Boże Narodzenie 10 grudnia 2023

Amazon.pl tworzy limitowaną serię świątecznych skarpetek z polskim producentem Rainbow Socks i przeznacza cały dochód z ich sprzedaży na cele charytatywne

Z okazji zbliżających się świąt Amazon.pl stworzył limitowaną serię produktów we współpracy z polskim sprzedawcą na Amazon. Zestaw kolorowych skarpetek Rainbow Socks nawiązuje do polskich tradycji i jest inspirowany lokalnymi wzorami – łowickim, góralskim i kaszubskim.

Limitowana seria produktów jest od dziś wyłącznie dostępna w sklepie Amazon.pl z szybką i darmową dostawą dzięki Amazon Prime.

Cały dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

Amazon.pl wprowadza dziś do sprzedaży limitowaną serię produktów od polskiego producenta – zestaw skarpetek, stworzonych wspólnie z firmą Rainbow Socks. Limitowana seria produktów powstała specjalnie dla Amazon.pl i nawiązuje do tradycji z różnych regionów Polski, jest bowiem inspirowana lokalnymi wzorami – łowickim, góralskim i kaszubskim. Zestawy skarpetek dostępne są na Amazon.pl z szybką i darmową dostawą dzięki Amazon Prime, a cały dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

„Lokalne małe i średnie przedsiębiorstwa dostarczają wielką wartość naszym klientom, a my wspieramy je na wiele sposobów i tworzymy również wspólne produkty, w tym na takie wyjątkowe okazje jak Święta Bożego Narodzenia. Nasze wyjątkowe skarpetki to idealny pomysł na prezent dla rodziny i przyjaciół i z pewnością wywołają uśmiech na twarzy obdarowanych. Rainbow Socks współpracuje z Amazon na czterech kontynentach od lat i za pośrednictwem naszej sieci logistycznej mogą docierać do tysięcy klientów na czterech kontynentach” – powiedziała Aleksandra Borycka, Head of Marketplace Amazon.pl.

Jak wynika z raportu Amazon.pl przygotowanego we współpracy z Instytutem Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS skarpetki to wciąż jeden z najczęściej dawanych prezentów, aż 20 proc. Polaków znalazło je rok temu pod choinką. W tym roku najchętniej otrzymywanym prezentem będą jednak pieniądze i karty podarunkowe. Marzymy też o kosmetykach, perfumach, ubraniach, książkach oraz ozdobnych świecach i skarpetkach. Najczęściej cieszymy się z prezentów, które są praktyczne i niespodziewane, niszowej i lokalnej marki oraz mają rozsądną cenę.

„Przygotowanie specjalnego produktu dla Amazon.pl było dla nas wyjątkową przygodą, szczególnie, że w naszej ofercie nie mieliśmy wcześniej takiej kolekcji, która nawiązywałaby do polskich motywów ludowych. Przy tworzeniu projektów inspirowaliśmy się lokalnymi wzorami i haftami z trzech różnych regionów Polski – łowicką wycinanką, sercem z kaszubskich motywów i zdobieniem jak na góralskim gorsecie” – powiedziała Małgorzata Iwuć, właścicielka Rainbow Socks.

Zestaw skarpetek od Rainbow Socks dostępny jest w dwóch rozmiarach: 36-40 i 41-46, w cenie 49,90 zł za zestaw. Liczba zestawów jest ograniczona, a dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na wybrany przez firmy cel charytatywny.

Oprócz ekskluzywnej oferty świątecznej, klienci Amazon.pl, którzy wciąż poszukują prezentów, znajdą wyjątkowe okazje i pomysły na prezenty, z szybką i wygodną dostawą przez cały sezon świąteczny.

Świąteczny Niezbędnik

W Świątecznym Niezbędniku Amazon.pl znajdzie się coś dla każdego niezależnie od wieku. To szeroka selekcja rozchwytywanych produktów w kategoriach takich jak słodycze, elektronika, zabawki, kosmetyki, karty podarunkowe, a nawet prezenty dla zwierząt i nie tylko. W niezbędniku klienci znajdą wszystko – od zabawnych swetrów po pomysły na prezent mikołajkowy.

Każdy dzień jest lepszy z Prime

Amazon Prime zadebiutował w Polsce w październiku 2021 roku. Klienci Prime mają dostęp do wszystkiego co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do szybkich i darmowych dostaw milionów produktów ze sklepu Amazon.pl, bez minimalnej kwoty zamówienia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video, darmowych gier i materiałów in-game dzięki Prime Gaming, a także do ekskluzywnych okazji Prime przez cały rok. Każdy może wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie. Z pakietu można zrezygnować w dowolnym momencie.

Amazon w Polsce

Sklep Amazon.pl został uruchomiony 2 marca 2021 r. Klienci mogą robić zakupy w przystępnych cenach, wybierając z katalogu liczącego ponad 400 milionów produktów w ponad 30 kategoriach i korzystać z darmowych i szybkich dostaw oraz rozrywki w ramach Amazon Prime. Amazon zainwestował w Polsce od 2012 roku ponad 18,5 mld zł. Kwota ta obejmuje zarówno wydatki kapitałowe na infrastrukturę, w tym m.in. centra logistyczne, biura korporacyjne i zaplecze technologiczne, jak i działalność operacyjną: wynagrodzenia oraz rozwój usług dla klientów. Centra Rozwoju Technologii Amazon (Amazon Development Centers) w Gdańsku, Warszawie i Krakowie dostarczają innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym m.in. rozwiązania głosowe Alexa. Amazon stworzył dotychczas w Polsce ponad 70 000 bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy w dziesięciu nowoczesnych centrach logistycznych, Amazon Web Services w Warszawie i Amazon Development Centers oraz w łańcuchu dostaw, wspierającym operacje Amazon oraz w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach, które prowadzą sprzedaż za pośrednictwem sklepu, docierając do setek milionów klientów na całym świecie.

Informacje o Amazon

Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon dąży do tego, by być najlepszym pracodawcą, najbezpieczniejszym miejscem pracy oraz najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie. Amazon jako pierwszy na świecie wprowadził m.in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, program Postaw na Swój Rozwój, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo, Alexa, technologia Just Walk Out, Amazon Studios i Deklarację Klimatyczną (The Climate Pledge). Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuro prasowe i naszego bloga Aboutamazon.pl oraz śledź nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze @AmazonNewsPL i YouTube.

 

 

Źródło informacji: Amazon

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Dom 9 grudnia 2023

Co zrobić, żeby nasze maile nie trafiły do spamu?

Kampania email marketingowa dopięta na ostatni guzik. Klikasz „wyślij” i z niecierpliwością liczysz na spektakularne rezultaty. Osiągnięte wyniki praktycznie zwalają cię z nóg – jednak tym razem w negatywnym znaczeniu? Za taki stan może odpowiadać cichy, niepozorny, aczkolwiek bardzo skuteczny folder, który zadomowił się w każdej skrzynce pocztowej – folder SPAM.

Czym jest SPAM i jak działają filtry antyspamowe?

Najprościej rzecz ujmując, spam to niechciana, niepotrzebna wiadomość, czyli wysyłana bez zgody odbiorcy, masowo – do wielu kontaktów jednocześnie.

Aby chronić użytkowników poczty email przed tym zagrożeniem, powstały filtry antyspamowe, z założenia mające zapobiegać nadużyciom i przepełnieniu naszych skrzynek pocztowych. Dzięki nim wszystkie takie „wiadomości-śmieci” trafiają do folderu SPAM i zwykle nie są odczytywane przez odbiorców.

Zdarza się jednak, że system antyspamowy popełni błąd i niesłusznie uzna wiadomość email za niepożądaną. Nic zatem dziwnego, że dbanie o dostarczalność jest jednym z największych wyzwań email marketerów.

Co sprawia, że maile lądują w SPAM-ie?

