Dom 22 kwietnia 2024

Biała Roomba od iRobot w końcu dostępna w sprzedaży

iRobot, światowy lider w dziedzinie robotów sprzątających, wprowadza na rynek nowy model – iRobot Roomba Combo Essential. Skuteczny robot, który jednocześnie odkurza i mopuje, po raz pierwszy będzie dostępny w różnych opcjach kolorystycznych, w tym w bieli. Nowość, wyposażona w niezbędne do zachowania domowego porządku funkcje, na polskim rynku można kupić już od 1199 zł.

Sympatycy marki iRobot bez wątpienia zwrócą uwagę na fakt, że to pierwsza Roomba w kolorze białym. Nowy model, iRobot Roomba Combo Essential, dostępny będzie w 4 kolorach – wspomnianym białym, szarym, grafitowym i czarnym. Różne opcje podkreślą estetykę i dopasowanie do wnętrz, dostosowując się do indywidualnych preferencji klientów. Co więcej, urządzenie jest smukłe, eleganckie, posiada niskoprofilową konstrukcję i zestaw czujników nawigacyjnych, które pozwalają robotowi łatwo poruszać się pod meblami i wokół nich. Chronią go także przed upadkiem ze schodów. iRobot Roomba Combo Essential posiada także skuteczny system sprzątania i moc ssącą o 18 razy większą niż roboty z serii 600.

iRobotowa skuteczność i jakość w niższej cenie

Nowość w ofercie iRobot bazuje na technologii dobrze znanej z modelu Roomba Combo. Robot jednocześnie odkurza i mopuje bez konieczności wymiany pojemnika. Urządzenie zostało wyposażone w niezbędne funkcje, dzięki którym łatwo i skutecznie zadba o porządek w domu. System sprzątania ma 3 poziomy mocy ssącej, podobnie jak system mopowania – urządzenie umożliwia wybór spośród 3 poziomów ilości wody używanej do mycia podłogi. Obie funkcje w prosty sposób ustawić można w aplikacji iRobot Home. iRobot Roomba Combo Essential usuwa codzienne zabrudzenia, dzięki gumowej szczotce w kształcie V z włosiem, szczotce bocznej oraz nakładce mopującej. Wspomniana szczotka boczna w nowym modelu wiruje, dzięki czemu bez problemu zbiera kurz i zanieczyszczenia z narożników i wzdłuż krawędzi.

Sprząta, kiedy nie ma Cię w domu

Najnowszym modelem Roomby sterujemy z poziomu aplikacji iRobot Home. W aplikacji dostępne są funkcje takie jak pulpit stanu technicznego robota, harmonogram sprzątania czy raport Clean Map®, dzięki któremu na mapce zobaczymy, które obszary domu zostały odkurzone i/lub wymopowane. Dodatkowo w intuicyjny sposób możemy zintegrować aplikację z innymi rozwiązaniami inteligentnego domu (urządzeniami obsługującymi Alexę, Siri lub Asystenta Google) i mieć pełną kontrolę nad sprzątaniem. System operacyjny iRobot OS umożliwia także zaprogramowanie robota, tak aby włączał się, gdy wychodzimy z domu, i kończył pracę przed powrotem, dzięki czemu wracamy do czystego wnętrza.

„Roomba od iRobot w Polsce dostępna jest już od 20 lat, ale po raz pierwszy pojawi się w wersji, na którą czekało wielu klientów. Mowa oczywiście o kolorze białym, choć klienci z pewnością docenią także jej pozostałe opcje kolorystyczne. Dzięki temu będą mogli cieszyć się nie tylko czystą przestrzenią, ale także dopasować robota do wystroju wnętrza, wybierając spośród różnorodnych kolorów, które pasują do ich osobistego gustu i stylu” – mówi Małgorzata Radomska z firmy DLF, autoryzowanego dystrybutora marki iRobot w Polsce. „iRobot Roomba Combo Essential to gwarancja efektywności i wydajności w utrzymaniu czystości w domu. Nowy robot został wyposażony w niezbędne technologie, dzięki którym kompleksowo sprząta powierzchnie twarde, eliminując kurz, brud i alergeny. Nasi klienci na pewno docenią również fakt, że model ten dostępny jest w korzystnej cenie, bowiem można kupić go już od 1199 zł” – dodaje.

Nowa Roomba to kolejny krok w realizacji misji firmy iRobot, czyli ułatwiania życia swoim klientom. Urządzenie łączy niezbędne funkcje, doskonałą wydajność sprzątania i minimalistyczny design w różnych kolorach. Co więcej, jest sprzedawane w opakowaniach przyjaznych dla środowiska – robot i akcesoria zapakowane są w tekturę i eko-worki, bez foliowych elementów.
Produkt dostępny w sklepie internetowym www.irobot.pl oraz do 30.04 w promocyjnej cenie 1199zł w sieci sklepów Media Expert.

O iRobot Corporation

iRobot jest wiodącym producentem domowej robotyki w skali światowej. Projektuje i tworzy rozwiązania, które pozwalają ludziom na więcej. Firma stworzyła w zbiorowej świadomości kategorię robotów domowych poprzez wprowadzenie do swojej oferty w 2002 roku pierwszego robota odkurzającego Roomba. Obecnie iRobot jest działającym w skali globalnej przedsiębiorstwem, które sprzedało ponad 40 mln domowych robotów na całym świecie. Produkty marki iRobot jak roboty odkurzające Roomba, mopujące Braava oraz odkurzająco-mopujące Combo pracują w oparciu o opatentowane technologie i zaawansowane rozwiązania w zakresie sprzątania, mapowania oraz nawigacji. Inżynierowie marki tworzą ekosystem robotów i technologii z zakresu smart home. Więcej informacji na temat marki iRobot znajdziesz na  https://www.irobot.pl/.

O DLF Sp. z o.o.

Autoryzowany importer i dystrybutor iRobot w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom urządzeń najwyższej jakości, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: iRobot, Stadler Form, crockpoot, Kohersen, Breville, FoodSaver, LauraStar.

KONTAKT:

Ilona Rutkowska
e-mail: ilona.rutkowska@goodonepr.pl
tel. +48 796 996 259

 

Źródło informacji: iRobot

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Lifestyle 21 kwietnia 2024

W kajaku, przy grillu lub na leżaku. Branża noclegowa przygotowuje się na wielką majówkę

Z dobrymi prognozami pogody i chęcią aktywnego wypoczynku Polacy wchodzą w wyjątkowo długą majówkę. Wolne miejsca topnieją z dnia na dzień głównie w górach, ale co trzeci wyjeżdzający planuje pobyt nad Bałtykiem. Wyjedziemy raczej na 3-4 dni i tylko 6% wypoczywających przedłuży majówkę do dziewięciodniowego urlopu. Czas spędzimy w ruchu na rowerach lub kajakach albo na zwiedzaniu – wynika z ankiety Nocowanie.pl przeprowadzonej wśród tysiąca turystów.

To może być naprawdę długa majówka. Dzięki korzystnemu układowi kalendarza wystarczy wziąć jeden dzień wolnego w pracy, żeby wygospodarować czas na pięciodniowy wypoczynek, a kolejne dwa dni wolnego wydłużają majowy „weekend” do dziewięciodniowego urlopu. Jednak jak pokazują dane Nocowanie.pl – zebrane w ankiecie przeprowadzonej z udziałem tysiąca osób – większość planujących majówkę w kraju nie wykorzysta tej okazji od deski do deski.

Na pełne dziewięć dni planuje wyjechać zaledwie 6% respondentów, a na 5-7 dni – 17%. Najczęściej wyjedziemy na 3-4 dni – taki czas na wiosenny wyjazd wygospodarowało sobie 42% uczestników badania.

„Jedni na krócej inni na dłużej, jednak większość ankietowanych zamierza wyjechać. Brak takich planów zadeklarowało tylko 17% ankietowanych” – mówi Agnieszka Rzeszutek, ekspert serwisu Nocowanie.pl.

„Ruch wzmocniły prognozy pogody, zapowiadające znaczne ocieplenie i poprawę aury” – wyjaśnia i dodaje, że w ciągu ostatnich dwóch tygodni liczba rezerwacji w najbardziej popularnych miejscowościach wzrosła o 70%.

Względem zeszłego roku jest ich już ponad dwukrotnie więcej. Gospodarze obiektów noclegowych mogą więc liczyć na znacznie lepsze wyniki niż rok temu. Szczególnie właściciele domków, pensjonatów i apartamentów, bo to właśnie te trzy typy obiektów są najchętniej wybierane w majówkę.

Zapytani o to, jakie udogodnienia są dla nich kluczowe przy wyborze noclegów turyści wskazywali na możliwość korzystania z aneksu kuchennego (58%) i darmowego parkingu (42%). Wyżywienie na miejscu jest szczególnie ważne dla 18% ankietowanych, udogodnienia dla dzieci dla 15%, a 12% respondentów szuka miejsca z grillem lub przestrzenią na ognisko.

Ponad połowa badanych (54%) za nocleg za osobę za noc chce zapłacić nie więcej niż 100 złotych. Wydatek w przedziale 100-200 złotych przewiduje 30%, a powyżej 300 złotych za osobę za noc planuje wydać 6% biorących udział w ankiecie.

Dokąd wyjedziemy? Najchętniej w góry – 40%. Tu najpopularniejsze są Zakopane, Karpacz czy Kudowa Zdrój. Nad morze wybiera się 31% ankietowanych – tu króluje Gdańsk i okolice, ale większego ruchu może się też spodziewać Zachodniopomorskie. Z kolei 12% zamierza wybrać się nad jezioro. Nie brakuje też miłośników wypadów typu city break – duże miasto wybiera 7% respondentów.

