Uroda 15 kwietnia 2024

Innowacyjna pielęgnacja włosów

W dzisiejszych czasach pielęgnacja włosów stała się nie tylko częścią codziennej rutyny, ale także sposobem na wyrażenie swojego stylu i indywidualności. Marka Dyson, znana głównie z innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie technologii domowej, postanowiła wkraczać na nowe terytorium, oferując produkty do pielęgnacji włosów, które łączą w sobie zaawansowane technologie z dbałością o zdrowie i kondycję włosów.

1. Dyson Supersonic™: rewolucja w suszeniu włosów

Jednym z flagowych produktów marki Dyson w dziedzinie pielęgnacji włosów jest suszarka Dyson Supersonic™. Wyposażona w zaawansowany silnik V9 i technologię Air Multiplier™, suszarka ta oferuje szybsze suszenie, przy jednoczesnym minimalnym nagrzewaniu włosów. Dzięki temu włosy są chronione przed uszkodzeniami termicznymi, a ich struktura pozostaje zdrowa i gładka.

2. Dyson Airwrap™: innowacyjne narzędzie do stylizacji

Kolejnym przełomowym produktem marki Dyson jest urządzenie do stylizacji włosów Dyson Airwrap™. Dzięki zastosowaniu technologii Coanda, urządzenie to pozwala na tworzenie różnorodnych fryzur bez użycia wysokiej temperatury, co minimalizuje szkodliwe działanie na włosy. Dodatkowo, Dyson Airwrap™ wyposażony jest w różnorodne akcesoria, umożliwiające zarówno kręcenie, prostowanie, jak i nadawanie objętości włosom.

3. Dyson Corrale™: bezprzewodowe prostownice z technologią Flexing Plates

Nowa propozycja marki Dyson, prostownica Dyson Corrale™, to kolejny krok w przodującej technologii pielęgnacji włosów. Dzięki innowacyjnemu systemowi płyt elastycznych, prostownica ta dostosowuje się do włosów, zapewniając precyzyjne prostowanie przy minimalnym uszkodzeniu. Dodatkowo, bezprzewodowa konstrukcja i długi czas pracy na jednym ładowaniu sprawiają, że korzystanie z Dyson Corrale™ jest wygodne i efektywne.

Marka Dyson wkracza na rynek pielęgnacji włosów, oferując innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają codzienną pielęgnację, ale także dbają o zdrowie i kondycję włosów. Dzięki zaawansowanej technologii i wysokiej jakości wykonania, produkty Dyson są postrzegane jako synonim nowoczesności i efektywności w dziedzinie pielęgnacji włosów.

Urządzenia Dyson można kupić taniej korzystając z różnego rodzaju akcji promocyjnych. Na przykład posiadając kod rabatowy do Dyson można oszczędzić nawet kilkaset złotych. Wystarczy odwiedzić portal Rabatio.com (https://rabatio.com/sklepy/dyson) i znaleźć aktualne zniżki na produkty marki Dyson.

Więcej na: https://rabatio.com/

 

Źródło informacji: rabatio.com

Obraz congerdesign z Pixabay

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Lifestyle 14 kwietnia 2024

Startują Targi Ślubne w ALFA Centrum Gdańsk – Galerii Alternatywnej

Moda ślubna, papeteria, akcesoria florystyczne i dekoracje sal, oprawa muzyczna przyjęcia, nauka tańca, oferta fotograficzna i wideo, a nawet pirotechniczna – czyli wszystko i jeszcze więcej szykują wystawcy Targów Ślubnych, które już w sobotę, 20 kwietnia, odbędą się w Alfa Centrum Gdańsk – Galerii Alternatywnej. Na uczestników wydarzenia czeka mnóstwo inspiracji i cennych porad w zakresie organizacji ślubu i wesela, a także oferty specjalne i miłe niespodzianki. Robiąc tego dnia zakupy w galerii, można będzie otrzymać upominek dla par.

Wiosna i lato to czas, w którym wiele par decyduje się zorganizować swój ślub. Naprzeciw potrzebom zakochanych wyszła Alfa Centrum Gdańsk – Galeria Alternatywna, w której już w sobotę, 20 kwietnia, od godziny 12.00 do 18.00 odbędą się Targi Ślubne. Będzie to doskonała okazja dla narzeczonych, by poznać aktualne trendy i zasięgnąć inspiracji, które pomogą w kompleksowych przygotowaniach wymarzonego „wielkiego dnia”.

