„W 2001 roku zakochałam się w brafittingu i do tej pory z pasją popularyzuję tę wiedzę. Metamorfoza rozmiarowa, a także ta mentalna, którą przeszłam w Anglii, postawiła przede mną swoistą misję − wprowadzenia do Polski usługi brafittingu oraz produktów, dzięki którym rozpoczęcie tego planu stało się możliwe. Wyszłam z założenia, że skoro sama nie mogłam w naszym kraju znaleźć biustonoszy, które rozmiarowo i konstrukcyjnie odpowiadałyby wymogom mojej figury, to z pewnością są kobiety, które jak ja borykają się z podobnym problemem. Trzy lata później przekonałam właścicieli marki Panache, na punkcie której dosłownie oszalałam (wreszcie duża numeracja, świetne kroje, mnóstwo wzorów), że powinnam być ich przedstawicielką w Polsce. Wprowadzając do naszego kraju w 2004 roku szeroką ofertę rozmiarową tej firmy, równocześnie zainicjowałam u nas usługę brafittingu, o której nikt wcześniej nawet nie słyszał” — tak pisze we wstępie swojej książki Brafitting. Lifting piersi bez skalpela Izabela Sakutova z firmy So Chic, wyłącznego dystrybutora marek Panache w Polsce — inicjatorka idei brafittingu w naszym kraju.
Dziś Polska jest dla Panache drugim największym rynkiem eksportowym, zaraz po USA, a nasza bohaterka wraz ze współpracującymi sklepami brafittingowymi od 15 lat, wykorzystując ogromny wachlarz rozmiarowy i konstrukcyjny tej marki, dba o kondycję polskich biustów. Organizuje medialne kampanie reklamowe i społeczne, promuje profilaktykę piersi i edukuje młode dziewczęta i kobiety na temat poprawnego doboru biustonosza jako sposobu na pokochanie swojego ciała.
Dystrybucja tej dedykowanej kobietom D+ bielizny rozpoczęła się bardzo intensywnie — przedstawiciele Panache w Anglii nie mogli się nadziwić, że z Polski płyną zamówienia na najmodniejsze kolekcje w przeróżnych wzorach i kolorach. Polki po latach, w czasie których skazane były na trzy podstawowe kolory: czarny, biały oraz cielisty oraz kompromisy polegające na kupowaniu stanika „mniej więcej” w ich rozmiarze ochoczo otworzyły się na ten bieliźniany „róg obfitości”.
Okazje do świętowania były zatem tego wieczora dwie — wspólne „polskie urodziny” Panache i brafittingu. Na zaproszenie dystrybutora w warszawskim klubie Loft 44 pojawili się przedstawiciele polskich sklepów bieliźnianych (jest ich dziś w sumie w całym kraju ponad 300) oraz zaprzyjaźnione z marką gwiazdy, jak Beata Sadowska, Ilona Felicjańska czy Anka Dziedzic Fit Mom. Goście przybyli nie tylko po to, aby świętować jubileusz 15-lecia, ale też by obejrzeć nową kolekcję marek Panache na jesień/zimę 2019. Pokaz kontraktacyjny odbył się tym razem z wyjątkową pompą, a jego ozdobą, oprócz fantastycznych modelek reprezentujących różne typy sylwetek, był występ grupy tanecznej Universe by SCW, prezentującej również podczas tańca bieliznę Panache.
Organizatorzy przyznali przedstawicielom współpracujących z nimi sklepów specjalne nagrody w kategoriach: Partner od Lat (nagroda dla salonu Christelle), Aktywny Marketing (Paryżanka), Influencer (Stanikomania!), Prężna Sieć (Vanilla Body Shop), Sklep Online (MyBra.pl), Sklep Wielkiego Serca (Bradonna), Ambasador Panache (Bra Revolution), Wschodząca Gwiazda (Boskie Biusty), Wzorowy Płatnik (Biustyna). W kategorii Top Klient Panache trzy przedstawicielstwa zwycięskich salonów (Vanilla Body Shop, Biustyna i Adore) odebrały, oprócz nagrody, zaproszenie do odwiedzenia siedziby Panache w Wielkiej Brytanii, gdzie obejrzą produkcję tej wyjątkowej bielizny „od kuchni”.
Na koniec wszyscy gromko odśpiewali sto lat, skosztowali urodzinowego tortu i wysłuchali, a właściwie to też wytańczyli koncert grupy Red Lips, której frontmenka, znana wszystkim Ruda, ze swoją niespożytą energią i radością życia wprowadziła zgromadzonych gości do zabawy.
Podczas spotkania odbył się jubileuszowy konkurs polegający na zaprojektowanie biustonosza. Zwycięski projekt zostanie precyzyjnie odtworzony i wyprodukowany dokładnie w rozmiarze autora projektu, lub wskazanej przez niego osoby, bo — uwaga — niezwykle ochoczo swoje projekty dopracowywali również Panowie!
Poniższy tekst jest informacją prasową przesłana nam przez zaprzyjaźnione serwisy. Żadna z naszych redaktorek nie jest autorką poniższego tesktu i nie odpowiadamy za zamieszczone treści. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby przedstawione informacje były zgodne z polityką oraz tematyką naszego serwisu.