Dom 21 listopada 2023

SmartThings: Polki i Polacy chcą oszczędzać energię w domu w sposób „smart”

Aż 9 na 10 Polaków wskazało chęć oszczędzania energii jako najważniejszy aspekt przy wyborze sprzętów AGD do swoich domów. Chcemy, aby inteligentne urządzenia nie tylko ułatwiały nasze codzienne obowiązki, ale także wspierały nas w mądrym zarządzeniu zużyciem energii i w rezultacie domowym budżetem. To wyniki najnowszego badania Grupy IQS wykonanego na zlecenie Samsung.

SmartThings: Skuteczne pranie w zimnej wodzie i lodówka, która oszczędza Twoją energię

Istnieje kilka inteligentnych technologii Samsung, które sprawiają, że energię możemy oszczędzać de facto bez wysiłku, prosto i przy codziennym użytkowaniu. Takie możliwości daje m.in. program Pranie Optymalne AI w pralkach Samsung [1]. Za pomocą precyzyjnych czujników dostosowuje długość programu, potrzebną ilość wody oraz detergentu do wagi i stopnia zabrudzenia pranych rzeczy. Nie musimy się martwić o to, czy wybraliśmy odpowiedni program i zastanawiać się, czy dobrze odmierzyliśmy ilość płynu do prania. Program Pranie optymalne AI pozwala więc zoptymalizować zużycie energii i detergentu z korzyścią dla środowiska, a wygoda tego rozwiązania jest nie do przecenienia. Natomiast dzięki technologii Samsung AI EcoBubble™ możemy skutecznie prać już w temperaturze 15°C. Pranie w zimnej wodzie pozwala ograniczyć zużycie energii do 70% przy zachowaniu skuteczności prania [2].

Co więcej, w tym roku Samsung wprowadził na rynek, przełomową technologię, dzięki której lodówka chłodzi i oszczędza energię elektryczną jednocześnie [3]. Nowe lodówki Samsung zostały wyposażone w moduł Wi-Fi, który umożliwia połączenie urządzenia z aplikacją SmartThings. Aby oszczędzać do 15% energii w aplikacji, jednym przyciskiem włączamy tryb AI Energy Mode. Natomiast w piekarniku Samsung Dual Cook Steam™ przygotujemy dwie potrawy jednocześnie, w różnych trybach i temperaturach. Możemy też piec naszą potrawę tylko w połowie piekarnika, nie rozgrzewając całości. Oszczędzając nie tylko energię, ale również czas.

Inteligentne rozwiązania możemy wykorzystywać również podczas sprzątania. Najnowszy i najmocniejszy odkurzacz pionowy Samsung; Bespoke Jet AI posiada tryb AI, w którym urządzenie rozpoznaje rodzaj powierzchni i dostosowuje do niej moc ssącą, tak aby na bieżąco optymalizować zużycie energii. Dzięki temu mniej zużywamy baterię i możemy odkurzać dłużej.

SmartThings to druga najpopularniejsza aplikacja do zarządzania smart home w Polsce

Jednocześnie ww. badanie pokazało, że 6 na 10 Polaków chce zarządzać inteligentnymi urządzeniami w domu z poziomu jednej aplikacji. Takie możliwości daje właśnie SmartThings, która jest kompatybilna z ponad 5000 zewnętrznymi urządzeniami [4]. Aplikacja pozwala między innymi monitorować zużycie energii oraz podpowiada jak ją oszczędzać. To również jedna z tych funkcji, która jest najbardziej atrakcyjna dla aż 77% Polek i Polaków.

W aplikacji SmartThings [5] sprawdzimy miesięczne, tygodniowe, dzienne, a nawet godzinowe zużycie energii poszczególnych wybranych urządzeń domowych oraz całościowe zużycie energii w domu. Możemy określić w niej cel na dany miesiąc i otrzymać powiadomienie, gdy zużycie energii będzie bliskie jego przekroczeniu. Co więcej, w aplikacji możemy aktywować tryb AI Energy Mode. Wówczas wszystkie podłączone do aplikacji urządzenia przełączą się automatycznie w tryb oszczędzania tak, aby zużyć jak najmniej energii elektrycznej z korzyścią dla budżetu i środowiska.

Raport pt. „Inteligentne urządzenia AGD” przygotowała Grupa IQS na zlecenie firmy Samsung w czerwcu 2023 r. Badanie ilościowe zostało przeprowadzone metodą CAWI na grupie reprezentatywnej 1027 Polek i Polaków powyżej 18. roku życia.

[1] Dotyczy wybranych modeli.

[2] Na podstawie testów wewnętrznych dla modelu WW11BB944AGB w normalnych warunkach użytkowania. Zużycie energii bez trybu AI Energy Mode = 0.539 kWh, natomiast po jego aktywacji = 0.145 kWh. Tryb AI Energy Mode może zostać aktywowany w aplikacji SmartThings, gdy temperatura prania wynosi 20-40°C. Wyniki mogą się różnić. Testowano dla 5 kg wsadu na programie Bawełna. Dotyczy wybranych urządzeń.