Tym, co z pewnością przyciągnie uwagę wszystkich przyszłych panien młodych, będą suknie ślubne. Wystawcy zaprezentują najrozmaitsze modele kreacji, wśród których znajdą coś dla siebie zarówno zwolenniczki ponadczasowej klasyki, jak i panie gustujące w bardziej nowoczesnych czy odważnych krojach. Nie zabraknie również ślubnego obuwia, akcesoriów, biżuterii czy niezbędnych tego dnia nakryć głowy, takich jak różnorodne wianki, woalki, diademy czy nieśmiertelne welony.

Targi Ślubne w Alfa Centrum Gdańsk – Galerii Alternatywnej będą również sporą dawką inspiracji w kwestiach dekoracyjnych. Na miejscu obecni będą dekoratorzy sal, wypożyczalnia ozdób, a także pracownia florystyczna. Z ich pomocą przyszli nowożeńcy dowiedzą się m.in. jakie kwiaty oraz innego rodzaju motywy przewodnie ślubnego wystroju są aktualnie na topie. Nie zabraknie także szerokiej oferty papeterii, czyli m.in. modnych zaproszeń czy winietek.

Na wszystkie pary młode, którym marzą się piękne zdjęcia i pamiątki, czekać będą z otwartymi rękami fotografowie i kamerzyści, a także fotobudki czy fotoboxy, które stanowią wspaniałą atrakcję dla gości. Nie zapomniano również o oprawie muzycznej przyjęcia. Podczas targów wystawcy zaprezentują przegląd trendów i możliwości w tym zakresie. Narzeczeni będą mogli zapoznać się z ofertą kapel weselnych czy DJ-ów, a nawet firmy pirotechnicznej, oferującej pokazy sztuki audiowizualnej na weselach tzw. pyromusicale. Na miejscu można będzie zapoznać się również z ofertą nauki pierwszego tańca i choreografii.

Uczestnicy wydarzenia będą mogli liczyć na oferty specjalne od wystawców. Co więcej, z okazji targów Alfa Centrum Gdańsk – Galeria Alternatywna przygotowała specjalną akcję dla swoich klientów, a zwłaszcza wszystkich par. Robiąc tego dnia zakupy w sklepach centrum, za kwotę minimum 150 zł i okazując przynależność do programu lojalnościowego galerii, można będzie otrzymać romantyczny upominek. Prezenty będą wydawane na stoisku promocyjnym.

Targi Ślubne to wydarzenie poświęcone wszystkim parom, które planują ślub w najbliższym lub nieco odleglejszym czasie. Świetnie odnajdą się również wszyscy ci, którzy zawodowo lub hobbystycznie interesują się ślubnymi trendami. Wystawców znaleźć będzie można na poziomie 0.

KONTAKT:

Katarzyna Kostka

tel. 511 369 732

e-mail: kkostka@valkea.com

 

Źródło informacji: Valkea Media S.A.

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Podróże 13 kwietnia 2024

American Express ujawnia dominujące trendy podróżne w 2024 roku

NOWY JORK — (BUSINESS WIRE) — Firma American Express Travel ® opublikowała dziś swój globalny raport o trendach podróżnych w 2024 roku [1], ujawniający inspiracje i trendy, które będą w tym roku decydować o rezerwacjach podróżnych na całym świecie.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240312886980/pl/

Raport, opracowany na podstawie ankiet przeprowadzony wśród podróżnych w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Indiach, Japonii, Meksyku i Wielkiej Brytanii, ujawnił, że 84% respondentów w 2024 planuje wydać na podróże tyle samo lub więcej niż w roku poprzednim. Ponadto dla 77% ankietowanych pozytywne wrażenia z podróży są ważniejsze niż jej koszt.

