Kultura 5 czerwca 2024

Alior Bank SA zaprasza do Strefy Chill podczas „WODECKI TWIST Festiwal 2024” w Krakowie

Podczas tegorocznej siódmej edycji „WODECKI TWIST Festiwal 2024” Alior Bank, partner strategiczny i mecenas festiwalu, zaprasza do Strefy Chill. „Cieszymy się bardzo, że Alior Bank włączył się do tegorocznego festiwalu, bo dzięki temu mamy partnera, z którym się świetnie współpracuje muzycznie i artystycznie” – podkreśla Kasia Wodecka-Stubbs, prezeska Fundacji im. Zbigniewa Wodeckiego.

„WODECKI TWIST Festiwal” to kilka dni muzyki w różnych miejscach Krakowa, podczas których celebrowana jest twórczość nieżyjącego już Zbigniewa Wodeckiego, piosenkarza, kompozytora, multiinstrumentalisty, osoby niezwykle popularnej i lubianej przez publiczność i przedstawicieli środowiska artystycznego. Poprzez połączenie klasyki z nowoczesnością, festiwal stworzył przestrzeń dla działań artystów z różnych pokoleń, łączących tradycję z innowacją.

„Zdecydowaliśmy zaangażować się we wsparcie projektu >>WODECKI TWIST<<, ponieważ Alior Bank, podobnie jak sam festiwal, ma łączyć to co najlepsze w tradycji oraz to, co oferuje współczesność, czyli rozwój technologiczny, ekonomiczny i społeczny. Kiedy otrzymaliśmy zaproszenie do objęcia mecenatem wydarzenia, od razu powiązaliśmy ideę przyświecającą festiwalowi z naszym podejściem. Uznaliśmy też, że będzie to naturalna kontynuacja projektu >>Wróć<<” – komentuje Magdalena Lewicka, dyrektor departamentu Marketingu, PR i Relacji z klientem w Alior Banku.

W 2023 roku, w ramach kampanii promującej usługę Alior Pay, powstał utwór „Wróć”, w którym wykorzystano fragmenty utworu Zbigniewa Wodeckiego „Lubię wracać tam, gdzie byłem”.

Miejscem szczególnym podczas tegorocznego festiwalu będzie Strefa Chill Alior Banku, udostępniana publiczności w niedzielę 9 czerwca od godz. 12.00. To 1500 m.kw. w prestiżowym miejscu Krakowa, bo pod Wawelem, gdzie goście będą mieli zapewnione niezapomniane wrażenia i dobrą zabawę w muzycznym klimacie lat 70.

„Cieszę się, że festiwalowi zaczyna towarzyszyć atmosfera lilfestyle, czyli dobrego życia w atmosferze dobrej muzyki” – podkreśla Kasia Wodecka-Stubbs, córka artysty i prezeska Fundacji im. Zbigniewa Wodeckiego.

W Strefie Chill m.in. będzie można kupić T-Shirty zaprojektowane specjalnie na tegoroczny festiwal przez wybitnego grafika Andrzeja Pągowskiego, a wyprodukowane przez markę QΠШ.

„T-Shirt jest pewnego rodzaju wizytówką. Zbigniew Wodecki jest mi bardzo bliską postacią. Myślę, że wiele osób nosząc taką koszulkę, będzie pokazywać właśnie to, że kochamy tę muzykę, lubimy te przeboje. Kupisz, nie kupisz, ponosić warto” – żartował podczas wtorkowej prezentacji festiwalowych koszulek Andrzej Pągowski.

„WODECKI TWIST Festiwal 2024” odbędzie się od 7 do 9 czerwca. Na scenach pojawią się m.in. Natalia Kukulska, Anna Maria Jopek, Ania Rusowicz, Danuta Błażejczyk, Kathia, Fismoll, Igo, polsko-francuski duet BeMy, Orkiestra Tomasza Szymusia. Na finał – 9 czerwca – koncerty plenerowe zapowiedział m.in. projekt Pospieszalski/Mucha/Janicki. Podczas wydarzenia wręczona zostanie nagroda „W”, która przyznawana jest najwybitniejszym polskim muzykom za wszechstronność, wybitność, wytrwałość.

 

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Lifestyle 4 czerwca 2024

Ciesz się wyjątkowymi wrażeniami z oglądania meczów piłki nożnej dzięki Hisense U7N Mini LED ULED, oficjalnemu telewizorowi UEFA EURO 2024™

QINGDAO, Chiny, 29 maja 2024 r. /PRNewswire/ — Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, zajmuje drugą pozycję na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest oficjalnym partnerem mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024™. Korporacja ta, nieustannie wprowadzając innowacje w produktach przeznaczonych na rynek premium, może poszczycić się wyjątkowymi wynikami w zakresie dużych telewizorów, zajmując pierwszą pozycję na świecie w segmencie telewizorów 100” w 2023 roku i w pierwszym kwartale 2024 r. W tym roku Hisense zapewni kibicom gotowość na doświadczenia płynące z oglądania meczów dzięki U7N Mini LED ULED, oficjalnemu telewizorowi UEFA EURO 2024 i bohaterowi kampanii Hisense „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024™.