[3] Dotyczy wybranych modeli.

[4] Więcej informacji na: https://www.samsung.com/pl/apps/smartthings/

[5] Aplikacja SmartThings jest dostępna na urządzeniach z systemem Android (wersja 8.0 lub wyższa) i iOS (wersja 13 lub wyższa). Wymagane połączenie Wi-Fi i posiadanie Samsung Account.

 

 

Źródło informacji: Samsung

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Dom 20 listopada 2023

Szary pokój dziecka – hit czy kit?

Kojarzony z minimalistyczną elegancją i spokojem szary zwykle dekoruje wnętrza salonów, gabinetów czy sypialni użytkowanych w większości przez dorosłych. Nie będzie więc zwykle pierwszym wyborem do pokoju dziecka, gdzie na co dzień ma gościć radość i beztroska. Wbrew pozorom jednak przestrzeń dla malucha nie musi opływać w krzykliwe i żywe kolory, by wydawała się wesoła i przytulna. Podpowiadamy, z czym łączyć szarość w takich pomieszczeniach, by wykreować bajeczną aranżację, która nie będzie kitem, ale wnętrzarskim hitem.  

W świecie, w którym dzieci z każdej strony bombardowane są nadmiarem bodźców, cenna jest równowaga i wyciszenie. Odcień Szary Najjaśniejszy farby Dekoral Effect 3 in 1 na ścianach w połączeniu z biało-szarymi dekoracjami wypełni pokój malucha tak potrzebnym do jego rozwoju spokojem, z subtelnością wydobywając łagodny urok aranżacji. Kolorystyczna powściągliwość pozostawi miejsce na zabawę fakturą – zwiewne materiały, futrzane tekstylia i miękkie maskotki nadadzą szaremu wnętrzu przytulny klimat. 

Ze względu na swą neutralną aurę szarość to wymarzony kompan dla innych barw. Szczególnie urokliwie prezentuje się jednak w towarzystwie koloru różowego, z którym tworzy harmonijny, wolny od aranżacyjnych zgrzytów związek. Na tle ściany skąpanej w odcieniu Lekko Szary od Dekoral już kilka elementów w pudrowym różu wystarczy, by uzyskać lekką, dziewczęcą aranżację. Jej charakter dodatkowo podkreślą oprawione w delikatne ramki plakaty z uroczymi zwierzątkami.

Szary z powodzeniem może zostać zestawiony także z zielono-niebieskimi tonacjami. Symbolizujący spokój i równowagę turkus na jednej ze ścian będzie efektownie współgrał z dyskretnym odcieniem Skandynawska Szarość z palety Moc Koloru farby Dekoral. Sposobem na dodanie uroku w dziecięcym królestwie będzie połączenie z pozoru nie pasujących do siebie motywów dekoracyjnych – kropek na ścianie i tekstylnych dodatków w paski.  

Więcej pomysłów na aranżację pokoju dziecka znajduje się na stronie https://www.dekoral.pl/inspiracje/.

 

***

 

Dekoral to polska marka farb, która przez ponad 20 lat obecności na rodzimym rynku zyskała uznanie  klientów  indywidualnych, wykonawców i architektów, a w rezultacie stała się jedną z najpopularniejszych marek farb w Polsce. Szeroka oferta wysokiej jakości produktów rodziny Dekoral obejmuje farby białe i kolorowe do ścian i sufitów, farby fasadowe oraz emalie do drewna, metalu i betonu. Są one dostępne w paletach ponad 300 gotowych kolorów, tworzonych z uwzględnieniem najnowszych trendów. 

Od 2010 r. marka Dekoral jest częścią koncernu PPG Industries – światowego lidera w produkcji farb i lakierów. Jest stale rozwijana na bazie międzynarodowej wymiany doświadczeń, by produkty sygnowane Dekoral stawały się coraz piękniejsze, trwalsze i wygodne w użyciu. 

Więcej informacji na temat produktów znaleźć można pod adresem www.dekoral.pl.

 

Źródło wpisu: informacja prasowa

Obraz La Belle Galerie z Pixabay

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Na zakupach 19 listopada 2023

Wyjątkowy Prezent z największą do tej pory kampanią świąteczną

Na czym polega wyjątkowość Wyjątkowego Prezentu? To przeżycia, które są w stanie wywołać wyjątkowe emocje – zaskoczenie, radość i zachwyt. To prezent, który sprawi, że nasi bliscy poczują się wyjątkowo. Kampania “Co za przeżycie!” marki Wyjątkowy Prezent, podkreśla niezwykłość prezentów w formie przeżyć i obdarowywania bliskich emocjami.

