Boże Narodzenie 18 grudnia 2023

Nietuzinkowe propozycje na świąteczne prezenty od Tchibo. Co podarować wielbicielowi podróży, a co domatorowi?

Co roku masz ten sam problem? Skarpety, patelnia i zestaw niechcianych kosmetyków, które pod choinką znajdą Twoi bliscy, spędzają Ci sen z powiek? Poznaj świąteczny przewodnik prezentowy od Tchibo, dzięki któremu zaskoczysz ich nietuzinkowymi, a zarazem praktycznymi podarunkami.

Okres przedświąteczny wiąże się z wieloma wyzwaniami i wyborami. Gdzie spędzić Boże Narodzenie? Z kim spotkać się w drugi dzień świąt? Czy wziąć urlop aż do Nowego Roku, a może przełożyć go już na styczeń? Na te pytania nie znamy odpowiedzi, ale wiemy, jak ułatwić okres przygotowań do świąt w kwestii wyboru prezentów. Sprawdź propozycje Tchibo, które przypadną do gustu nawet tym najbardziej wymagającym.

  1. Amator podróży

City-break na Malcie, spontaniczny wypad do Berlina w środku tygodnia i trzy tygodnie w Tajlandii, aby zmienić nieco klimat. Brzmi znajomo? Wiemy, jak zadowolić taką osobę bez wydawania tysięcy złotych na voucher do biura podróży! Akumulatorki na baterie, które nie zajmą za dużo miejsca w bagażu podręcznym z pewnością przydadzą się podczas tych dalszych i bliższych podróży. Do kompletu polecamy także małe etui na karty, które pomoże podróżnikowi w uporządkowaniu najważniejszych dokumentów lub torbę weekendową ze skóry syntetycznej.

  1. Prawdziwy domator

Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej! Jeśli tak brzmi motto osoby, którą chcesz obdarować, mamy pomysł na prezent idealny.  W Tchibo znajdziesz wygodny stolik pod laptopa z poduszką pod kolana, dzięki któremu home-office lub wieczorne buszowanie w Internecie nabiorą zupełnie nowego wymiaru. Twój domator ma już swoją podstawkę pod laptopa? Spraw mu nie lada frajdę elektronicznym zestawem instrumentów perkusyjnych, dzięki którym poczuje się jak gwiazda rocka i to na własnym, ulubionym fotelu. 

  1. Entuzjasta kawy

Tej osoby chyba nie musimy nikomu przedstawiać. Mimo że jej zamiłowanie jest oczywiste, to sam prezent nie musi być taki. W tej kategorii salony Tchibo to prawdziwa kopalnia pomysłów. Jednym z naszych ulubionych jest nowy ekspres Esperto 2 Milk, który do 24 grudnia jest dostępny w wyjątkowo korzystnej cenie. Dzięki niemu przygotujesz łagodne, standardowe lub mocne espresso, gęstą i ciepłą lub puszystą i gorącą piankę mleczną – w zależności od swoich preferencji. Tchibo to także pyszna, ziarnista kawa np. Barista, która dzięki długiemu paleniu charakteryzuje się mniejszą kwaskowatością od standardowych ziaren i gwarantuje przyjemny, łagodny smak oraz intensywny, głęboki aromat. W salonach Tchibo na Klientów czekają wykwalifikowani Doradcy, którzy w temacie kaw nie mają sobie równych i z chęcią dobiorą idealny podarek dla Twoich bliskich. 

prezenty Tchibo

  1. Człowiek zagadka

Każdy z nas zna kogoś, kto zupełnie nie pozwala się poznać. Święta to jednak czas, aby obdarować wszystkich swoich bliskich, nawet tych tajemniczych. Skórzane rękawiczki z garbowanej skóry będą stanowiły idealny, elegancki prezent dla każdej osoby. Nikt przecież nie lubi, gdy marzną mu dłonie. Świetną alternatywę dla naszych zagadkowych obdarowywanych będą stanowiły również eleganckie szklanki do espresso ze szkła borokrzemianowego lub głośnik Bluetooth z bezprzewodową ładowarką i lampką LED z najnowszej kolekcji Tchibo. 

propozycje prezentów Tchibo

  1. Dumny właściciel zwierzaka

Czy właściciel zwierzaka ucieszy się z prezentu, który mu podarujesz? To zależy, ale a pewno doceni fakt, że pamiętasz nie tylko o nim, ale także jego ukochanym pupilu. W Tchibo znajdziesz m.in. matę węchową dla psów, która poprzez zabawę wspiera wolne jedzenie. Warto zwrócić uwagę również na zabawki dla psów i kotów, a także wygodne poduszki i koce przeznaczone specjalnie dla czworonogów. Będą stanowić idealny dodatek do prezentu dla wielbicieli zwierzaków. A może obdarujesz jednym z tych gadżetów swojego ulubieńca?

prezenty od Tchibo

W Tchibo można zaopatrzyć się nie tylko w prezenty dla bliskich. W salonach dostępna jest zimowa kolekcja, a wśród niej ubrania na chłodniejsze dni, akcesoria do wypieków, a także świąteczne dekoracje. Dodatkowo po udanych zakupach można zrelaksować się w części kawiarnianej przy ulubionym, gorącym napoju z najwyższej jakości ziaren i pysznym cieście. Wizyta w Tchibo to połączenie przyjemnego z pożytecznym.

 

Lista inspiracji prezentowych:

  1. Akumulatorki: https://www.tchibo.pl/products/402137524/akumulatorki-aa?query=akmulatork&dim1=v155
  2. Etui na karty: https://www.tchibo.pl/products/402097945/etui-na-karty?query=etui+na
  3. Torba weekendowa: https://www.tchibo.pl/products/402088430/torba?query=torba+we
  4. Stolik pod laptopa: https://www.tchibo.pl/products/402098505/stolik-pod-laptopa?query=stolik+pod+la
  5. Elektroniczna perkusja: https://www.tchibo.pl/products/402102985/elektroniczna-perkusja?query=perkus
  6. Automatyczny ekspres do kawy Esperto 2 Milk: https://www.tchibo.pl/products/402123064/automatyczny-ekspres-do-kawy-esperto2-milk-granite-black?query=esperto
  7. Barista Caffè Crema: https://www.tchibo.pl/products/400150699/barista-caffe-crema-kawa-w-ziarnach?query=barista
  8. Rękawiczki: https://www.tchibo.pl/products/402097905/rekawiczki?query=r%C4%99kawicz
  9. Szklanki do espresso, 2 sztuki: https://www.tchibo.pl/products/400122158/szklanki-do-espresso-2-sztuki?query=espres
  10. Głośnik Bluetooth z bezprzewodową ładowarką i lampką: https://www.tchibo.pl/products/402109149/glosnik-bluetooth-z-bezprzewodowa-ladowarka-i-lampka-led?query=lampka+z+bl
  11. Mata węchowa dla psów: https://www.tchibo.pl/products/402023207/mata-wechowa-
  12. Otulający koc dla psa: https://www.tchibo.pl/products/402108629/otulajacy-koc-dla-psa

 

 

Kontakt dla mediów:
Olga Tobiasz, Shop Marketing Manager w Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Tel: +48 785 789 551, e-mail: olga.tobiasz@tchibo.pl

www.tchibo.pl
www.tchibo.com/pl
www.tchiboblog.pl

 

O Tchibo:

Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe. W 2022 roku Tchibo wraz z 11 318 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,25 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie.

Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, między innymi nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zrównoważone duże przedsiębiorstwo.

 

Źródło wpisu: informacja prasowa

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Emocje 17 grudnia 2023

85 proc. rodziców nie wyobraża sobie życia bez dziecka

Rodzicielstwo to pozytywne doświadczenie. 85 proc. rodziców nie wyobraża sobie życia bez potomstwa, 11 proc. nie ma zdania na ten temat. Zaledwie 5 proc. twierdzi, że życie bez dziecka jest do wyobrażenia wynika z badania poznańskiego Instytutu Wiedzy o Rodzinie i Społeczeństwie.

„Plusy rodzicielstwa” to nowe badanie przeprowadzone w ramach projektu „Rodzina na antenie”, który łączy formę przekazu medialnego skierowanego do młodych ludzi z oryginalnymi analizami. „W tym roku postanowiliśmy zajrzeć pod powierzchnię rodzicielstwa, by posłuchać, co w głębi serca czują i o czym myślą rodzice. Badanie prowadził zespół naukowców z trzech polskich uczelni z Lublina i Poznania” – mówi szef projektu prof. Michał A. Michalski z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ankiety zrealizowane w ramach panelu badawczego Ariadna objęły swoim zasięgiem 1600 osób powyżej 18 roku życia, które mają co najmniej jedno dziecko.

Z uzyskanych danych wynika, że rodzicielstwo to bardzo pozytywne doświadczenie, bardzo ważne dla samych rodziców. 85 proc. z nich nie wyobraża sobie życia bez dziecka, a tylko 5 proc. jest w stanie to sobie zwizualizować. Dla 73 proc. badanych rodzicielstwo to coś, co sprawia, że spoglądają w przyszłość z większym poczuciem bezpieczeństwa.

