Wyjątkowy Prezent z największą do tej pory kampanią świąteczną
Na czym polega wyjątkowość Wyjątkowego Prezentu? To przeżycia, które są w stanie wywołać wyjątkowe emocje – zaskoczenie, radość i zachwyt. To prezent, który sprawi, że nasi bliscy poczują się wyjątkowo. Kampania “Co za przeżycie!” marki Wyjątkowy Prezent, podkreśla niezwykłość prezentów w formie przeżyć i obdarowywania bliskich emocjami.
Wyjątkowy Prezent wzmacnia emocjonalny aspekt dawania prezentów. Kampania „Co za przeżycie!” to przypomnienie, że przeżycia mają wartość bezcenną, zapewniając radość, która pozostaje z nami na dłużej. Prezentowy brand zachęca wszystkich, aby w te święta podarowali bliskim coś więcej niż materialny upominek.
„Kampania >>Co za przeżycie!<< to esencja tego, co w prezencie jest najcenniejsze – emocji. Wierzymy, że obdarowywanie prezentami w formie przeżyć jak i ich realizacja to sposób na wyjątkowe uczucia i wspomnienia” – mówi Roma Mikołajewska, Country Marketing Manager PL & HUB.
Spot opowiada historię trzech obdarowanych osób, które w najdłuższej, 30 sekundowej wersji dostają skok ze spadochronem, popołudnie w SPA oraz jazdę w Ferrari. W poszczególnych scenach pokazane są różne emocje na twarzach obdarowanych. W ostatniej, nakręconej z przymrużeniem oka i w formie pastiszu, widzimy pierwszą bohaterkę skaczącą ze spadochronem i krzyczącą „To najlepszy prezent ever!”. Key visual natomiast podkreśla wyjątkowość takich prezentów, pokazując jak prawdziwe przeżycie dosłownie wyłania się z Vouchera prezentowego.
Link do spotu: https://youtu.be/2hFPGkZkmzk
„To najlepszy prezent ever – to nie tylko wykrzyczane z radością słowa, ale przede wszystkim żartobliwy manifest pozytywnych emocji.
Co za przeżycie! – to nie tylko hasło, to zaproszenie, by odkrywać magię przeżyć z marką Wyjątkowy Prezent również podczas tegorocznych świąt” – mówi Dominika Cyganowska, Brand Manager PL & HUB.
To jak dotąd największa kampania marketingowa Wyjątkowego Prezentu, która prowadzona jest również na Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii. Działania w obszarze online obejmują m.in. programmatic display, kampanię wideo na YouTube i VOD oraz social media. Działania w obszarze offline to m.in. kampania telewizyjna, OOH i reklama w kinach.
Za linię kreatywną kampanii odpowiada GPD Agency, a spot realizowany był przez dom produkcyjny GPD Film Studio. Media zakupił dom mediowy Mediacore, a działania organiczne w social mediach i influencer marketing to obszar Agencji N42.
Wyjątkowy Prezent otwiera drogę do łatwego spełniania marzeń, oferując wiele tysięcy przeżyć. Klienci mają możliwość wyboru spośród szerokiej gamy dostępnych opcji – od ekstremalnych sportów, przez romantyczne chwile we dwoje, wyjazdy, szalone aktywności, aż po relaksujące zabiegi spa. Ofertę można podzielić na 3 różne typy produktów: Vouchery na konkretne przeżycia, Pakiety Przeżyć oraz Karty Podarunkowe, umożliwiające skorzystanie z dowolnej oferty. To sprawia, że każdy jest w stanie z łatwością znaleźć swój własny Wyjątkowy Prezent.
Marka Wyjątkowy Prezent jest dostępna dla każdego. Sklepy marki znajdują się w galeriach handlowych na terenie całej Polski, a sklep online zapewnia wygodę zakupów z każdego miejsca i o każdej porze. Ponadto produkty marki Wyjątkowy Prezent można również znaleźć w Partnerskich Sieciach Sprzedaży, takich jak: Auchan, Żabka, Media Expert, Intermarche czy Media Markt oraz kupić je samodzielnie w nowoczesnych automatach samoobsługowych – Voucheromatach, które firma jako pierwsza w branży wprowadziła na rynek. Dzięki temu łatwo można znaleźć Wyjątkowy Prezent, który będzie pasował do preferencji zakupowych.
Wyjątkowy Prezent to pierwsza w Polsce firma, oferująca prezenty w formie niezwykłych przeżyć. Skok ze spadochronem, popołudnie w SPA czy jazda za kierownicą Ferrari to tylko drobna część oferty, którą posiada Wyjątkowy Prezent. W jej skład wchodzi wiele tysięcy pomysłów na prezent, które zrealizować można na terenie całej Polski. Vouchery, Pakiety Przeżyć i Karty Podarunkowe Wyjątkowego Prezentu można wręczyć każdemu i na każdą okazję – dostępne są one w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski, w sieciach partnerskich, samoobsługowych voucheromatach zlokalizowanych w galeriach handlowych i on-line na wyjątkowyprezent.pl. Marka Wyjątkowy Prezent wchodzi w skład Emoti Group.
KONTAKT:
Dominika Cyganowska
Brand Manager PL & HUB
Wyjątkowy Prezent
tel. kom.: +48 504 651 009
e-mail: dominika.cyganowska@wyjatkowyprezent.pl
…
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent