Derma – skandynawskie kosmetyki przyjazne alergikom i środowisku teraz dostępne także w Polsce


Na polskim rynku debiutują duńskie kosmetyki Derma, spełniające rygorystyczne, skandynawskie wymogi jakości.  Jako jedyne kosmetyki na świecie posiadają jednocześnie certyfikaty Astma-Allergi Danmark, ECOCERT i NORDIC SWAN. Są szczególnie polecane dla osób o wrażliwej skórze, dzieci od chwili narodzin, kobiet w ciąży i matek karmiących. Receptury produktów bazują na naturalnych składnikach, które do minimum ograniczają ryzyko występowania podrażnień i alergii. Początkowo oferta marki Derma w Polsce obejmuje cztery linie pielęgnacyjne: Derma Eco Baby, Derma Eco Woman, Derma Man oraz Derma Sun. 

W 2006 roku, kiedy w Danii coraz popularniejszy  stawał się zdrowy styl życia, firma DermaPharm opracowała innowacyjny koncept kosmetyków Derma. Produkty te pozbawione są parabenów, barwników, a przede wszystkim substancji zapachowych.
O unikatowości konceptu marki Derma stanowią składniki naturalne,  jednak dobrane tak, aby redukować ryzyko jakichkolwiek podrażnień. Dzięki temu, Derma to mądry wybór dla konsumentów potrzebujących wyjątkowo bezpiecznych środków pielęgnacyjnych. Pokochali je już Skandynawowie, obecnie marka z sukcesem debiutuje na kolejnych, nie tylko europejskich rynkach. Od czerwca 2013 roku kosmetyki Derma są dostępne także w Polsce.

Każdy składnik kosmetyku Derma musi spełniać ściśle określoną funkcję – nie znajdziemy wśród nich zbędnych dodatków. Dzięki temu, wszystkie produkty Derma otrzymały certyfikat duńskiego towarzystwa Astma-Allergi Danmark, co oznacza, że zostały szczegółowo przebadane pod kątem zawartości substancji odpowiedzialnych za wywoływanie reakcji alergicznych. Kosmetyki Derma są więc rozwiązaniem dla osób, które mają wrażliwą skórę lub potrzebują kosmetyków bez substancji zapachowych. Są szczególnie polecane dla dzieci od chwili narodzin, alergików, kobiet w ciąży i matek karmiących.

DermaPharm dba nie tylko o zdrowie swoich klientów, ale także o ich otoczenie. Potwierdzają to przyznane kosmetykom certyfikaty ECOCERT oraz NORDIC SWAN. Certyfikat ECOCERT zapewnia, że produkty w co najmniej 95 proc. powstają z naturalnych składników pochodzenia roślinnego i nie były testowane na zwierzętach, natomiast certyfikat NORDIC SWAN gwarantuje nie tylko najwyższą jakość produktu opracowaną z zachowaniem rygorystycznych wymogów środowiskowych, ale także dbałość o zdrowie konsumentów. Dzięki marce Derma, można korzystać z troskliwej pielęgnacji, przyjaznej dla skóry i środowiska naturalnego.

IMG_7088

– Nasza fabryka stawia na zdrowie – podkreśla Mikkel Egelund Jensen, General Manager DermaPharm A/S. Nie stosujemy w produkcji żadnych składników, które mogłyby nas wyróżnić na arenie konkurencyjnego rynku kosmetycznego, a jednocześnie mogłyby zaszkodzić alergicznej lub wrażliwej skórze. We współpracy z instytucjami certyfikującymi opracowaliśmy receptury produktów pozbawionych składników alergizujących czy też niepotrzebnych skórze. Dzięki temu, możemy oferować kosmetyki, które odżywiają naszą skórę bez skutków ubocznych, z ryzykiem alergii zredukowanym do absolutnego minimum – tłumaczy Mikkel Egelund Jensen.

Przygotowując debiut marki Derma na polskim rynku, DermaPharm A/S nawiązała współpracę z firmą e-Distribution, która działa w segmencie Home & Personal Care i specjalizuje się w sprzedaży produktów skandynawskich. To ona jest odpowiedzialna za stworzenie sieci dystrybucji kosmetyków w Polsce, a także za spójną komunikację marketingową.