„To szczególnie ciekawe biorąc pod uwagę obecny kontekst wojny za naszymi granicami, kryzysy energetyczne, ekonomiczne, niedawną pandemię. Badania dowodzą, że rodzicielstwo to dobry wybór życiowy, który rodziców dodatkowo >>premiuje<< tym, że czują się bezpieczni, gdy myślą o przyszłości. Rodzicielstwo daje im poczucie siły >>jesteśmy w stanie poradzić sobie z tymi wyzwaniami, których jeszcze nie znamy<<” – podkreśla prof. Michał A. Michalski.

Co więcej, 72 proc. ankietowanych stwierdziło, że niematerialne korzyści z bycia rodzicem przewyższają nakłady finansowe związane z wychowywaniem dzieci. „Tyle słyszymy, że rodzicielstwo to są wydatki, natomiast ten bilans jest – jak widać – dodatni. Tylko 6 proc. badanych stwierdziło, że nakłady są większe niż korzyści” komentuje prof. Michał A. Michalski.

Blisko jedna trzecia ankietowanych (28 proc.) przyznała, że chciałaby mieć więcej dzieci, niż ma. Prawie dwie trzecie (65 proc.), gdyby mogło jeszcze raz podjąć decyzję o liczbie dzieci, zdecydowałoby się na tę samą co obecnie.

Połowa badanych (50 proc.) swoim dzieciom najchętniej poleciłaby posiadanie dwójki dzieci. „To są pośrednio dane o marzeniach o byciu babcią czy dziadkiem. Najwięcej polskich dziadków chciałaby mieć dwoje wnucząt, jedno – tylko 7,1 proc., a 15 proc. – trójkę. Dość duża grupa ok. 25 proc. badanych – stwierdziła, że zostawiłaby tę decyzję swoim dzieciom” – mówi prof. Michał A. Michalski.

Pojawienie się dziecka pozytywnie wpłynęło na życie ankietowanych w perspektywie poczucia sensu życia (70 proc.), a według 84 proc. badanych rodzicielstwo sprzyja: rozwojowi umiejętności organizowania czasu, odróżnianiu spraw ważnych od nieistotnych (81 proc.), większej wrażliwości na potrzeby drugiego człowieka (79 proc.), a także lepszemu zarządzaniu finansami (79 proc.).

„Prawie 47 proc. ankietowanych przyznało też, że bycie rodzicem jest trudniejsze, niż myśleli. To może znaczyć, że przekaz na temat rodzicielstwa, z którym spotykają się ludzie zanim zostaną rodzicami, nie do końca obiektywnie pokazuje, z czym to się wiąże. Stąd staramy się budować przestrzeń komunikacji na temat rodziny” – wyjaśnia prof. Michał A. Michalski.

„Rodzina na antenie, prorodzinna komunikacja w mediach” to tytuł projektu realizowanego przez Instytut Wiedzy o Rodzinie i Społeczeństwie w ramach konkursu „Po pierwsze rodzina”.

„Rodzina jest zbyt ważna, żeby o niej nie mówić to hasło, które przyświeca wszystkim naszym działaniom. Postanowiliśmy mówić o rodzinie takiej, jaka ona jest, a nie przez pryzmat stereotypów i mamy na to dowody w postaci badań naukowych” – tłumaczy Elżbieta Lachman, redaktor naczelna portalu PolskieForumRodzicow.pl.

Oprócz tego portalu Instytut prowadzi obecnie cztery inne. „Są to m.in. SOS Rozwód, gdzie prezentujemy treści przygotowane we współpracy z polskimi mediatorami, których przekaz jest następujący: wiele małżeństw można uratować. Kolejny portal, który użyliśmy w naszym projekcie to Pieknadziewczyna.pl, docierający do młodych kobiet. Od wielu lat piszemy tam o kobiecości, o godności, przygotowaniu do różnych ról, jakie kobieta może pełnić w życiu” – opowiada Elżbieta Lachman.

Innym medium prowadzonym przez Instytut jest portal Bycmezczyzna.pl. „Mówi się o kryzysie męskości, rola ojca jest deprecjonowana, podważa się fundamenty takie jak rodzina. Czym się zajmujemy? Przede wszystkim wspieraniem mężczyzn, którzy mają być zaradni, odpowiedzialni, odważni, opiekuńczy. Jesteśmy po to, żeby towarzyszyć grupie młodych w wieku od 18 do 25 lat, być drogowskazem do dojrzałej męskości, dobrego ojcostwa” – mówi Michał Bondyra, redaktor naczelny Bycmezczyzna.pl.