Jako oficjalny partner UEFA EURO 2024™, Hisense przenosi oglądanie rozgrywek piłki nożnej na nowy wyższy poziom, dostarczając telewizor, który zaprojektowano z myślą o graczach i kibicach sportowych. Dla zapierających dech w piersiach doświadczeń Mini LED zapewnia elegancję prawdziwej głębokiej czerni i wyśmienity poziom jasności z szerokim spektrum barw, intensyfikującym każdy odcień.

Funkcja Quantum Dot Colour tworzy jeszcze bardziej realistyczny obraz z ponad miliardem kolorów, dodających mu intensywności i głębi. Wielostrefowe podświetlenie z lokalnym wygaszaniem (Full Array Local Dimming) i maksymalna jasność obrazu niezmiennie zapewniają widzom najlepszy obraz, od najciemniejszych czerni do najjaśniejszych odcieni bieli.

Zyskaj przewagę jako fan sportu i gier. Zapewnij sobie wygraną dzięki trybowi gamingowemu 144 Hz Game Mode PRO. Tryb Auto Low Latency Mode (ALLM) i zmienna częstotliwość odświeżania 144 Hz dotrzymają kroku nawet najbardziej dynamicznym akcjom. Opóźnienia sygnału wejściowego lub rozrywanie obrazu (frame tearing) nie staną ci już na przeszkodzie.

Jeżeli chodzi o innego rodzaju akcje, telewizor U7N wyposażony jest w technologię prosto z kina. Technologie IMAX Enhanced, Dolby Vision i tryb filmowy Filmmaker Mode współpracują ze sobą, aby zapewnić niesamowity obraz w jakości 4K. Ciesz się z oglądania swoich ulubionych filmów i programów w jakości, którą wymarzyli sobie ich twórcy.

Telewizor U7N Mini LED ULED jest gotowy na doświadczenie z tobą każdej pamiętnej akcji mistrzostw UEFA EURO 2024™. Marka Hisense jest niezawodna w dostarczaniu doskonałych doświadczeń płynących z oglądania meczów dzięki swoim innowacyjnym telewizorom.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100” zarówno w 2023 r., jak i w pierwszym kwartale 2024 r. W ostatnim czasie firma Hisense odnotowuje dynamiczny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2424233/2048_1152.jpg

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2424232/U7_Lifestyle_Night_16x9.jpg

Źródło: Hisense

 

Źródło informacji: PR Newswire

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Kultura 3 czerwca 2024

Polskie Linie Lotnicze LOT zapraszają w filmową podróż dookoła świata podczas seansów Kina Letniego w Warszawie

Polskie Linie Lotnicze LOT zostały partnerem tytularnym tegorocznej edycji Kina Letniego, organizowanego przez Kinotekę. Inauguracja największego kina plenerowego w Polsce – LOT Kino Letnie będzie miała miejsce 1 czerwca 2024, a seanse filmowe zaplanowano 3 razy w tygodniu aż do 7 września. Organizatorzy zapewnili dla uczestników kina wiele ciekawych atrakcji. Nie zabraknie także niespodzianek przygotowanych przez narodowego przewoźnika. Partnerstwo w wydarzeniu jest kolejną inicjatywą Polskich Linii Lotniczych LOT w kontekście wspierania i promocji kultury.

LOT Kino Letnie w samym sercu Warszawy to doskonała okazja do spędzania letnich wieczorów w wyjątkowy sposób. Dla mieszkańców stolicy, którzy nie mają planów wakacyjnych to idealna forma rozrywki i relaksu w centrum miasta. Z kolei dla turystów odwiedzających Warszawę, kino plenerowe stanowi świetną możliwość, aby w nieformalnej atmosferze spędzić czas wspólnie z bliskimi. Inaugurację letnich seansów zaplanowano na 1 czerwca. Pokazy będą odbywać się przez całe wakacje, aż do 7 września – w każdy wtorek, czwartek i sobotę na placu Defilad od strony Alei Jerozolimskich w Warszawie.

Wstęp na wszystkie pokazy jest bezpłatny, a w przypadku złej pogody projekcje zostaną przeniesione do sali w Kinotece. W czerwcu i lipcu seanse rozpoczynają się o godzinie 21:30, natomiast w sierpniu i wrześniu o 20:30. Repertuar można sprawdzić na stronie lot.com.

LOT Kino Letnie: W stronę zachodzącego słońca

Partnerem tytularnym tegorocznej edycji Kina Letniego są Polskie Linie Lotnicze LOT. Narodowy przewoźnik na co dzień promuje kulturę na swoich gościnnych pokładach. Tym razem postawił również na promocję hitów kinowych w wersji naziemnej. Na widzów czekają aż 43 wyjątkowe filmy – od klasyków po kino współczesne, a tegoroczną edycję wydarzenia otworzy hit w greckim stylu – „Moje wielkie greckie wesele 2”. Co więcej, akcja wielu tytułów z repertuaru LOT Kino Letnie toczy się w miastach dostępnych w siatce połączeń LOT-u. Być może któryś z filmów okaże się inspiracją do odwiedzenia kolejnego kierunku na mapie podróżniczych marzeń.