Powodów, przez które Twoje maile trafiają do SPAM-u (https://www.getresponse.pl/blog/dlaczego-email-trafia-do-spamu), może być bardzo wiele. Za taki stan rzeczy może odpowiadać sposób ich dostarczania, zawartość wiadomości, stan Twojej bazy, a nawet zachowania konkretnych odbiorców.

Wydaje ci się, że to strasznie dużo aspektów? Spokojnie! W kolejnych akapitach omówimy je krok po kroku. Tak, aby każdy następny email, który wyślesz do swojej bazy, z dużo większych prawdopodobieństwem trafił dokładnie tam, gdzie chcesz, czyli – do folderu głównego.

Co zrobić, aby twoje maile skutecznie omijały folder SPAM?

Poznaj 5 kluczowych zasad, które pozwolą ci nie trafiać do SPAM-u, a co za tym idzie – podnosić skuteczność twoich newsletterów i kampanii email marketingowych.

Po pierwsze – dbaj o listę i wysyłaj tylko do osób, które wyraziły na to zgodę

Upewnij się, że każdy odbiorca z twojej bazy znalazł się w niej świadomie i naprawdę chce otrzymywać od ciebie wiadomości. Jeśli tego nie zrobisz – istnieje duże prawdopodobieństwo, że w ogóle nie będzie otwierał twoich wiadomości, a z każdym nieotwartym mailem rośnie szansa, że kolejny zasili folder SPAM. A dodatkowo – możesz narazić się na bardzo nieprzyjemne konsekwencje prawnofinansowe.

Jak się przed tym uchronić? Już na etapie zbierania zgód marketingowych zadbaj o przejrzystość – napisz klarownie, na co użytkownik się zapisuje, jakich treści i od kogo może się spodziewać, i dotrzymaj słowa. Te zasady zabezpieczą cię nie tylko przed trafieniem do folderu SPAM, ale mogą także obniżyć współczynnik wypisów z newslettera i poprawić inne statystyki.

Co więcej, nie trzymaj kontaktów na siłę – większa baza wcale nie musi być lepsza. Pamiętaj, by w każdej wiadomości znajdował się link do rezygnacji z subskrypcji. Ale też postaw na regularną higienę twojej bazy mailingowej. Od czasu do czasu sprawdzaj, jak zachowują się poszczególne kontakty, a następnie wprowadzaj optymalizacje.

Jeżeli system do wysyłki poinformuje cię, że Twój mail został nie został dostarczony, może to oznaczać, że skrzynka odbiorcy jest przepełniona, lub dany adres w ogóle nie istnieje. W takim wypadku najlepiej usuń go ze swojej bazy.

Jeśli wybrany odbiorca nie otworzył żadnego z ostatnich 5 twoich maili – istnieje spore prawdopodobieństwo, że kolejne również nie zostaną odczytane. Dlatego rozważ usunięcie go z bazy lub wprowadzenie działań ratunkowych (np. wysyłkę maila, w którym zapytasz, dlaczego nie otwiera twoich maili).

Po drugie – wybierz wiarygodny adres nadawcy

Zamiast korzystać z darmowej poczty, takiej jak Gmail, Yahoo, Outlook, załóż domenę dla swojej firmy. Własna domena nie tylko stanie się wizytówką twojej firmy i podniesie wiarygodność w internecie, ale również umożliwi ci wysyłanie wiadomości z wykorzystaniem swojego adresu email.

Korzystając z narzędzi do email marketingu, zadbaj o to, jak wyświetla się twój adres. Dobrze, jeśli w polu nadawcy możesz zdefiniować imię i podać nazwę twojej firmy – to umożliwi odbiorcy szybką identyfikację autora wiadomości i oczywiście obniży ryzyko wpadnięcia do SPAM-u.

Po trzecie – stwórz dobry temat wiadomości

Wysokość CTR świadczy nie tylko o skuteczności twoich kampanii, ale w dużym stopniu decyduje również o powodzeniu kolejnych wysyłek. Dobry temat wiadomości nie tylko zachęci odbiorcę do kliknięcia, ale również zabezpieczy cię przed wpadnięciem do SPAM-u.