– Jesteśmy bardzo ciekawi, jak marka Derma zostanie przyjęta przez polskich konsumentów. Mamy świadomość, że w naszym kraju powszechnie ceni się produkty mające substancje zapachowe, intensywne kolory oraz atrakcyjne opakowania. Wiemy jednocześnie, jak duży odsetek polskiego społeczeństwa cierpi na rozmaite schorzenia skóry związane z reakcjami alergicznymi. Jesteśmy głęboko przekonani, że produkty Derma mogą przynieść ulgę zarówno rodzicom alergicznych dzieci, jak i dorosłym alergikom – mówi Żaneta Geltz, Dyrektor Zarządzająca w firmie e-Distribution.

Kosmetyki Derma są już dostępne w sklepie internetowym www.multishop24.pl. Można tam kupić krem, maść łagodzącą, oliwkę, szampon i mydło do kąpieli, środki ochrony przeciwsłonecznej oraz chusteczki dla dzieci z serii Derma Eco Baby, krem do twarzy i rąk, balsam do ciała, chusteczki do demakijażu i szampon z serii Derma Eco Woman, a także krem do twarzy, balsam po goleniu i wosk do układania włosów dla mężczyzn z serii Derma Man. Dodatkowo, dostępna jest szeroka gama środków ochrony przeciwsłonecznej przeznaczonej dla osób w każdym wieku Derma Sun. Ceny produktów kształtują się w granicach od 32 do 140 zł, w zależności od gramatury i rodzaju kosmetyku.

O producencie:

IMG_3942Założona w 1980 roku DermaPharm A/S to duńska firma tworząca kosmetyki, które ze względu na bezpieczeństwo użytkowania stosowane są od wielu lat w placówkach zdrowotnych oraz szpitalach. Spełniają one skandynawskie standardy jakości, znane z wyjątkowo wysokich wymagań i szczegółowej procedury kontroli. DermaPharm A/S stawia na rozwiązania dostarczające konsumentom kosmetyki do łagodnej pielęgnacji skóry, które jednocześnie są neutralne dla środowiska naturalnego. Wynikiem są produkty wolne od składników, będących częstymi przyczynami reakcji alergicznych i podrażnień skóry. Tak narodziła się marka Derma, której produkty zalecane są osobom poszukującym certyfikowanej jakości i odpowiedzialnego podejścia do produkcji kosmetyków, przeznaczonych do higieny osobistej.

Oferta kosmetyków Derma w Polsce  

Linia kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet Derma Eco Woman:

  • Derma Eco Woman Krem do twarzy dla skóry normalnej 24H
  • Derma Eco Woman Krem do twarzy dla skóry suchej 24H
  • Derma Eco Woman Krem pielęgnacyjny do rąk
  • Derma Eco Woman Szampon do codziennej pielęgnacji włosów
  • Derma Eco Woman Balsam nawilżający do ciała
  • Derma Eco Woman Nawilżane chusteczki oczyszczające / do demakijażu

derma-body-linia

Linia kosmetyków pielęgnacyjnych dla dzieci Derma Eco Baby:

  • Derma Eco Baby Szampon i mydło w płynie
  • Derma Eco Baby Oliwka do nawilżania skóry / do kąpieli
  • Derma Eco Baby Krem pielęgnacyjny do ciała
  • Derma Eco Baby Maść łagodząca podrażnienia
  • Derma Eco Baby Balsam do ochrony przeciwsłonecznej SPF30
  • Derma Baby Nawilżane chusteczki oczyszczające

derma-baby-linia

Linia kosmetyków do ochrony przeciwsłonecznej dla całej rodziny Derma Sun:

  • Derma Sun Balsam do ochrony przeciwsłonecznej SPF10
  • Derma Sun Balsam do ochrony przeciwsłonecznej SPF30
  • Derma Sun Balsam nawilżający po opalaniu
  • Derma Sun Spray do ochrony przeciwsłonecznej SPF10
  • Derma Sun Spray do ochrony przeciwsłonecznej  dla dzieci SPF 30
  • Derma Sun Balsam do ochrony przeciwsłonecznej SPF50 

derma-sun-linia

Linia kosmetyków pielęgnacyjnych dla mężczyzn Derma Man:

  • Derma Man Krem do pielęgnacji twarzy
  • Derma Man Balsam po goleniu
  • Derma Man Wosk do układania włosów

derma-man-linia

Poniższy tekst jest informacją prasową przesłana nam przez zaprzyjaźnione serwisy. Żadna z naszych redaktorek nie jest autorką poniższego tesktu i nie odpowiadamy za zamieszczone treści. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby przedstawione informacje były zgodne z polityką oraz tematyką naszego serwisu.

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Mało? To może sprawdź kolejny tekst :)

Rusza Akademia Wyobraźni Play-Doh – program edukacyjny dla najmłodszych


Wiek przedszkolny to okres intensywnego rozwoju dziecięcej wyobraźni. To moment, gdy rodzice i opiekunowie dziecka mają największy wpływ na pobudzanie jejdo aktywnego działania.Młody człowiek jest wtedy bowiem w pełni swojej twórczej mocy. Akademia Wyobraźni Play-Dohto program edukacyjny skierowany do przedszkoli i osób indywidualnych, który stawia sobie za cel wspieranie rozwoju potencjału maluchów poprzez kreatywną zabawę z ciastoliną.

Akademia Wyobraźni Play-Doh jest przeznaczona zarówno dla przedszkoli, jak i osób indywidualnych. 1 września, w ramach projektu ruszy platforma internetowa akademia-playdoh.pl, z której opiekunowie przedszkolni będą mogli pobrać materiały do pracy z dziećmi oraz zgłosić wykonane prace do comiesięcznych konkursów. Natomiast rodzice maluchów znajdą wyczerpujące materiały dydaktyczne do domowych zabaw z Play-Doh dla swoich pociech. Platforma będzie jednocześnie skarbnicą dziecięcej rozrywki. Znajdą się na niej: domowe zadania kreatywne, gry, zabawy i tapety do pobrania.

Raz w miesiącu, prace wykonane przez dzieci– zarówno te zgłoszone indywidualnie, jak i te przesłane przez przedszkola – będą mogły brać udział w konkursach. Te, które zdobędą największą liczbę głosów internautów, zostaną nagrodzone atrakcyjnymi nagrodami. Przedszkola biorące udział w projekcie będą dodatkowo rywalizowały o nagrodę specjalną przeznaczoną dla swojej placówki dydaktycznej. Wszystkie prace będzie można podziwiać w galerii zdjęć specjalnie stworzonej na platformie.

Play-Doh to wyśmienita zabawa, która rozwija wyobraźnię i wrażliwość artystyczną dziecka.

Akademia Wyobraźni Play-Doh postawi przed najmłodszymi wiele kreatywnych wyzwań i jeszcze bardziej urozmaici ich codzienną rozrywkę. Rodzicom dostarczy kolejnych pomysłów na wspólną zabawę z pociechami i prostych rozwiązań na to, jak tworzyć z Play-Doh cuda. Startujemy już 1 września!

Akademię Wyobraźni Play-Doh wspierają: Galeria Malarstwa Europejskiego – Touch of Art oraz Związek Polskich Artystów Plastyków.

Szczegóły od 1 września na www.akademia-playdoh.pl

Akademia Wyobrazni Play-Doh_logotyp

 

O Play-Doh

Ciastolina Play-Doh to plastyczna masa stworzona z wysokiej jakości składników, przyjazna dzieciom. Rozwija zdolności manualne, pomaga w rozróżnianiu kolorów oraz pobudza wyobraźnię. Ciastolina nie brudzi i rozpuszcza się w wodzie z mydłem.

Poniższy tekst jest informacją prasową przesłana nam przez zaprzyjaźnione serwisy. Żadna z naszych redaktorek nie jest autorką poniższego tesktu i nie odpowiadamy za zamieszczone treści. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby przedstawione informacje były zgodne z polityką oraz tematyką naszego serwisu.

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

To co? Jeszcze jeden artykuł?

