Dom 20 listopada 2023

Szary pokój dziecka – hit czy kit?

Kojarzony z minimalistyczną elegancją i spokojem szary zwykle dekoruje wnętrza salonów, gabinetów czy sypialni użytkowanych w większości przez dorosłych. Nie będzie więc zwykle pierwszym wyborem do pokoju dziecka, gdzie na co dzień ma gościć radość i beztroska. Wbrew pozorom jednak przestrzeń dla malucha nie musi opływać w krzykliwe i żywe kolory, by wydawała się wesoła i przytulna. Podpowiadamy, z czym łączyć szarość w takich pomieszczeniach, by wykreować bajeczną aranżację, która nie będzie kitem, ale wnętrzarskim hitem.  

W świecie, w którym dzieci z każdej strony bombardowane są nadmiarem bodźców, cenna jest równowaga i wyciszenie. Odcień Szary Najjaśniejszy farby Dekoral Effect 3 in 1 na ścianach w połączeniu z biało-szarymi dekoracjami wypełni pokój malucha tak potrzebnym do jego rozwoju spokojem, z subtelnością wydobywając łagodny urok aranżacji. Kolorystyczna powściągliwość pozostawi miejsce na zabawę fakturą – zwiewne materiały, futrzane tekstylia i miękkie maskotki nadadzą szaremu wnętrzu przytulny klimat. 

Ze względu na swą neutralną aurę szarość to wymarzony kompan dla innych barw. Szczególnie urokliwie prezentuje się jednak w towarzystwie koloru różowego, z którym tworzy harmonijny, wolny od aranżacyjnych zgrzytów związek. Na tle ściany skąpanej w odcieniu Lekko Szary od Dekoral już kilka elementów w pudrowym różu wystarczy, by uzyskać lekką, dziewczęcą aranżację. Jej charakter dodatkowo podkreślą oprawione w delikatne ramki plakaty z uroczymi zwierzątkami.

Szary z powodzeniem może zostać zestawiony także z zielono-niebieskimi tonacjami. Symbolizujący spokój i równowagę turkus na jednej ze ścian będzie efektownie współgrał z dyskretnym odcieniem Skandynawska Szarość z palety Moc Koloru farby Dekoral. Sposobem na dodanie uroku w dziecięcym królestwie będzie połączenie z pozoru nie pasujących do siebie motywów dekoracyjnych – kropek na ścianie i tekstylnych dodatków w paski.  

Więcej pomysłów na aranżację pokoju dziecka znajduje się na stronie https://www.dekoral.pl/inspiracje/.

 

***

 

Dekoral to polska marka farb, która przez ponad 20 lat obecności na rodzimym rynku zyskała uznanie  klientów  indywidualnych, wykonawców i architektów, a w rezultacie stała się jedną z najpopularniejszych marek farb w Polsce. Szeroka oferta wysokiej jakości produktów rodziny Dekoral obejmuje farby białe i kolorowe do ścian i sufitów, farby fasadowe oraz emalie do drewna, metalu i betonu. Są one dostępne w paletach ponad 300 gotowych kolorów, tworzonych z uwzględnieniem najnowszych trendów. 

Od 2010 r. marka Dekoral jest częścią koncernu PPG Industries – światowego lidera w produkcji farb i lakierów. Jest stale rozwijana na bazie międzynarodowej wymiany doświadczeń, by produkty sygnowane Dekoral stawały się coraz piękniejsze, trwalsze i wygodne w użyciu. 

Więcej informacji na temat produktów znaleźć można pod adresem www.dekoral.pl.

 

Źródło wpisu: informacja prasowa

Obraz La Belle Galerie z Pixabay

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Na zakupach 19 listopada 2023

Wyjątkowy Prezent z największą do tej pory kampanią świąteczną

Na czym polega wyjątkowość Wyjątkowego Prezentu? To przeżycia, które są w stanie wywołać wyjątkowe emocje – zaskoczenie, radość i zachwyt. To prezent, który sprawi, że nasi bliscy poczują się wyjątkowo. Kampania “Co za przeżycie!” marki Wyjątkowy Prezent, podkreśla niezwykłość prezentów w formie przeżyć i obdarowywania bliskich emocjami.

