowych) polega na tym, że ma on wbudowane dodatkowe kieszonki, ustabilizowane gumą podtrzymującą protezę. I nie ma znaczenia, czy będzie to lewa czy prawa proteza, ponieważ mamy do dyspozycji dwie kieszonki.

Czy kostiumy dla amazonek są w stałej sprzedaży? 

Są i zawsze będą. Choć nie wszyscy w to wierzą (śmiech). Inspiracją do stworzenia najnowszego modelu, tego dwuczęściowego, była amazonka, która dowiedziała się, że produkujemy takie kostiumy. Trafiła do nas w maju tego roku i kupiła cztery stroje pływackie, które niewiele się od siebie różniły. Na moje pytanie, po co kupować od razu cztery prawie takie same kostiumy i czy nie lepiej kupić jeden i za rok przyjść po następny, kiedy będzie nowa kolekcja, odpowiedziała, że nie chce ryzykować, że musi teraz kupić cztery, bo potem może ich nie być. To właśnie ta klientka zainspirowała mnie do stworzenia dwuczęściowego kostiumu, którego prototyp testowała i dlatego właśnie w tym roku poszerzyliśmy kolekcję. Być może faktycznie kostiumy dla amazonek nie są produkowane w tak szerokim zakresie. Jest kilka firm zagranicznych, gdzie ceny są bardzo wysokie i dla części osób strój po prostu jest za drogi. W naszej kolekcji można znaleźć kostiumy jakościowo nieodbiegające od niemieckich czy holenderskich. Natomiast ich cena jest zdecydowanie dostępna dla każdego. I na pewno będą w ciągłej sprzedaży.

Jak długo są Państwo na rynku?

Belibe Sport powstało w 2015 roku, jednak marka Spin, pod którą produkowane są kostiumy, sięga lat 90. Przez cały ten czas kolekcja jest poszerzana o nowy asortyment, ale pewne modele nigdy nie przestały się sprzedawać, co oznacza, że nasi klienci są nie tylko lojalni, ale też są zadowoleni z użytkowania. Ofertę Belibe rozszerzyliśmy o okrycia do sauny, okrycia dla morsów, jednak przeważającą część naszej produkcji stanowią ciągle stroje kąpielowe. Powstają u nas od fazy pomysłu, przez projekt, konstrukcję, aż trafiają na rynek do ostatecznego nabywcy. Wracając do nowości, to naszym najnowszym pomysłem są produkty do sauny. Z tej formy spędzania wolnego czasu korzysta coraz większe grono osób, więc i te produkty znajdują swoich nabywców, Podobnie jest z morsowaniem, które w ostatnich latach zrobiło się bardzo modne.

Kto projektuje kostiumy i gdzie można je zamówić?

W znacznej mierze sama zajmuję się projektowaniem zarówno modeli, jak i wyborem nadruków na nie, więc mam nadzieję, że spełniam oczekiwania naszych klientów, których z roku na rok przybywa. Jeśli chodzi o sprzedaż, to oprócz sprzedaży hurtowej prowadzimy 3 sklepy stacjonarne na terenach aquaparków: w CSiR w Błoniu pod Warszawą, w Wodnym Parku w Tychach i w Nemo w Dąbrowie Górniczej. Stroje sprzedajemy także w naszej siedzibie w Będzinie, w sklepie internetowym na stronie belibe.pl oraz na polskich platformach sprzedażowych. Klienci hurtowi sprzedają nasze produkty zarówno w swoich sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Bierzemy również udział w imprezach sportowych (na przykład Mistrzostwa Polski Aktorów w Pływaniu), w imprezach charytatywnych (choćby pokaz Gwiazdy Dzieciom). Przez wiele lat dostarczaliśmy kostiumy kąpielowe finalistkom konkursu Miss Polski i Miss Polski Nastolatek.

Jak radzą sobie Państwo na trudnym rynku, konkurując z azjatyckimi platformami, na których można zamówić stroje po kilkanaście, kilkadziesiąt złotych?