Majówka to dla nas czas aktywności. Wycieczki piesze, rowerowe czy kajakowe planuje 38% z nas, kolejne 36% zamierza zwiedzać zabytki, muzea i atrakcje turystyczne. Relaks na łonie natury: w parku, na plaży, w lesie to wizja udanej majówki dla 33% badanych. A czternastu na stu Polaków zamierza grillować.

„To prawda, że ci, którzy decyzję o wyjeździe zostawili na ostatnią chwilę będą mieli mniejszy wybór. Dostępność w naszym serwisie spadła już do 40%, ale wciąż można znaleźć nocleg w korzystnych cenach i dobrej jakości” – zapewnia Agnieszka Rzeszutek.

W tej chwili średnia cena za osobę za noc w Zakopanem wynosi 82 złote, nieco więcej w Karpaczu – 107 złotych czy Kudowie Zdrój – 110 złotych za osobodobę. Średnia cena w Gdańsku kształtuje się na poziomie 94 złotych.

 

 

Źródło informacji: Nocowanie.pl

Obraz Xuan Duong z Pixabay

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Kultura 20 kwietnia 2024

Ogłoszono datę premiery biograficznego filmu „Putin”, zrealizowanego z wykorzystaniem AI, w reżyserii Patryka Vegi

26 września 2024 roku do kin na świecie trafi biografia fabularna Władimira Putina. Film, prezentujący postać Putina, odwzorowaną za pomocą innowacyjnej technologii AI, zadebiutuje jednocześnie w 35 krajach, w tym na głównych rynkach, takich jak USA i Indie, docierając do potencjalnej publiczności liczącej blisko 3,2 miliarda ludzi.

Debiutujący w sieci 2,5 minutowy zwiastun filmu „Putin”, zapowiada rozgrywającą się na przestrzeni 60 lat historię, stanowiącą analizę życia i psychiki rosyjskiego lidera. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii film ukazuje Putina w realistyczny sposób, pozwalając widzowi zbliżyć się do rosyjskiego dyktatora  w najintymniejszych momentach jego życia.

„Nie mogliśmy zaprosić Putina do studia, by wykonać z nim 20 tysięcy ujęć — mówi reżyser Patryk Vega – a dostępne w sieci materiały archiwalne nie pozwalają na wytrenowanie modelu w technologii deepfake w najwyższej rozdzielczości dedykowanej dla filmu kinowego. W konsekwencji tego po blisko dwóch latach prac stworzyliśmy własną pionierską technologię napędzaną AI, która pozwoliła nam stworzyć filmową postać bez posługiwania się modelem prawdziwego człowieka”.

Realizowana przez 3 lata produkcja powstała w lokacjach takich, jak Federacja Rosyjska, Ukraina, Izrael, Syria, Jordania i Polska.

Znaczącym aspektem filmu jest jego aktualność. W pewnym momencie opowiadana historia zaczyna rozgrywać się tu i teraz. Film umożliwia widzom wgląd w wewnętrzne mechanizmy polityki rosyjskiej wpływające na percepcję minionych wyborów prezydenckich w 2024 roku. Fabuła filmu synchronizuje się także z bieżącymi wydarzeniami politycznymi podczas konfliktu zbrojnego na Ukrainie. Żeby podbić realizm przenikania się filmu fabularnego z rzeczywistością, reżyser filmu Patryk Vega wszedł między innymi w kooperację z operatorami filmowymi z Ukrainy, którzy rejestrowali kamerami autentyczne wydarzenia podczas bombardowań miast, czy dokonujących się walk żołnierzy.

Putin nie jest tylko filmem – mówi Vega – to odpowiedź na globalne dążenie do zrozumienia motywacji i działania jednej z najbardziej kontrowersyjnych postaci współczesnej polityki. Misją mojej produkcji jest przekazanie widzom >>instrukcji obsługi<< Putina, aby zmniejszyć strach i niepewność dominujące w dzisiejszym świecie”.

Tytuł filmu: Putin
Gatunek: psychologiczny thriller, biografia
Scenariusz i reżyseria: Patryk Vega
Script consultant: Kevin Bernhardt
Casting director: Nancy bishop
Autor zdjęć: Michał Gościk
Montaż: Tomasz Widarski
Kompozytor: Łukasz Targosz
Dźwięk: Maciej Pawłowski i Piotr Lasota
Kostiumy: Małgorzata Bednarek-Chumakou
Charakteryzacja: Maja Łukaszewicz i Justyna ZaranekObsada: Sławomir Sobala, Thomas Kretschmann, Maksymilian Zieliński, Justyna Karłowska, Przemysław Bluszcz, Tomasz Dedek, Aron Jończyk, Michał Karmowski, Marek Kasprzyk, Andris Keišs, Jan Monczka, Michael Rubenfeld, Krzysztof Stawowy.
Producent: AIO Studios

Data premiery światowej: 26 września 2024 roku

Najnowszy zaktualizowany trailer pod linkiem:https://youtu.be/k2qgYK1CrkQ?feature=shared

KONTAKT:
e-mail: media@aiostudios.com

 

Źródło informacji: AIO Studios

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close