Wyjątkowy Prezent wzmacnia emocjonalny aspekt dawania prezentów. Kampania „Co za przeżycie!” to przypomnienie, że przeżycia mają wartość bezcenną, zapewniając radość, która pozostaje z nami na dłużej. Prezentowy brand zachęca wszystkich, aby w te święta podarowali bliskim coś więcej niż materialny upominek.

„Kampania >>Co za przeżycie!<< to esencja tego, co w prezencie jest najcenniejsze – emocji. Wierzymy, że obdarowywanie prezentami w formie przeżyć jak i ich realizacja to sposób na wyjątkowe uczucia i wspomnienia” – mówi Roma Mikołajewska, Country Marketing Manager PL & HUB.

Spot opowiada historię trzech obdarowanych osób, które w najdłuższej, 30 sekundowej wersji dostają skok ze spadochronem, popołudnie w SPA oraz jazdę w Ferrari. W poszczególnych scenach pokazane są różne emocje na twarzach obdarowanych. W ostatniej, nakręconej z przymrużeniem oka i w formie pastiszu, widzimy pierwszą bohaterkę skaczącą ze spadochronem i krzyczącą „To najlepszy prezent ever!”. Key visual natomiast podkreśla wyjątkowość takich prezentów, pokazując jak prawdziwe przeżycie dosłownie wyłania się z Vouchera prezentowego.

Link do spotu: https://youtu.be/2hFPGkZkmzk

„To najlepszy prezent ever – to nie tylko wykrzyczane z radością słowa, ale przede wszystkim żartobliwy manifest pozytywnych emocji.
Co za przeżycie! – to nie tylko hasło, to zaproszenie, by odkrywać magię przeżyć z marką Wyjątkowy Prezent również podczas tegorocznych świąt” – mówi Dominika Cyganowska, Brand Manager PL & HUB.

To jak dotąd największa kampania marketingowa Wyjątkowego Prezentu, która prowadzona jest również na Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii. Działania w obszarze online obejmują m.in. programmatic display, kampanię wideo na YouTube i VOD oraz social media. Działania w obszarze offline to m.in. kampania telewizyjna, OOH i reklama w kinach.

Za linię kreatywną kampanii odpowiada GPD Agency, a spot realizowany był przez dom produkcyjny GPD Film Studio. Media zakupił dom mediowy Mediacore, a działania organiczne w social mediach i influencer marketing to obszar Agencji N42.

Wyjątkowy Prezent otwiera drogę do łatwego spełniania marzeń, oferując wiele tysięcy przeżyć. Klienci mają możliwość wyboru spośród szerokiej gamy dostępnych opcji – od ekstremalnych sportów, przez romantyczne chwile we dwoje, wyjazdy, szalone aktywności, aż po relaksujące zabiegi spa. Ofertę można podzielić na 3 różne typy produktów: Vouchery na konkretne przeżycia, Pakiety Przeżyć oraz Karty Podarunkowe, umożliwiające skorzystanie z dowolnej oferty. To sprawia, że każdy jest w stanie z łatwością znaleźć swój własny Wyjątkowy Prezent.

Marka Wyjątkowy Prezent jest dostępna dla każdego. Sklepy marki znajdują się w galeriach handlowych na terenie całej Polski, a sklep online zapewnia wygodę zakupów z każdego miejsca i o każdej porze. Ponadto produkty marki Wyjątkowy Prezent można również znaleźć w Partnerskich Sieciach Sprzedaży, takich jak: Auchan, Żabka, Media Expert, Intermarche czy Media Markt oraz kupić je samodzielnie w nowoczesnych automatach samoobsługowych – Voucheromatach, które firma jako pierwsza w branży wprowadziła na rynek. Dzięki temu łatwo można znaleźć Wyjątkowy Prezent, który będzie pasował do preferencji zakupowych.

Wyjątkowy Prezent to pierwsza w Polsce firma, oferująca prezenty w formie niezwykłych przeżyć. Skok ze spadochronem, popołudnie w SPA czy jazda za kierownicą Ferrari to tylko drobna część oferty, którą posiada Wyjątkowy Prezent. W jej skład wchodzi wiele tysięcy pomysłów na prezent, które zrealizować można na terenie całej Polski. Vouchery, Pakiety Przeżyć i Karty Podarunkowe Wyjątkowego Prezentu można wręczyć każdemu i na każdą okazję – dostępne są one w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski, w sieciach partnerskich, samoobsługowych voucheromatach zlokalizowanych w galeriach handlowych i on-line na wyjątkowyprezent.pl. Marka Wyjątkowy Prezent wchodzi w skład Emoti Group.