Poruszyła Pani trudny temat – należy zacząć od tego że wyprodukowanie stroju kąpielowego, wysyłka do Europy, dostarczenie do klienta ostatecznego za kilkanaście złotych jest zwyczajnie niemożliwe. Strój kąpielowy składa się z materiału, podszewki, miseczki, zapinki, regulatorów do ramiączek, gumy w nogawkach i wokół ramiączek. Trzeba go uszyć, czyli dochodzą koszty pracy, nici, igły, prąd, amortyzacja maszyn. Potem kontrola jakości, wklejka, woreczek, pakowanie i na koniec dostawa do magazynu i wysyłka do ostatecznego klienta. Podsumowując – nie trzeba znać naszej branży, aby wiedzieć, że niemożliwe jest zrobienie tego wszystkiego za kilkanaście złotych nawet za oceanem. Zapytała Pani o konkurencję – konkurować mogę z firmami, które działają w tym samym otoczeniu gospodarczym, które płacą podatki, płacą za wysyłki, rozliczają się w myśl prawa unijnego czy polskiego, których koszty działalności są podobne do naszych. Platformy azjatyckie, które moim zdaniem na ten czas korzystają z ogromnych dotacji swoich rządów, sprzedają swoje towary na preferencyjnych warunkach – to nie jest uczciwa konkurencja, tylko zagłada dla polskich firm i wystarczy spojrzeć, ile polskich firm zamknęło swoją działalność w 2023 i do października 2024. To mówi samo za siebie. Kiedy nas już nie będzie, bo jako konkurencja „wymrzemy”, to śmiem twierdzić, że ceny produktów sprzedawanych na platformach staną się realne i wtedy nie będzie można już kupić stroju za kilkanaście złotych, a wręcz będziemy skazani na zakupy w cenach podyktowanych brakiem konkurencji. Ale to temat na szerszą debatę.

Belibe Sport

Belibe Sport

Źródło informacji: Belibe Sport

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Lifestyle 23 października 2024

Black Friday w Polsce – wyjątkowe produkty w rewelacyjnych cenach

Czarny Piątek znany również jako Black Friday od wielu lat kojarzy się z ogromnymi wyprzedażami i atrakcyjnymi ofertami. Black Friday zyskał ogromną popularność w Stanach Zjednoczonych, a obecnie stanowi ważne wydarzenie handlowe na całym świecie, w tym także w Polsce. W tym okresie wiele sklepów oferuje znaczące obniżki cen, często sięgające nawet 70%. To doskonała okazja, aby nabyć różnorodne produkty w niezwykle przystępnych cenach.

Czarny Piątek w Polsce – świetny pomysł na udane zakupy

Oferty przygotowane na Black Friday to doskonała okazja, aby skorzystać z atrakcyjnych promocji. Co ważne, w tym wyjątkowym przedsięwzięciu biorą udział rozmaite branże, dzięki czemu każdy może znaleźć coś dla siebie. I tak, w korzystnych cenach można zakupić m.in.: elektronikę, odzież, sprzęt sportowy oraz kosmetyki. Warto zwracać uwagę na zniżki oferowane nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale też na specjalnych portalach z kodami rabatowymi, takich jak MegaKupon.pl, który posiada również czeską wersję MegaKupon.cz – w ten sposób zakupy w okazyjnych cenach są dostępne nie tylko dla Polaków, ale i dla naszych sąsiadów.

Kiedy i gdzie szukać najlepszych okazji?

Black Friday przypada zawsze w ostatni piątek listopada, jednak wiele sklepów już wcześniej wprowadza atrakcyjne promocje w ramach tzw. „Black Week”. Oznacza to, że okazje trwają nawet przez cały tydzień, a w niektórych przypadkach również w weekend po Czarnym Piątku. Polacy coraz chętniej korzystają z ofert online, gdzie można znaleźć szeroką gamę produktów, porównywać ceny i szukać dodatkowych zniżek w postaci kuponów rabatowych. Warto więc na bieżąco śledzić promocje i wyprzedaże, aby trafić na najlepsze okazje.

Oryginalne gadżety w niskich cenach na wyciągnięcie ręki

Czarny Piątek to idealna okazja, aby stać się posiadaczem przynajmniej jednego z wymarzonych gadżetów. W tym dniu można znaleźć wszystko – od nowoczesnych akcesoriów elektronicznych, przez innowacyjne urządzenia kuchenne, aż po modny sprzęt sportowy. Popularnością cieszą się także unikalne akcesoria, takie jak inteligentne zegarki, słuchawki bezprzewodowe czy wyposażenie do smartfonów. Niezależnie od tego, czy poszukujesz nowego gadżetu dla siebie, czy też planujesz kupić coś na prezent – Black Friday to czas, gdy możesz zaoszczędzić i jednocześnie urozmaicić swoje życie o nowe, przydatne urządzenia.

 

 

Źródło informacji: MegaKupon.pl

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Lifestyle 22 października 2024

Praga przyciąga kulturą i doświadczeniami. Poznaj historię czeskiego piwa dzięki wyjątkowej interaktywnej wystawie Pilsner Urquell: The Original Beer Experience

Praga słynie z bogatej historii i życia kulturalnego. To dlatego każdego roku odwiedzają ją turyści z całego świata. Jedną z najpopularniejszych atrakcji w pierwszym roku swojej działalności stała się również unikalna wystawa Pilsner Urquell: The Original Beer Experience, która znajduje się w zabytkowym budynku tuż przy placu Wacława. Ta interaktywna wystawa przybliża historię powstania słynnego czeskiego lagera naprawdę wszystkimi zmysłami.