Rusza akcja „Powrót do szkoły” SOS Wiosek Dziecięcych, po raz pierwszy z charytatywnymi SMS-ami


Już 1 sierpnia rusza akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce – „Powrót do szkoły”. Po raz trzeci Stowarzyszenie będzie zbierać pieniądze na szkolne wyprawki i zajęcia edukacyjne dla opuszczonych i osieroconych dzieci.

W tym roku do akcji przyłączyli się operatorzy sieci komórkowych Orange, T-Mobile Polska, Play i Plus. Dzięki ich pomocy akcję Stowarzyszenia można wesprzeć wysyłając charytatywny SMS o treści POMAGAM na numer 74 565 (koszt 4zł + VAT). Operatorzy cały przychód uzyskany z serwisu SMS przekażą SOS Wioskom Dziecięcym.

Według raportu Centrum Badania Opinii Społecznej, w ubiegłym roku rodzice wydali średnio 1 122 zł na wyprawkę dla jednego ucznia. W każdej rodzinie SOS jest od 5 do 8 dzieci, kwotę tę zatem należy pomnożyć 5-8 razy. Horrendalne ceny podręczników to ogromne wyzwanie finansowe dla rodziców SOS, dlatego niezwykle ważna jest pomoc darczyńców.

Zrobię wszystko by powierzone mi dzieci nie wyróżniały się na tle klasy w inny sposób niż poprzez osiągane sukcesy edukacyjne. Nie chcę aby wstydziły się i czuły gorsze od swoich kolegów.” – mówi Anna Nawrocka, Mama SOS, Siedlce.

Wsparcia potrzebują również maluchy uczęszczające do świetlic prowadzonych przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Dzieci pochodzą z wielodzietnych rodzin, w których brakuje środków do życia. Wiele z nich niechętnie wraca do szkoły po wakacyjnej przerwie ponieważ nie mają podręczników i przyborów szkolnych. Dzieci wstydzą się biedy i ubóstwa.

Kampania “Powrót do szkoły” potrwa od sierpnia do końca października. W stworzeniu materiałów reklamowych z pomocą Stowarzyszeniu przyszła agencja Ogilvy&Mather Advertising, która jest autorem zarówno idei kreatywnej jak i opartych na niej reklam telewizyjnych i prasowych. Spot telewizyjny wyreżyserował Jan Macierewicz, a zdjęcia do reklam prasowych wykonał Jan Kriwol. Akcję SMS obsługuje technicznie Digital Virgo SA.

***

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizujemy swoją misję w Polsce już od prawie 29 lat.

Poniższy tekst jest informacją prasową przesłana nam przez zaprzyjaźnione serwisy. Żadna z naszych redaktorek nie jest autorką poniższego tesktu i nie odpowiadamy za zamieszczone treści. Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby przedstawione informacje były zgodne z polityką oraz tematyką naszego serwisu.

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Sprawdź nasz kolejny artykuł

My First Activity – gra


Wydawca: Piatnik
Wiek graczy: od 4 lat
Liczba graczy: 4 – 16
 Gra My First Activity, otrzymała główną nagrodę w XII edycji konkursu “Świat przyjazny dziecku”, w kategorii: ZABAWA, dla dzieci 3-7 lat.

Wszystko zaczęło się od tego, że dzień przed wakacyjnym rodzinnym wyjazdem, do moich rąk  (a zaraz po tym do walizki) trafiła gra My First Activity. Nasza miłość do gry miała swój początek w trakcie pierwszej rozgrywki i od tego czasu stała się rodzinnym hitem. Teraz po dwóch tygodniach testów będę starała się przekonać i Was, że powinniście sięgnąć po tę planszówkę Piatnika.

Pudełeczko otwórz się!

Pokaźnych rozmiarów pudełko zawiera:
dwa duże drewniane słonie (ładnie i solidnie wykonane figurki)
6 puzzli tworzących planszę (wysokiej jakości kolorowe elementy)
165 kart (kolorowe i zrozumiałe obrazki)
instrukcję (czytelna i proste zasady).