Rodzicielstwo to szalenie ważny, w dużej mierze niedoceniany obszar satysfakcji i spełnienia stwierdzili na koniec prezentacji raportu wszyscy uczestnicy spotkania, które odbyło się w Centrum Prasowym PAP.

rodzicielstwo

 

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Emocje 16 grudnia 2023

Promują wielopokoleniową turystykę. Do wygrania vouchery na wyjazdy z seniorami – Projekt Tarnów

Stowarzyszenie Projekt Tarnów rusza z kolejnym etapem kampanii „Cudowna Podróż”, która promuje wielopokoleniową turystykę. Na uczestników specjalnego konkursu czekają nagrody w postaci voucherów na wyjazdy do popularnych krajowych ośrodków. Cały projekt wpisuje się w ideę prężnie rozwijającej się turystyki społecznej.

Seniorzy potrzebują wsparcia w podróżach

„Jak wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego, blisko 48% osób w wieku 65-74 lat nigdy nie korzystało z komputera. Bariery cyfrowe ograniczają seniorom możliwości podróżowania. Właśnie dlatego chcemy zachęcać osoby młode do wsparcia starszego pokolenia, pokazywania seniorom w jaki sposób można korzystać z ułatwiających turystykę aplikacji mobilnych i które destynacje wybierać ze względu na ich inkluzywność. Walczymy o to, aby podróżowanie stało się dla osób starszych dostępne i inspirujące” –  zwraca uwagę Grzegorz Sokołowski, prezes zarządu Stowarzyszenia Projekt Tarnów.

„Podróżowanie z dziadkami to szansa nie tylko na odkrywanie nowych, nieodwiedzanych dotąd przez młode osoby miejsc. To także wyjątkowa okazja do tworzenia pięknych wspomnień, dzielenia się historiami oraz uczenia się od siebie. To bezcenny dla każdej rodziny czas. Osoby starsze często posiadają unikalną perspektywę historyczną i kulturową, wzbogacającą podróżowanie” – dodaje Sokołowski.

Opisz wymarzony wyjazd i wygraj voucher na wyjazd

Głównym elementem kampanii promującej turystykę wielopokoleniową jest konkurs. Aby wygrać bony podróżnicze do wybranych miejsc w Polsce, wystarczy wejść na stronę www.cudownapodroz.pl, a następnie wypełnić formularz konkursowy i opisać w nim scenariusz idealnej, „Cudownej Podróży” wraz z seniorami. W konkursie mogą wziąć udział osoby powyżej 13. roku życia – za odpowiednio wyrażoną zgodą opiekuna.

Do promocji międzypokoleniowej turystyki organizatorzy kampanii zaangażowali influencerów, którzy poprzez Instagrama oraz TikToka będą promować krajoznawcze wojaże po całej Polsce. Wśród nich znaleźli się znani i lubiani Leniwce w podróży oraz Piotr Gładczak prowadzący popularny profil Wrocławskie Podróże Kulinarne.

Wsparcie w nowoczesnym podróżowaniu

W ramach „Cudownej Podróży” powstały też dwa specjalne poradniki edukacyjne, które mają pomóc seniorom także w indywidualnym podróżowaniu. W XXI wieku jest to niezwykle trudne bez użycia najpopularniejszych aplikacji podróżniczych. Przygotowane dla seniorów instrukcje i porady wyjaśniają, w jaki sposób wybrać się w podróż czy jak znaleźć odpowiedni nocleg.

Seniorzy dzięki tym poradnikom poznają osiem powszechnie używanych aplikacji, stworzonych z myślą o odwiedzaniu nowych miejsc. Wśród tych aplikacji znalazły się: Booking (rezerwowanie noclegów), Airbnb (rezerwowanie noclegów), Maps.me (mapy, które nie wymagają połączenia internetowego), TripAdvisor (szukanie inspiracji oraz atrakcji w wybranych miejscach), Jakdojade (komunikacja w miejscowościach, a także międzymiastowa) Komoot (tworzenie tras rowerowych w oparciu o topografię), Uber (przejazdy po miastach) czy TikTok (szukanie podróżniczych inspiracji).

Organizatorem kampanii jest stowarzyszenie Projekt Tarnów, które działa od 2010 roku. Organizacja zrzesza młodych ludzi, których głównym celem jest budowa społeczeństwa obywatelskiego. Projekt tworzą osoby o różnorodnych poglądach, co zapewnia dotarcie do wielu środowisk. Misją stowarzyszenia jest promowanie sumienności, odpowiedzialności i profesjonalizmu na każdym polu.

Kampanię dofinansowano ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.

 

Źródło informacji: Publicon

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close