Jaki będzie ten dobry temat? Przede wszystkim prawdziwy – przedstaw w nim krótko najważniejsze informacje i korzyść płynącą z przeczytania twojego maila. Może to być w formie intrygującego pytania, z dodatkiem emotikonki, z wykorzystaniem personalizacji – ważne, żeby faktycznie odzwierciedlało zawartość twojej wiadomości.

Unikaj symulowania odpowiedzi poprzez dodawanie „Re:”, „Fwd:”, „Odp:” na początku tematu wiadomości. Nawet jeśli twój odbiorca się na to złapie, szybko zorientuje się, że to była tylko sztuczka mająca przyciągnąć jego uwagę, a to może sprowokować go do wypisu lub oznaczenia twojej wiadomości jako SPAM.

Po czwarte – unikaj kontrowersyjnych treści

Przyjęło się mówić, że klienci pocztowi są wyczuleni na konkretne słownictwo, które przez lata zakorzeniło się w działaniach spamerskich. Tylko że systemy antyspamowe stale się rozwijają i weryfikują znacznie więcej niż tylko słowa użyte w temacie czy treści maila.

Jednak na początku twojej przygody z email marketingiem staraj się nie używać nagminnie słów, jak chociażby: promocja, wyprzedaż, oferta, kredyt, pożyczka, tanio czy za darmo – i nie stosuj ich nigdy, jeśli nie mają odniesienia w dalszej treści wiadomości.

Kontrowersyjną treścią będzie też umieszczanie zbyt dużej liczby linków, szczególnie linkujących do stron o niskiej reputacji czy w ogóle zbyt częste przekierowanie czytelników w inne miejsca, do zbyt wielu domen. Dlatego zadbaj o proporcje – im mniej różnych linków w stosunku do innych treści, tym dla reputacji wiadomości email lepiej.

Po piąte – zadbaj o poprawne formatowanie maila

Większość maili, które już na starcie są kwalifikowane jako SPAM, charakteryzuje się dużą liczbą grafik, filmów lub innych “dodatków”, które obciążają wiadomość i pocztę twojego odbiorcy, to dlatego filtry antyspamowe mogą potraktować ją jaką niepożądaną.

Poza tym grafiki nie zawsze wyświetlają się poprawnie, a czasem w ogóle nie są widoczne. Jeśli dodatkowo brakuje w nich natomiast tego, co najważniejsze, czyli zwykłego tekstu, to staną się bezwartościowe dla odbiorcy.

Jeśli twoje wiadomości mają trafiać do skrzynki głównej – dopilnuj, aby zachować właściwe proporcje. Ogranicz grafiki do niezbędnego minimum i stawiaj na treści tekstowe.

Jeśli wysyłasz ich dużo (a za tyle można uznać nawet kilkanaście wiadomości o tej samej treści) – zapomnij o korzystaniu z tradycyjnej skrzynki pocztowej. Zamiast tego, postaw na dedykowane narzędzie do email marketingu np. GetResponse (https://www.getresponse.pl/funkcjonalnosci/email-marketing). Dobry dostawca dba o reputację adresu IP, monitoruje odrzucenia, wskaźniki wypisów czy też zgłoszenia do SPAM-u, a obsługa klienta pomoże we wprowadzeniu niezbędnych zmian.

Podsumowanie

Jeżeli zależy ci na skutecznym omijaniu tego niechcianego folderu – pamiętaj o takich obszarach, jak:

  • zbieranie danych w legalny sposób, dbanie o higienę bazy mailingowej,
  • kwestie techniczne związane z wysyłką twoich maili – wiarygodny adres nadawcy, odpowiednie narzędzie do wysyłki wiadomości email,
  • tworzenie wartościowych, angażujących treści i dobrych tematów wiadomości,
  • unikanie kontrowersyjnych słów, linków, manipulacji,
  • dbanie o estetykę i poprawne formatowanie wiadomości email.