Cztery trendy rozstrzygające o rezerwacjach podróżnych to:

Z miłości do ulubionej gry: kibice planują podróże w związku z wydarzeniami sportowymi, związane z ulubioną dyscypliną sportu, ukochaną drużyną lub międzynarodowymi zawodami w wielu dyscyplinach,

Ambitne plany: wielkie przygody o charakterze ekspedycji, na przykład podróż na Wyspy Galapagos lub trekking w siedliskach goryli, to doświadczenia zmieniające całe życie, których pragną podróżnicy,

W pojedynkę: samotne podróże, których zaletą jest łatwość planowania i możliwość kształtowania trasy w idealnej zgodzie z własnymi preferencjami,

Pod wpływem impulsu: ponieważ w dzisiejszych czasach życie jest w dużym stopniu zaplanowane i przewidywalne, podróżujący pragną elastyczności planowania i chcą mieć przestrzeń na spontaniczne decyzje.

„Podróżujący koncentrują się na tworzeniu właściwych planów podróżnych i nabywaniu wspomnień, co może oznaczać podróż, której celem jest zobaczenie ulubionej drużyny w akcji, albo przygoda życia, jaką jest udział w niepowtarzalnej ekspedycji – wyjaśnia Audrey Hendley, prezes American Express Travel. – Nasz globalny raport o trendach podróżnych rzuca światło na czynniki wpływające na decyzje o rezerwacjach w skali globalnej i dostarcza inspiracji tym, którzy szukają kolejnego celu. Nasi konsultanci American Express Travel pomogą w zaplanowaniu każdej podróży”.

Najważniejsze wnioski płynące z globalnego raportu American Express Travel o trendach podróżnych w 2024 roku:

– Pragnienie, by zobaczyć na żywo wydarzenia sportowe i osobiście zobaczyć w akcji ukochane drużyny i ulubionych graczy, decyduje o tym, gdzie udadzą się podróżujący i co będą robić na miejscu.

67% ankietowanych millenialsów i przedstawicieli pokolenia Z [2] (w porównaniu z 58% wszystkich ankietowanych) jest zainteresowanych podróżami w celu zobaczenia wydarzeń sportowych w 2024 roku.

58% wyjeżdżających na wydarzenia sportowe w 2024 roku wybiera piłkę nożną, koszykówkę lub wyścigi Formuły 1.

Nowy Jork, Miami i Paryż to ulubione cele podróży kibiców w tym roku.

– Niepowtarzalne, zmieniające całe życie wyprawy, na przykład wycieczka na Wyspy Galapagos lub przemierzanie Antarktydy pieszo, to szczyt listy życzeń wielu podróżników. Młodsi z nich chcieliby zasięgnąć rady eksperta, planując wyjazd.

65% respondentów jest bardziej zainteresowanych większą wyprawą w roku 2024 niż w latach poprzednich.

72% wolałoby zaoszczędzić pieniądze na większą wyprawę niż wydać je na wyjścia ze znajomymi; ponad połowa ankietowanych planuje oszczędzać na poważniejszą wycieczkę przez okres od 6 miesięcy do 2 lat.

58% ankietowanych millenialsów i przedstawicieli pokolenia Z chciałoby, aby agent biura podróży lub zaufany doradca pomógł im w zarezerwowaniu większej wyprawy w tym roku.

55% respondentów planujących większą wyprawę rozważyłoby możliwość odwiedzenia wielu krajów w danym regionie.

– Łatwość planowania i możliwość podążania trasą idealnie dopasowaną do preferencji skłania podróżników – zwłaszcza młodszych – do samotnego podróżowania.

76% ankietowanych millenialsów i przedstawicieli pokolenia Z (w porównaniu z 69% wszystkich respondentów) planuje podróż w pojedynkę w 2024 roku.

74% ankietowanych mężczyzn i 63% kobiet planuje podróż w pojedynkę w 2024 roku.

66% respondentów planujących samotną podróż zamierza zrobić sobie w ten sposób przyjemność.

60% ankietowanych planujących w tym roku samotne podróżowanie zamierza odbyć dwie lub więcej wycieczek w pojedynkę.

– Podróżujący wolą elastyczne planowanie, pozostawiające miejsce na spontaniczność i poznawanie miejscowej kultury podczas podróży.

78% twierdzi, że podobają im się spontaniczne podróże.

77% ankietowanych millenialsów i przedstawicieli pokolenia Z zarezerwowało dotąd wycieczkę typu „last minute”, w porównaniu z 65% przedstawicieli generacji X [3] i 52% przedstawicieli pokolenia powojennego wyżu demograficznego [4].