KONTAKT:
Dominika Cyganowska
Brand Manager PL & HUB
Wyjątkowy Prezent
tel. kom.: +48 504 651 009
e-mail: dominika.cyganowska@wyjatkowyprezent.pl

 

 

Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Gry 19 listopada 2023

Przepowiednia Starego Dębu – patronat medialny

Przepowiednia Starego Dębu to druga, niezależna część serii Kroniki Przygody skierowana do młodych graczy. W pierwszej części naszym zadaniem było odszukać księżycowe kamienie. Tylko w ten sposób mogliśmy uratować Krainę. Tym razem naszym celem jest zdobycie czterech amuletów. Dzięki nim będziemy gotowić stawić czoła ostatniemu zagrożeniu i uratować Leśną Krainę.

Kroniki Przygody: Przepowiednia Starego Dębu, czyli o co w tym chodzi

Po konflikcie trwającym całe wieki w Leśnej Krainie wreszcie zapanował spokój. A to za sprawą rad Starego Dębu, starożytnej i najbardziej szanowanej ze wszystkich istot. Zwierzęta pomagają sobie i żyją w harmonii, jednak wkrótce znów ma się to zmienić… Przepowiednia mówi, że las jest w poważnym niebezpieczeństwie i tylko garstka wybrańców będzie mogła zostać Obrońcami Lasu i zapobiec najgorszemu. Czy jesteście gotowi, by uratować świat?

Kroniki przygody. Przepowiednia Starego Dębu

Fot. Archiwum prywatne

Gra rozwija mechanikę i pomysły z pierwszej części, wprowadzając modularną planszę oraz figurki postaci. Wcielcie się w obrońców lasu i uchrońcie krainę od nadchodzącego niebezpieczeństwa. Odkrywajcie nowe miejsca w magicznym lesie, pomagacie jego mieszkańcom i rozwiązujcie łamigłówki. Podstawowa mechanika gry oparta jest na pierwszej części „Kronik przygody” – gracze będą oglądać lokacje w aplikacji, rozmawiać z bohaterami i odnajdywać przedmioty. W tej części zamiast jednolitej planszy znajdziecie pięknie ilustrowane, duże kafle lokacji, a zamiast kart bohaterów – wygodne kartonowe figurki. W Przepowiedni Starego Dębu czeka na Was 1 historia wprowadzająca i 5 scenariuszy.

Fot. Archiwum prywatne

Dla kogo gra?

Gra przeznaczona jest dla dzieci od siódmego roku życia i można ją rozgrywać w trybie solo lub do czterech graczy. Warto na początku ustalić, kto trzyma telefon i nim operuje w trakcie gry, by nie było zbędnych kłótni. To genialna kooperacyjna rozrywka dla całej rodziny pełna baśniowych stworów i nietuzinkowych bohaterów.

Przepowiednia Sterego Dębu – patronujemy

W Roli Mamy, niegdyś blog, a obecnie magazyn dla rodziców, z radością informuje, że objął grę Kroniki Przygody. Przepowiednia Starego Dębu patronatem medialnym. Zdecydowaliśmy się na to ze względu na rodzinny i kooperacyjny charakter gry,  oraz jej dużą uniwersalność. No dobra… Tak naprawdę robimy to dlatego, że kochamy planszówki 😉

Ważne!

Niezbędnym elementem gry jest bezpłatna aplikacja Kids Chronicles, którą można pobrać ze sklepu Apple App Store lub Google Play. Po zainstalowaniu aplikacji nie trzeba utrzymywać połączenia z Internetem w trakcie gry.

For. Archiwum prywatne

Zawartość pudełka:
  • 18 płytek miejsc
  • 19 figurek postaci
  • 40 kart przedmiotów
  • Plansza na przedmioty
  • Instrukcja
Twórcy:
Autorzy: David Cicurel, Benjamin Bouchard
Ilustratorzy: Nastya Lehn, Paweł Marchwicki, Olga Pych, Yelizaveta Yuzepolska
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close