Justyna Steczkowska „Puchowe Kołysanki 2”


Puchowe Kołysanki to kontynuacja wyjątkowej drogi muzycznej Justyny Steczkowskiej. Pierwszy album  wydany w 2008 roku odniósł niebywały sukces, okrywając się platyną. Projekt został stworzony specjalnie z myślą o najmłodszych, jednak dzięki swoim niezwykłym dźwiękom i subtelności pokochali go również dorośli. Justyna Steczkowska słynąca z anielskiej barwy głosu prezentuje Państwu przepiękne melodie tulące do snu zarówno dzieci jak i dorosłych. Lekki jak puch wokal Justyny , uspokaja i wycisza. Specjalnie dobrane dźwięki odprężają i wprowadzają w błogi stan kojący umysł. To idealna terapia relaksacyjna oraz skuteczny sposób na nasze małe urwisy i ich piękny sen.

0G8A1213

Dodatkowy atut albumów stanowią magiczne bajki czytane przez samą Justynę.

Tracklista „Puchowe Kołysanki 2”

  • Otulam Cię
  • Zagubiony Skrzat
  • Pieśń Eos
  • Sny domowe sny
  • Maleńka
  • W Bajkogrodzie
  • Synku już przytulam Cię

+ bajki

  • Rudolf jedyny i wyjątkowy / część I
  • Rudolf jedyny i wyjątkowy / część II
  • Rudolf jedyny i wyjątkowy / część III

Utwór promujący płytę – posłuchaj tutaj

919768_575710905794900_361373907_o

Płyta do nabycia m.in. na:

https://justynasteczkowska.pl/sklep/pl/product/show,122,Puchowe%20ko%C5%82ysanki%202/

0G8A0831

Źródło: oficjalne materiały prasowe
Zdjęcia: fot. Justyna Steczkowska i Michał Pańszczyk

Poniższy tekst jest informacją prasową przesłana nam przez zaprzyjaźnione serwisy. Żadna z naszych redaktorek nie jest autorką poniższego tesktu i nie odpowiadamy za zamieszczone treści. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby przedstawione informacje były zgodne z polityką oraz tematyką naszego serwisu.

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
Informacje prasowe

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Mało? To może sprawdź kolejny tekst :)

Ojciec Niebieski zwycięzcą tegorocznej edycji PRaktykuj za granicą


Kontrowersyjny „Ojciec Niebieski” to projekt, który zwyciężył w X jubileuszowej edycji konkursu stażowego dla studentów PRaktykuj za granicą.

24 maja w warszawskiej Księgarni Traffic Club odbyła się Gala Finałowa X edycji konkursu PRaktykuj za granicą. Tym samym Instytut Monitorowania Mediów uczcił okrągły jubileusz konkursu, którego idea już od dekady łączy w sobie 3 elementy: krzewienie wiedzy na temat public relations, atrakcyjne staże dla studentów w renomowanych europejskich agencjach PR oraz opracowanie projektu dla organizacji non-profit.
Zwyciężył odważny projekt „Ojciec Niebieski”, autorstwa studentki Uniwersytetu Warszawskiego Nikoli Ciesielskiej, przygotowany dla Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie.

Konkurs, którego organizatorem od dziesięciu lat jest Instytut Monitorowania Mediów, skierowany jest do studentów zainteresowanych public relations i komunikacją i pomaga wystartować młodym ludziom w życie zawodowe. W tym roku konkursowicze zmierzyli się z wyjątkowo trudnym tematem: opracowaniem strategii komunikacji dla Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie.

397_infografika_PRaktykuj 

Zarówno tematyka konkursu (do wyboru były 3 tematy: pomoc mężczyznom, którzy zostali sami z dziećmi po śmierci żon/partnerek chorych na raka, aktywizacja ruchowa osób chorych onkologicznie oraz strategia dla kampanii 1% na rzecz fundacji) jak i dotychczasowe nieszablonowe i wielokrotnie nagradzane działania Fundacji sprawiły, że zadanie, jakiego podjęło się ponad 150 studentów z całej Polski było wymagające jak nigdy wcześniej.

 

 

infografika_uczelnie 

Po rekordowo długich obradach jury złożone z wybitnych reprezentantów polskiej branży public relations wyłoniło 3 zwycięskie prace.
• Miejsce I: staż w Londynie w agencji Fleishman-Hillard oraz nagrodę pieniężną w wysokości 2 tys. zł (ufundowaną przez IMM) zajęła studentka IV roku dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego – Nikola Ciesielska. Zwycięska strategia „Ojciec Niebieski” ma szansę być teraz zrealizowana przez Rak’n’Roll Wygraj Życie i tym samym uzupełnić wcześniejszy projekt fundacji – „Boskie Matki”.
• Drugie miejsce i staż w Brukseli w agencji Burson-Marsteller wygrała Olga Nowicka (Filologia angielska i ekonomia; Uniwersytet Warszawski).
• Stażem w Monachium w agencji Lewis PR została nagrodzona Iwona Różycka – studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim im. Jana Pawła II.