68% respondentów twierdzi, że pozostawia sobie niezaplanowany czas podczas wyprawy, by poznać lokalną kulturę i atrakcje.

57% ankietowanych preferuje wypad typu „last minute” w nieodległe miejsce zamiast dalekiej podróży.

Wobec trwającego popytu na podróże w 2024 roku, American Express oferuje uprawnionym posiadaczom kart wyjątkowy dostęp do podróży i wrażeń, w tym ponad 1400 poczekalni lotniskowych, dzięki Global Lounge Collection®; usługi fachowych konsultantów podróżnych, którzy zaplanują idealną trasę każdej podróży – od dużych wypraw, takich jak rejs w nieznane miejsca lub safari, po szybkie wypady weekendowe; rezerwacje w restauracjach dzięki usłudze Resy i starannie dobrane porady dla smakoszy pod adresem Resy.com/Travel; korzyści podczas imprez sportowych i na arenach sportowych na całym świecie; korzyści w ponad 2 tys. starannie wybranych hoteli na całym świecie dzięki usługom Fine Hotels + Resorts® oraz The Hotel Collection; ponad 1000 wysokiej klasy ofert wynajmu wakacyjnego na platformie Select Homes + Retreats TM i nie tylko.

Cały globalny raport American Express Travel o trendach podróżnych w 2024 roku 2024 jest dostępny tutaj.

 

O AMERICAN EXPRESS

American Express to globalnie zintegrowana firma zajmująca się obsługą płatności, umożliwiająca klientom dostęp do produktów, wiedzy i wrażeń, które wzbogacają ich życie i tworzą udaną działalność biznesową. Więcej informacji na witrynie americanexpress.com; zapraszamy do kontaktu na stronach facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, threads.net/@americanexpress, tiktok.com/@americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress oraz youtube.com/americanexpress.

Kluczowe ogniwa kierujące do produktów, usług i informacji o zrównoważonej działalności korporacyjnej: karty osobiste, wizytówki i usługi, usługi podróżne, karty podarunkowe, karty przedpłacone, usługi handlowe, Accertify, Business Blueprint, Resy, karta firmowa, podróże biznesowe, zróżnicowanie i inkluzywność, zrównoważona działalność korporacyjna oraz sprawozdania środowiskowe, społeczne i dotyczące zarządzania.

[1] Metodologia badań: badanie zostało przeprowadzone w dniach od 31 stycznia do 8 lutego 2024 roku na próbie 2005 dorosłych osób w Stanach Zjednoczonych, 1007 dorosłych osób w Australii, 1002 osób w Kanadzie, 1002 dorosłych osób w Wielkiej Brytanii, 1002 dorosłych osób w Japonii, 1006 dorosłych osób w Meksyku i 1005 dorosłych osób w Indiach, dysponujących dochodem powyżej 50 tys. USD i zazwyczaj podróżujących raz w roku. Wywiady zostały przeprowadzone online. Margines błędu dla wyników całej ankiety wynosi około 2-4 punkty procentowe. W przypadku niektórych regionów wyliczenia mogą uwzględniać mniej zmiennych w zależności od dostępności lokalnych danych spisowych.

[2] Określenia „millenialsi” i „pokolenie Z” odnoszą się do respondentów urodzonych w latach 1981-2012.

[3] Określenie „generacja X” odnosi się do respondentów urodzonych w latach 1965-1980.

[4] Określenie „wyż powojenny” odnosi się do respondentów urodzonych w latach 1946-1964.

Podmiot sprzedający usługi podróżne

American Express Travel Related Services Company, Inc. prowadzi działalność wyłącznie jako agent sprzedaży dostawców usług turystycznych i nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania tychże dostawców. Niektórzy usługodawcy płacą nam prowizję i innego rodzaju premie za osiągnięcie celów sprzedażowych lub innych celów i mogą świadczyć premie naszym konsultantom podróżnym. Więcej informacji na stronie www.americanexpress.com/travelterms.

Kalifornia CST#1022318; Waszyngton UBI#600-469-694

Źródło: American Express Company

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240312886980/pl/

Źródło: American Express Company

KONTAKT

AMERICAN EXPRESS

Ali Barlow

e-mail: Ali.Barlow@aexp.com

 

 

Źródło informacji: Business Wire

Obraz 51581 z Pixabay

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close