„Polskie Linie Lotnicze LOT w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu współpracują z wieloma instytucjami kultury oraz wspierają wiele wydarzeń kulturalnych. Jest to wynik konsekwentnej, długofalowej strategii zaangażowania społecznego PLL LOT, ponieważ jako marka polska, ale o zasięgu globalnym, jest naturalnym promotorem Polski, kultury i dziedzictwa narodowego. Tegoroczne partnerstwo z Kinoteką przy organizacji Kina Letniego to nie tylko promocja klasyków filmowych, ale także inspiracja do odkrywania kolejnych punktów na mapie świata. Cieszymy się, że możemy być częścią tej inicjatywy i wzbogacić doświadczenia wszystkich uczestników. Serdecznie zapraszamy na letnie, wieczorne pokazy w ramach LOT Kino Letnie, a także na pokłady PLL LOT” – mówi Ewa Lampart, dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.

Każda sobota będzie obfitowała w wiele lotniczych atrakcji i niespodzianek. Dla wszystkich fanów podróży PLL LOT otworzy stacjonarny sklep SHOP&MORE, w którym oferować będzie niezbędne gadżety na przyszłe wyprawy oraz unikalne gadżety z logo LOT-u. Uczestnicy seansów filmowych będą mieli także okazję do wzięcia udziału w ekscytujących konkursach, w których do wygrania będą atrakcyjne nagrody.

Kultura pod skrzydłami

Narodowy przewoźnik na co dzień angażuje się we wspieranie kultury na swoich pokładach, docierając z przekazem do ponad 100 portów lotniczych na świecie. Świetnym tego przykładem jest wspólny projekt PLL LOT i Muzeum Narodowego w Warszawie, który swoją premierę miał w grudniu 2023 r. Mowa oczywiście o safety video – filmie prezentującym zasady bezpieczeństwa na pokładzie, który został nagrany w Galerii Sztuki XIX Wieku.

Doskonale znany pasażerom LOT-u jest także magazyn pokładowy Kaleidoscope. Co miesiąc oferuje atrakcyjne materiały, interesujące wywiady czy polecenia – w tym te z sekcji kultura. Ponadto, pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT na pokładach samolotów Boeing 787 Dreamliner i wybranych Boeingów 737, mogą korzystać z systemu rozrywki pokładowej lub dostępu do sieci LOT Entertainment, które dostarczają bogatą bibliotekę filmów, seriali, czy muzyki.

W najbliższych miesiącach na pokładach LOT-u dostępne będą premierowe hity kinowe, m.in. „Diuna: Część druga”, a także kategoria specjalna – Wakacyjne Kino, w którym nie zabraknie takich pozycji, jak: „Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły”, „Nie wszystko złoto, co się świeci” czy „Zupa nic”. Z kolei dla najmłodszych pasażerów, narodowy przewoźnik przygotował pozycje, które umilą czas w podróży – a będą to przygody Willy’ego Wonki w filmie „Wonka”, „W głowie się nie mieści”, „Vaiana: Skarb oceanu” i wiele innych.

Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.

Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 12 najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.

Kinoteka Sp. z o.o.

Kinoteka Sp. z o.o. wyrosła z tradycji trzech kin – dwóch (Młoda Gwardia oraz Przyjaźń), które otwarte zostały w 1955 roku wraz z Pałacem Kultury i Nauki oraz absolutnie wyjątkowego – Kina Dobrych Filmów „Wiedza”, utworzonego w 1960 roku. Kinoteka w dzisiejszym kształcie funkcjonuje od 2001 roku. Znajduje się w niej 8 sal kinowych różnej wielkości mieszczących od 48 do 294 miejsc (łącznie może zasiąść w nich 1410 osób), przestronne aule i hole, kawiarnia oraz bar kinowy. Socrealistyczny styl budynku PKiN, charakterystyczny wystrój sal kinowych łączących w sobie tradycję powojennej Warszawy z nowoczesnością to wyróżniki Kinoteki.

Współczesny repertuar obejmuje zarówno produkcje komercyjne, jak i kino niezależne, studyjne i off-owe. Kinoteka jest głównym centrum/kinem dla wielu najważniejszych festiwali filmowych, m.in., festiwalu filmów dokumentalnych Millenium Docs Against Gravity, Festiwalu Młode Horyzonty, Azjatyckiego Festiwalu Filmowego Pięć Smaków, MFF WATCH DOCS. Prawa człowieka w filmie, czy Warszawskiego Festiwalu Filmów Koreańskich.

Źródło informacji: PLL LOT

 

Źródło informacji: PLL LOT

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close