X edycja konkursu PRaktykuj za granicą stanowiła również okazję do oceny programów stażowych oraz sprawdzenia czy i na ile, z perspektywy lat były one przydatne z punktu widzenia samych stażystów. W tym celu IMM przeprowadził ankietę wśród laureatów poprzednich edycji konkursu. Odpowiedzi nie pozostawiają złudzeń. Laureaci ocenili staże bardzo wysoko. Dodatkowo cieszy fakt, że większość zwycięzców poprzednich edycji nadal zajmuje się zawodowo public relations lub marketingiem piastując kierownicze i specjalistyczne stanowiska.
Nad jakością merytoryczną konkursu czuwali wybitni specjaliści z dziedziny PR: Gerald Stanisław Abramczyk, zawodowy konsultant-trener komunikacji, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Piotr Czarnowski, twórca pierwszej polskiej agencji PR, Teresa Kruszona z Gazety Wyborczej, Magdalena Grabarczyk-Tokaj z Instytutu Monitorowania Mediów, przedstawiciele Związku Firm Public Relations i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W jury z ramienia Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj życie zasiadali Kapsyda Kobro i Jacek Maciejewski. Prezentacje finalistów oceniano w kilku kategoriach: sformułowanie celów, sformułowanie strategii, dobór narzędzi, profesjonalność prezentacji, językową formę wypowiedzi, zdolności interpersonalne oraz praktyczną znajomość języka angielskiego. Słowem, oceniano wszystkie cechy, którymi powinien wyróżniać się specjalista w dziedzinie PR.

Jednym z punktów programu jubileuszowej Gali Finałowej była premiera raportu „Kody na nieśmiertelność. Media społecznościowe w dyskusji o raku”, przygotowanego przez eksperta IMM – Łukasza Jadasia. W roli moderatorów wystąpili Kapsyda Kobro i Katarzyna Borowicz z Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie oraz doktor Jerzy Giermek z Centrum Onkologii w Warszawie.

Pozostaje mieć nadzieję, że dzięki takim projektom jak PRaktykuj za granicą zwiększy się popularność programów stażowych. Dla porównania, już w 1999 roku, odsetek studentów w USA, którzy odbyli staże przekroczył 80%, a ponad połowa z nich uzyskała po stażach pracę. Szansa na kolejne staże i zdobywanie szlifów w Public Relations w najlepszych europejskich agencjach już za rok!

Więcej informacji o konkursie „PRaktykuj za granicą” można znaleźć na stronie
www.imm.com.pl/praktykuj2013.

O konkursie:
Konkurs „PRaktykuj za granicą” jest od 10 lat organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów, a jego celem jest wspieranie młodych adeptów branży PR oraz wybranej organizacji pożytku publicznego. Każda edycja konkursu odbywa się we współpracy z fundacją, która otrzymuje strategie komunikacji tworzone przez uczestników. Pierwsza edycja konkursu „PRaktykuj za granicą” została zorganizowana przez IMM w roku akademickim 2003/2004, we współpracy z Polską Akcją Humanitarną.

Poniższy tekst jest informacją prasową przesłana nam przez zaprzyjaźnione serwisy. Żadna z naszych redaktorek nie jest autorką poniższego tesktu i nie odpowiadamy za zamieszczone treści. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby przedstawione informacje były zgodne z polityką oraz tematyką naszego serwisu.

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
Informacje prasowe

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

To co? Jeszcze jeden artykuł?

Dzień Dziecka i darmowa dostawa w smyk.com!


Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, sklep internetowy smyk.com przygotował bogatą ofertę zabawek w supercenach – nawet do 50 proc. taniej, oraz bezpłatną dostawę prezentów kurierem do dowolnego miejsca w Polsce.

Specjalna oferta smyk.com z okazji Dnia Dziecka jest skierowana do dzieci w każdym wieku – od niemowlaków, aż do nastolatków. Z myślą o nich przygotowaliśmy kilka tysięcy prezentów, m.in. klocków, gier, lalek, zabawek dla najmłodszych, dobranych w zależności od potrzeb dzieci.

„Śledzimy trendy i wiemy, co najbardziej podoba się najmłodszym. Aby ułatwić zadanie wyszukania i zakupienia tego, co sprawi przyjemność pociechom, podzieliliśmy produkty na kategorie wiekowe. Prezenty, które cieszą się największą popularnością, zostały w sklepie wyróżnione jako bestsellery” – mówi Dorota Bachman, członek zarządu, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu smyk.com.

Aż do 1 czerwca br., przy zamówieniu prezentów na kwotę minimum 149 zł, oferujemy bezpłatną dostawę kurierską. Z okazji Dnia Dziecka koszty pokrywa smyk.com.

Z myślą o tych klientach, którzy wciąż poszukują prezentów dla swoich pociech, przedstawiamy zabawki najchętniej kupowane z okazji Dnia Dziecka w sklepie internetowym smyk.com.