Więcej na: https://www.getresponse.pl/

 

Źródło informacji: GetResponse

Obraz Gerd Altmann z Pixabay

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Boże Narodzenie 8 grudnia 2023

Czego dzieci nie powinny jeść w Święta?

Boże Narodzenie to czas, kiedy nasz jadłospis wygląda zdecydowanie inaczej niż zwykle. Które potrawy można podać maluszkom, a na które lepiej uważać radzi Ewelina Poźniak – dietetyczka, specjalistka ds. żywienia niemowląt i małych dzieci, ekspertka programu edukacyjnego dla rodziców Nestlé Baby&me.

Ryba na świątecznym stole

Wielu rodziców ma obawy odnośnie jakości dostępnych ryb, jednak tłuste gatunki morskie, np. halibut, są źródłem cennego DHA kluczowego dla rozwoju wzroku i mózgu dziecka. Jeśli maluszek ma już za sobą pierwsze spotkanie z rybami, warto zaserwować je także w czasie Świąt. Tradycyjne potrawy zwykle ociekają jednak tłuszczem, można więc wypróbować nowe opcje, jak pieczony łosoś w tradycyjnym greckim sosie. Ważne, by wcześniej dokładnie usunąć z ryby wszystkie ości.

Dania z rybą dla dzieci

Dobrym rozwiązaniem na Święta z dzieckiem mogą być dania gotowe z rybką od Gerber. Wszystkie składniki wykorzystane do ich przygotowania spełniają rygorystyczne normy jakości żywności dla niemowląt i małych dzieci. W tym przypadku rodzic wie dokładnie, gdzie ryba została złowiona – to wody północnej części Oceanu Spokojnego. Szczegółowo sprawdzono również jej bezpieczeństwo dla najmłodszych, np. pod względem poziomu metali ciężkich. Specjalnie z myślą o niemowlętach po 6. miesiącu powstał m.in. Bukiet warzyw z łososiem w sosie pomidorowym – ilość rybki w obiadku została dopasowana do potrzeb maluszków na początku rozszerzania diety. Natomiast po 1. roku może sprawdzić się większy słoiczek, np. Rybka z marchewką, groszkiem i kluseczkami.

Suszone grzyby – tajemnica naszych mam

Grzyby jadalne dzieli się na 2 grupy – leśne i hodowlane. Tych pierwszych zdecydowanie nie podajemy dziecku poniżej 12 lat. Nie wynika to z faktu, iż są one ciężkostrawne, ale z ryzyka pomylenia gatunków jadalnych z trującymi. Niestety, wyciągnięcie grzyba z wigilijnego barszczu nie jest rozwiązaniem – ewentualne toksyny w czasie gotowania przeszłyby do potrawy. Jeśli w świątecznych daniach przewidziane są grzyby leśne, warto przed ich dodaniem odłożyć niewielką ilość potrawy specjalnie dla dzieci.

Grzyby hodowlane, np. pieczarki mogą być podawane według niektórych zaleceń nawet po 6. miesiącu. Warto wstrzymać się jednak nieco i wprowadzać je na nieco późniejszym etapie rozszerzania diety – po 10-12 miesiącu. Jeśli przy świątecznym stole usiądą dzieci, można rozważyć przygotowanie farszu do pierogów używając grzybów hodowlanych.

O czym jeszcze warto pamiętać?

Więcej informacji, które mogą być przydatne przy planowaniu Świąt z maluszkiem, znaleźć można w e-booku „Pierwsze Święta z dzieckiem” stworzonym przez ekspertów programu edukacyjnego dla rodziców Nestlé Baby&me.

Źródło: Gerber

Pełną treść komunikatu prasowego znajdziesz tu.

czego dzieci nie powinny jeść w święta

 

Ważna informacja. Karmienie piersią jest najlepszym sposobem żywienia niemowląt i powinno być kontynuowane tak długo, jak to możliwe. Zanim zdecydujesz się na zmianę sposobu karmienia dziecka, skonsultuj się z lekarzem

Źródło informacji: Nestlé

Źródło informacji: Nestlé

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close