Wyjątkowy Prezent wzmacnia emocjonalny aspekt dawania prezentów. Kampania „Co za przeżycie!” to przypomnienie, że przeżycia mają wartość bezcenną, zapewniając radość, która pozostaje z nami na dłużej. Prezentowy brand zachęca wszystkich, aby w te święta podarowali bliskim coś więcej niż materialny upominek.

„Kampania >>Co za przeżycie!<< to esencja tego, co w prezencie jest najcenniejsze – emocji. Wierzymy, że obdarowywanie prezentami w formie przeżyć jak i ich realizacja to sposób na wyjątkowe uczucia i wspomnienia” – mówi Roma Mikołajewska, Country Marketing Manager PL & HUB.

Spot opowiada historię trzech obdarowanych osób, które w najdłuższej, 30 sekundowej wersji dostają skok ze spadochronem, popołudnie w SPA oraz jazdę w Ferrari. W poszczególnych scenach pokazane są różne emocje na twarzach obdarowanych. W ostatniej, nakręconej z przymrużeniem oka i w formie pastiszu, widzimy pierwszą bohaterkę skaczącą ze spadochronem i krzyczącą „To najlepszy prezent ever!”. Key visual natomiast podkreśla wyjątkowość takich prezentów, pokazując jak prawdziwe przeżycie dosłownie wyłania się z Vouchera prezentowego.

Link do spotu: https://youtu.be/2hFPGkZkmzk

„To najlepszy prezent ever – to nie tylko wykrzyczane z radością słowa, ale przede wszystkim żartobliwy manifest pozytywnych emocji.
Co za przeżycie! – to nie tylko hasło, to zaproszenie, by odkrywać magię przeżyć z marką Wyjątkowy Prezent również podczas tegorocznych świąt” – mówi Dominika Cyganowska, Brand Manager PL & HUB.

To jak dotąd największa kampania marketingowa Wyjątkowego Prezentu, która prowadzona jest również na Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii. Działania w obszarze online obejmują m.in. programmatic display, kampanię wideo na YouTube i VOD oraz social media. Działania w obszarze offline to m.in. kampania telewizyjna, OOH i reklama w kinach.

Za linię kreatywną kampanii odpowiada GPD Agency, a spot realizowany był przez dom produkcyjny GPD Film Studio. Media zakupił dom mediowy Mediacore, a działania organiczne w social mediach i influencer marketing to obszar Agencji N42.

Wyjątkowy Prezent otwiera drogę do łatwego spełniania marzeń, oferując wiele tysięcy przeżyć. Klienci mają możliwość wyboru spośród szerokiej gamy dostępnych opcji – od ekstremalnych sportów, przez romantyczne chwile we dwoje, wyjazdy, szalone aktywności, aż po relaksujące zabiegi spa. Ofertę można podzielić na 3 różne typy produktów: Vouchery na konkretne przeżycia, Pakiety Przeżyć oraz Karty Podarunkowe, umożliwiające skorzystanie z dowolnej oferty. To sprawia, że każdy jest w stanie z łatwością znaleźć swój własny Wyjątkowy Prezent.

Marka Wyjątkowy Prezent jest dostępna dla każdego. Sklepy marki znajdują się w galeriach handlowych na terenie całej Polski, a sklep online zapewnia wygodę zakupów z każdego miejsca i o każdej porze. Ponadto produkty marki Wyjątkowy Prezent można również znaleźć w Partnerskich Sieciach Sprzedaży, takich jak: Auchan, Żabka, Media Expert, Intermarche czy Media Markt oraz kupić je samodzielnie w nowoczesnych automatach samoobsługowych – Voucheromatach, które firma jako pierwsza w branży wprowadziła na rynek. Dzięki temu łatwo można znaleźć Wyjątkowy Prezent, który będzie pasował do preferencji zakupowych.

Wyjątkowy Prezent to pierwsza w Polsce firma, oferująca prezenty w formie niezwykłych przeżyć. Skok ze spadochronem, popołudnie w SPA czy jazda za kierownicą Ferrari to tylko drobna część oferty, którą posiada Wyjątkowy Prezent. W jej skład wchodzi wiele tysięcy pomysłów na prezent, które zrealizować można na terenie całej Polski. Vouchery, Pakiety Przeżyć i Karty Podarunkowe Wyjątkowego Prezentu można wręczyć każdemu i na każdą okazję – dostępne są one w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski, w sieciach partnerskich, samoobsługowych voucheromatach zlokalizowanych w galeriach handlowych i on-line na wyjątkowyprezent.pl. Marka Wyjątkowy Prezent wchodzi w skład Emoti Group.

KONTAKT:
Dominika Cyganowska
Brand Manager PL & HUB
Wyjątkowy Prezent
tel. kom.: +48 504 651 009
e-mail: dominika.cyganowska@wyjatkowyprezent.pl

 

 

Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close