BESTSELLERY SMYK.COM: 

1. Interaktywna lalka Spectra Vondergeist (Monster High) smyk.com_Interaktywna-lalka-Spectra-Vondergeist

2. Wesoły pilot do telewizora (Fisher Price) smyk.com_Wesoly-pilot-do-telewizora

3. Zestaw klocków Lego: Szybowiec Razcala (Lego Legends of Chima) smyk.com_Zestaw-klockow-Lego

4. Zestaw klocków Duplo: Kreatywne auta (Lego Duplo) smyk.com_Zestaw-klockow-Duplo

5. Gra zręcznościowa: Zmarznięty pingwin (Bandai) smyk.com_Zmarzniety-pingwin

6. Figurka Księżniczka Cadence (My Little Pony) smyk.com_My-little-pony-ksiezniczka-cadence

7. Film Monster High Scaris: „Upioryż miasto strachu” smyk.com_Monster-high-scaris

8. Karaoke dziecięce przeboje 2 smyk.com_Karaoke-dzieciece-przeboje

9. Tablet Mądra Główka (Smily Pad) smyk.com_pad-madra-glowka-tablet

10. Gra zręcznościowa Angry Birds Space smyk.com_angry-birds-space-gra-zrecznosciowa

 

smyk.com to sklep internetowy z najszerszą i najbardziej kompleksową ofertą artykułów dla dzieci od 0 do 14 lat oraz dla mam, który zapewnia swoim klientomniskie koszty dostawy oraz możliwość odbioru zamówień w salonach Empik
w całej Polsce.

Zarówno smyk.com, jak i sklepami internetowymi empik.com, empiktravel.pl i empikfoto.pl – zarządza spółka E-commerce Services, wchodząca w skład portfela funduszu NFI Empik Media & Fashion S.A., notowanego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Źródło: Smyk.com

Poniższy tekst jest informacją prasową przesłana nam przez zaprzyjaźnione serwisy. Żadna z naszych redaktorek nie jest autorką poniższego tesktu i nie odpowiadamy za zamieszczone treści. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby przedstawione informacje były zgodne z polityką oraz tematyką naszego serwisu.

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
Informacje prasowe

1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Sprawdź nasz kolejny artykuł

Modnie w zasięgu ręki – Fashion Democracy KIDS


Czy też zastanawiacie się w co ubrać Wasze pociechy? A może szukacie czegoś innego niż różowe kwiatki dla dziewczynki i marynarski zestaw dla chłopca? Mamy dla Was dobre wiadomości!

Już od jutra, 28-29.05, w C.H. Blue City w Warszawie rusza kolejna edycja – FASHION DEMOCRACY, imprezy promującej polskich niezależnych projektantów i marki.

Serdecznie zapraszamy Was do udziału w tym nietuzinkowym wydarzeniu! Z dumą obwieszczamy, że Blog W Roli Mamy został patronem medialnym tej wyjątkowej odsłony Fashion Democracy – wyjątkowej, ponieważ…

Fashion Democracy Kids, to niepowtarzalna okazja, żeby oswoić i uprzyjemnić sobie zakupy, znaleźć ten wyjątkowy prezent z okazji Dnia Dziecka, uwolnić się na chwilę od taśmowej produkcji i poznać „perełki” od polskich projektantów.

Dlaczego warto się wybrać?

Moda dla dzieci to specjalna oferta dla rodziców i ich pociech poszukujących produktów ładnych, oryginalnych, wygodnych a przede wszystkim  w przystępnych cenach. Dzień dziecka jest wspaniałą okazją by zaprezentować szerszemu gronu odbiorców, niezależnych projektantów ubrań dziecięcych,  ale także ekologicznych zabawek czy różnego typu akcesoriów. Na Fashion Democracy KIDS pojawią się najnowsze kolekcje wiosenno-letnie, pełne przyjemnych dla oka kolorów,  ze szczególną dbałością o detale i proste fasony, które docenią nie tylko rodzice , ale ich małe pociechy!

Jednak nie tylko dzieci i rodzice będą zachwyceni ofertą FASHION DEMOCRACY #03 & KIDS. Nie zawiodą się także stali bywalcy FASHION DEMOCRACY, ponieważ w okolicy fontanny Blue City spotkają swoich ulubionych projektantów, których poznać mogliśmy na ostatnich edycjach. Fashion Democracy to szereg pomysłów, które sprawią niecodzienną przyjemność. Nie tylko unikalna garderoba , ale także ręcznie wykonywana biżuteria – stworzona z myślą o Dniu Matki, może być idealnym prezentem.

Mamy nadzieję, że pomysły polskich projektantów  przypadną wam do gustu i pomogą przygotować wspaniałe upominki dla Waszych mam i pociech!

Więcej informacji znajdziecie na:

https://www.facebook.com/fashiondemocracyy?fref=ts

http://fashiondemocracy.pl/

plakat FASHION DEMOCRACY KIDS 2B - do druku 300dpi maj 2013ok

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
Wpis Gościnny

5 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close