Doświadcz historii najsłynniejszego czeskiego piwa na własnej skórze

Pilsner Urquell Experience to wyjątkowa atrakcja nie tylko w Pradze, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Odwiedzający poznają fascynującą historię powstania pierwszego na świecie słynnego złotego lagera. Ta interaktywna wystawa wciąga odwiedzających w historię pilzneńskiego piwa od średniowiecza po czasy współczesne i pozwala im poznać procesy warzenia słynnego browaru w Pilznie. „Projekt Pilsner Urquell Experience jest wyjątkowy w swojej realizacji. Wystawa przedstawia i umieszcza w kontekście historyczne wydarzenia, które doprowadziły do powstania pilzneńskiego piwa, jakie znamy dzisiaj. Wykorzystując najnowocześniejszą technologię, pozwala odwiedzającym obejrzeć tę fascynującą historię na żywo i doświadczyć jej na własnej skórze” – mówi Karen Hartley, dyrektorka generalna firmy The Original Experience Company.

Multimedialna wycieczka obejmuje między innymi interaktywną strefę gier 360°, a także degustację piwa w lokalnej piwiarni. Goście będą prowadzeni przez całe doświadczenie przez najnowocześniejszy audioprzewodnik, który automatycznie łączy się z poszczególnymi elementami wystawy. Audioprzewodnik dostępny jest w 10 językach, a teraz także w języku polskim. Ponadto odwiedzającym z Polski Pilsner Urquell: The Original Experience oferuje 10% zniżki na wystawę The Original Tour po zeskanowaniu kodu QR ze zdjęcia.

Naucz się nalewać piwo jak profesjonalista

Oprócz interaktywnego zwiedzania odwiedzający mogą w ramach Pilsner Urquell: The Original Experience dosłownie na własnej skórze wypróbować sztukę prawidłowego nalewania piwa w Tapster Academy. W przypadku czeskiego piwa kluczowa jest precyzyjna praca piwowara, ale także tapstera. To on zapewni właściwą harmonię smaków i doskonałe doznania z picia piwa.

Tapster Academy prowadzona jest przez mistrzów swojego rzemiosła i uczy, jak nalewać piwo na trzy tradycyjne sposoby: na hladinku, šnyt i mleko. Absolwenci Tapster Academy otrzymają certyfikat tapstera, a ponadto będą umieć na pierwszy rzut oka rozpoznać prawidłowo nalane piwo.

Wyrusz w podróż kulinarną i po doświadczenia

Częścią całej przestrzeni jest tradycyjna pilzneńska piwiarnia, otwarta zarówno dla odwiedzających wystawę, jak i dla szerokiej publiczności. W piwiarni serwowane jest prawidłowo nalane piwo, o które dbają najlepsi tapsterzy, regularnie szkoleni i uczestniczący w prestiżowych konkursach.

Do piwa doskonale pasują specjały kuchni czeskiej. Pełnię doznań oferuje nowość w postaci specjalnej Beer Sommelier Dinner. Jest to menu degustacyjne, w którym każde z pięciu dań jest połączone z piwami z różnych części świata. Całe menu degustacyjne czerpie z tradycji kuchni czeskiej i jest zaprojektowane jako kulinarne przeżycie. Poszczególne dania są starannie dobrane, aby maksymalnie podkreślić smak i intensywność różnych rodzajów piwa z Czech i innych krajów Europy. Ponadto degustację dla gości prowadzi jeden z doświadczonych tapsterów, dzięki czemu goście mogą dowiedzieć się więcej o pochodzeniu poszczególnych piw.

Niezapomniane doświadczenie jako idealny prezent świąteczny

Święta tuż-tuż, a Ty zastanawiasz się co kupić swoim bliskim? Podarujcie sobie wspólnie niezapomniane doświadczenie. Pobyt w Pradze możesz urozmaicić wizytą na niezwykłej i wyjątkowej wystawie Pilsner Urquell: The Original Beer Experience, która będzie niezapomnianym doświadczeniem na całe życie. Oprócz multimedialnego interaktywnego zwiedzania The Original Tour możesz zachwycić swoich bliskich naprawdę niezwykłymi doświadczeniami, takimi jak Tapster Academy czy nowatorska degustacja z piwnym sommelierem.

Spersonalizowane prezenty (nie tylko) dla miłośników piwa

Wystawa obejmuje również największy sklep marki Pilsner Urquell w Pradze, z którego możesz zabrać wyjątkowe i wysokiej jakości wspomnienia z pobytu w Pradze, a także wyjątkowe prezenty świąteczne. Wśród najpopularniejszych znajdują się spersonalizowane butelki oraz specjalne grawerowane kufle. Design kufli zależy od Ciebie, niezależnie od tego, czy jest to wiadomość tekstowa, autoportret czy abstrakcyjne obrazy. Ponadto możesz również nabyć inne oryginalne prezenty, takie jak skarpetki z piwem, kapsle, otwieracze do butelek, spinki do mankietów, a nawet kulę śnieżną.

 

 

Źródło informacji: The Original Experience Group

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close