Pudełko podzielone jest na przegródki, więc wszystkie części gry posiadają swoje miejsce.

O co chodzi?

W My First Activity można grać na wiele sposobów. Cel gry to jak najszybsze doprowadzenie dwóch słoni do wodopoju. A ogólny zamysł to odgadywanie haseł. Trasę układa się z 6 dowolnie ustawionych elementów, tworzących drogę, na której znajdują się ślady stóp słoni w trzech kolorach – czerwonym, niebieskim i żółtym. Gracze mają do dyspozycji 165 kart z obrazkami przedstawiającymi różne hasła: przedmioty, zwierzęta, stany, czynności, a na ich rewersach znajduje łapa słonia w danym kolorze. Gracz ciągnie kartę i przedstawia to, co na niej widzi. Może w tym celu użyć gestów, słów lub kartki i papieru. Partie gry można różnicować pod względem sposobu prezentowania hasła wg wcześniejszych ustaleń. Za odgadnięcie hasła, słoń jest przesuwany na najbliższą łapę w kolorze rewersu karty. Grające osoby mogą podzielić się na dwie rywalizujące ze sobą drużyny, lub stworzyć grę kooperacyjną i  wspólnie dążyć do celu.

Dla kogo?

Gra przeznaczona dla dzieci od 4 roku życia. Jest to świetna zabawa łącząca pokolenia – grając wieczorami przy ognisku najmłodszy zawodnik miał 4 lata, najstarszy – babcia starsza od niego o 72. Proste zasady pozwalają zaangażować wszystkich graczy. Młodsze dzieci nie muszą umieć czytać – widzą ilustracje, natomiast grając ze starszymi można utrudnić partię wykorzystując angielskie napisy.

Wg producenta w My First Activity może grać od 3 do 16 osób. Z całą odpowiedzialnością polecam też grę w dwie osoby – wielokrotnie grałam tylko z synem.

Dodatki, które dodają grze nowego smaku

Tak jak wspomniałam wcześniej – karty są podpisane zarówno w języku polskim i angielskim, a więc można urozmaicać grę stosując tylko słówka obcojęzyczne i tym samym uczyć się języka angielskiego.

Dzieciom sprawia przyjemność układanie trasy – na zasadzie puzzli dowolnie dopasowują do siebie elementy układanki tworząc wymyśloną przez siebie drogę.

Można wykorzystać karty do innych zabaw – zagadki, opisywanie rysunków.

Minusy

W pewnym momencie pewnie przychodzi chwila, kiedy przerobimy wszystkie hasła we wszystkich wariantach gry. Myślę, że wtedy warto odstawić planszówkę na półkę i wrócić do rozgrywek po jakimś czasie.

Czego gra może nauczyć dzieci (i nie tylko)?

Gra aktywizuje wszystkich graczy. Pozwala odkryć i rozwijać ukryte talenty aktorskie, rysunkowe i zdolności komunikacyjne dziecka. Sama się zdziwiłam jak mój czterolatek potrafi precyzyjnie narysować lub pokazać dane hasło. Poprzez zabawę dziecko staje się śmielsze, otwarte i rozwija poczucie wiary we własne możliwości.  My first Activity ćwiczy też kreatywność i rozwija słownictwo dziecka. Jako gra zespołowa uczy współpracy w grupie i zdrowej rywalizacji. Odgadywanie haseł wymaga ruszenia głową i rozwija wyobraźnię.

Polecam – koniecznie spróbujcie! Gra dostarcza dużo frajdy i emocji oraz pozwala na radosne, wspólne spędzenie czasu z bliskimi.

Serdecznie dziękujemy firmie Piatnik za przekazanie egzemplarza recenzenckiego gry.

swiat przyjazny dziecku

 

Nasze recenzje Zobacz wszystkie »

Subscribe
Powiadom o
guest

5 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Łukasz
Łukasz
10 lat temu

Jeśli ktoś szuka gry w dobrej cenie to można znaleźć ją na http://sklep-pokerowy.pl

Milena kamińska
Milena kamińska
9 lat temu

Brzmi zachęcająco

top-facebook top-instagram top-search top-menu go-to-top-arrow search-close